Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det skjer så mye med bare 1 pille. men de som tar sexskifte operasjon blir satt opp på en østrogenkur først. p-piller inneholder østrogen så du vil antagligvis få brystutvikling og en del kroppsforandringer med for mange. Blir motsatt om kvinner bruker testosteron, skrekkeksemplene er noen av de østeuropeiske kvinnelige utøverne fra før sovjetunionens fall.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Det er bare mens man fortsatt har alkohol i blodet at levra bryter ned etanol-alkohol til fett. I det meste av alkohol er det små spor av andre alkoholer som metanol og isopropanol. Konsentrasjonen av disse er så lav at det ikke er skadelig men levra driver og bryter ned disse også til fett og den nedbrytingen kan ta lengre tid enn for etanol. Jeg tipper det tar 2-3 dager før det meste av disse er ute.

Når man trener så øker mengden døde celler og annet avfall i blodet. Levra får jobben med å fjerne dette.

Jeg vet ikke om det er skadelig at levra får to ting å jobbe med samtidig men det høres hverken veldig bra ut eller veldig usunt ut.

Jeg tror også det er høyere risiko for at levra skal sprekke når den er full av fett og man trener ekstremt hardt. F.eks profesjonell løftvekting etter en uke på konstant fylla. En sprukken lever er så vidt jeg vet en livstruende tilstand.

Lenke til kommentar
Tror ikke det skjer så mye med bare 1 pille. men de som tar sexskifte operasjon blir satt opp på en østrogenkur først. p-piller inneholder østrogen så du vil antagligvis få brystutvikling og en del kroppsforandringer med for mange. Blir motsatt om kvinner bruker testosteron, skrekkeksemplene er noen av  de østeuropeiske kvinnelige utøverne fra før sovjetunionens fall.

6835459[/snapback]

Mener å ha hørt at damer som tar testosteron kan få klitoris på over 8 cm...

herlig! :thumbup:

Lenke til kommentar
finns det noen samletråd over generellt spillsnakk? tenkte en tråd ala wow-tråden i "Annet", bare at man diskuterer løst og fast rundt spill.

er så strengt i spill-delen av forumet :p

6837407[/snapback]

Tror det er en sånn tråd i spillforumet?

Men det er kanskje ikke sånne lange tråder som f.eks denne...

Lenke til kommentar
til han som lurte på vektløshet: Astronauter o.l trener i vektløs tilstand i rom der det er en kraftig vifte som blåser fra gulvet. Denne vifta er altså kraftig nok til å holde ett menneske oppe uten noen problemer...

6837916[/snapback]

Da kommer en etterfølger, hvor kan man kjøpe en sånn?! :dribble:

Lenke til kommentar

I går bestemet jeg meg for å stå på hodet av alle ting. Da jeg ... øh "kom ned" ifra denne stillingen og la meg ned var jeg enormt vond i ryggen. Men når jeg satte meg opp, da gikk det bedre. Jeg kunne ligge ned uten smerter etter ca 1 minutt. Er dette noe å være urolig for? Sitter dessverre en del inne. dubiety.gif

Redigert: Jeg hev Leif på dør, men jeg frykter han snuser rundt enda. paranoid_2_by_christerhavre.gif

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...