Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det finnes også noen andre leieformer, der man skriver kontrakt for å leie et helt år av gangen. Disse avtalene er mer ugunstige for leietager siden husleieloven faktisk sier at det ikke skal være mulig å si opp slike avtaler midt i leieforholdet. Dvs. at man må leie hele kontraktsperioden ut.

6821012[/snapback]

Er du sikker på dette? Jeg mener da vitterlig at oppsigelsestid blant annet gjelder for tidsbestemte kontrakter, og ikke bare løpende kontrakter. F.eks. Avtalt leieperiode: Fra og med 1. mars 2007 til og med 1. mars 2008, med 3 måneders gjensidig oppsigelsestid.

6827799[/snapback]

Det er i hvertfall det de sier her: Leietagere fanges i lovfelle

Jeg lukker aldri melkekartongen etterpå, men jeg tar ned dolokket. Ofte.

6828190[/snapback]

Bare til opplysning så blir melka fortere sur når den står åpen. Fri tilgang på oksygenrik luft gjør den raskt sur, samt at sterkt luktende mat i kjøleskapet kan sette stygg smak på melka. F.eks en halv løk, fisk eller middagsrester som ikke står tildekt.

Hvordan er egentlig kjøttet vi har under huden? Senest i dag rev jeg opp en del skinn på fingeren ... og under der ser man liksom ikke noe "kjøtt". :wee:

6828275[/snapback]

Hvis du skyller det godt under vann så vil ikke blodet hindre utsikten så mye. Da kan du sikkert se muskelfibrene om såret er dypt. Merk at underhuden kan være ganske tykk og det kan være fett, hinner osv som er i veien.

Lenke til kommentar
Han er sikkert glup og tok noen morsomme realfag på skolen. Egentlig så er det meste av det han sier logiske resonnementer, med tilleggsopplysninger som lett kan hentes fra google. Det er bare det at Simen1 er så damned god på det. :wee:

6828697[/snapback]

Eventuelt veldig god hukommelse

Lenke til kommentar
Hvorfor google når vi har en tråd for "snedige" spørsmål?

Hvorfor google når vi har Simen1?

6828827[/snapback]

Merker jeg sarkasme? :p

Jeg mener bare det er irriterende med folk som ikke klarer å svare noe annet enn: "Google det selv a" i en tråd hvor meningen er å stille spørsmål.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...