Simen1 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Vektløshet kan oppnås i fly som flyr en spesiell bane. Da kan man oppnå vektløshet i noe sånt som 30 sekunder av gangen. Ellers så kan du oppleve vektløshet i en del berg og dalbaner og sånt i noen få sekunder. Heiser kan i teorien gi vektløshet i noen sekunder men det er en rekke sperrer mot at det skal skje i praksis. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Jeg husker da jeg tok heisen i Holmenkollbakken en gang, at den gikk rimelig fort nedover. Nesten så jeg følte meg litt vektløs. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hva skjer hvis en gutt spiser en P-pille? Sett at det skjer noe. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) Tror ikke det skjer så mye med bare 1 pille. men de som tar sexskifte operasjon blir satt opp på en østrogenkur først. p-piller inneholder østrogen så du vil antagligvis få brystutvikling og en del kroppsforandringer med for mange. Blir motsatt om kvinner bruker testosteron, skrekkeksemplene er noen av de østeuropeiske kvinnelige utøverne fra før sovjetunionens fall. Endret 10. september 2006 av Lugmeister Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er det bra å trene dagen etter at man har drukket? Har hørt at leveren bruker denne dagen til å skylle ut all alkoholen.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Det er bare mens man fortsatt har alkohol i blodet at levra bryter ned etanol-alkohol til fett. I det meste av alkohol er det små spor av andre alkoholer som metanol og isopropanol. Konsentrasjonen av disse er så lav at det ikke er skadelig men levra driver og bryter ned disse også til fett og den nedbrytingen kan ta lengre tid enn for etanol. Jeg tipper det tar 2-3 dager før det meste av disse er ute. Når man trener så øker mengden døde celler og annet avfall i blodet. Levra får jobben med å fjerne dette. Jeg vet ikke om det er skadelig at levra får to ting å jobbe med samtidig men det høres hverken veldig bra ut eller veldig usunt ut. Jeg tror også det er høyere risiko for at levra skal sprekke når den er full av fett og man trener ekstremt hardt. F.eks profesjonell løftvekting etter en uke på konstant fylla. En sprukken lever er så vidt jeg vet en livstruende tilstand. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Har noen noensinne klart å ta dobbel salto uten noen som helst form for hjelp, underlag eller redskaper annet enn alminnelige sko (litt spenstige sko kan aksepteres)? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Tror ikke det skjer så mye med bare 1 pille. men de som tar sexskifte operasjon blir satt opp på en østrogenkur først. p-piller inneholder østrogen så du vil antagligvis få brystutvikling og en del kroppsforandringer med for mange. Blir motsatt om kvinner bruker testosteron, skrekkeksemplene er noen av de østeuropeiske kvinnelige utøverne fra før sovjetunionens fall. 6835459[/snapback] Mener å ha hørt at damer som tar testosteron kan få klitoris på over 8 cm... herlig! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 finns det noen samletråd over generellt spillsnakk? tenkte en tråd ala wow-tråden i "Annet", bare at man diskuterer løst og fast rundt spill. er så strengt i spill-delen av forumet Lenke til kommentar
Livert Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 finns det noen samletråd over generellt spillsnakk? tenkte en tråd ala wow-tråden i "Annet", bare at man diskuterer løst og fast rundt spill.er så strengt i spill-delen av forumet 6837407[/snapback] Tror det er en sånn tråd i spillforumet? Men det er kanskje ikke sånne lange tråder som f.eks denne... Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hvilken uke er det i dag? Faen as! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I dag er det uke 36. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I dag er det uke 36. 6837758[/snapback] Hvordan finner du ut det? takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 I dag er det uke 36.Hvordan finner du ut det? takk!Du ser på ein kalendar... Lenke til kommentar
FaO Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 til han som lurte på vektløshet: Astronauter o.l trener i vektløs tilstand i rom der det er en kraftig vifte som blåser fra gulvet. Denne vifta er altså kraftig nok til å holde ett menneske oppe uten noen problemer... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 til han som lurte på vektløshet: Astronauter o.l trener i vektløs tilstand i rom der det er en kraftig vifte som blåser fra gulvet. Denne vifta er altså kraftig nok til å holde ett menneske oppe uten noen problemer... 6837916[/snapback] Da kommer en etterfølger, hvor kan man kjøpe en sånn?! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) I går bestemet jeg meg for å stå på hodet av alle ting. Da jeg ... øh "kom ned" ifra denne stillingen og la meg ned var jeg enormt vond i ryggen. Men når jeg satte meg opp, da gikk det bedre. Jeg kunne ligge ned uten smerter etter ca 1 minutt. Er dette noe å være urolig for? Sitter dessverre en del inne. Redigert: Jeg hev Leif på dør, men jeg frykter han snuser rundt enda. Endret 10. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er potetgull sunt? 6743478[/snapback] Dersom man har behov for karbohydrater, fett og salt: Ja. Edit: Det var noe med at potetgull var kreftfremkallende også. 6743507[/snapback] Men det er bare i enorme mengder. Det er ikke farlig hvis du spiser en pose med chips Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er et fly dømt til å styrte dersom det blir truffet av lyn? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Er et fly dømt til å styrte dersom det blir truffet av lyn? 6838391[/snapback] Nei. Mener å ha hørt at det skjer ganske ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg