Aiven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. 6799283[/snapback] Tid er ikke sesongavhengig og begynner ikke samtidig med Lost. Tid er et konstant eksisterende forhold mellom bevegelser. 6805668[/snapback] Hææ? Kansje bare meg som ikke er våken enda, men hva har det med noe å gjøre? 6806682[/snapback] Forhold med bevegelser har ikke bare med noe og gjøre, men med alt annet også. Endret 5. september 2006 av AvieN Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. 6799283[/snapback] Tid er ikke sesongavhengig og begynner ikke samtidig med Lost. Tid er et konstant eksisterende forhold mellom bevegelser. 6805668[/snapback] Hææ? Kansje bare meg som ikke er våken enda, men hva har det med noe å gjøre? 6806682[/snapback] Forhold med bevegelser har ikke bare med noe og gjøre, men med alt annet også. 6806800[/snapback] Men hva har det med når Lost starter? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. 6799283[/snapback] Tid er ikke sesongavhengig og begynner ikke samtidig med Lost. Tid er et konstant eksisterende forhold mellom bevegelser. 6805668[/snapback] Hææ? Kansje bare meg som ikke er våken enda, men hva har det med noe å gjøre? 6806682[/snapback] Forhold med bevegelser har ikke bare med noe og gjøre, men med alt annet også. 6806800[/snapback] Men hva har det med når Lost starter? 6806811[/snapback] Når forholdet mellom overslagsmessig 4.500.000 bevegelser, har kommet i riktig posisjon med hverandre, starter Lost, sann mine ord! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvorfor er det slik i noen programmer at når du fikser på noe midt i et ord så skifter den ut bokstaver i stede for å bare legge til? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ofte pga denne knappen: Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. 6799283[/snapback] Tid er ikke sesongavhengig og begynner ikke samtidig med Lost. Tid er et konstant eksisterende forhold mellom bevegelser. 6805668[/snapback] Hææ? Kansje bare meg som ikke er våken enda, men hva har det med noe å gjøre? 6806682[/snapback] Forhold med bevegelser har ikke bare med noe og gjøre, men med alt annet også. 6806800[/snapback] Men hva har det med når Lost starter? 6806811[/snapback] Når forholdet mellom overslagsmessig 4.500.000 bevegelser, har kommet i riktig posisjon med hverandre, starter Lost, sann mine ord! 6806823[/snapback] Men det neitakk skrev til bill har jo ikke noe med det han spurte om å gjøre. Ikke at jeg har så mye peilig på hva du snakker om, men det hørtes ut som en annen måte å si et klokkeslett på. Altså svarte du (ca) på det hanm spurte om, men så vidt jeg kan se gjorde ikke neitakk det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ofte pga denne knappen: 6806841[/snapback] K, kult å vite. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg så på mythbusters her om dagen, og da sa de at en fis var blant annet luft bobler som du ikke får rapet opp, altså boblene går igjennom systemet til det kommer ut som en fis. Noen har kanskje opplevd å svelge røyk, og når du raper noen minutter etterpå så kommer det opp røyk igjen. Det jeg lurer på er, kan man i teorien holde denne røyken lenge nok til at det kommer ut en fis med røyk? Eller blir røyken borte iløpet av ferden gjennom systemet? Høres kanskje barnslig ut, men det er noe jeg har lyst til å vite. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ofte pga denne knappen: 6806841[/snapback] Makan. Takk Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Insert-knappen var en sann plage i livet mitt lenge. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Men det neitakk skrev til bill har jo ikke noe med det han spurte om å gjøre. Ikke at jeg har så mye peilig på hva du snakker om[/color], men det hørtes ut som en annen måte å si et klokkeslett på. Altså svarte du (ca) på det hanm spurte om, men så vidt jeg kan se gjorde ikke neitakk det. 6806848[/snapback] Hele fadesen, min gode mann, kommer nok av at baade neitakk og jeg setter pris paa riktig grammatikk her paa forumet. Derfor ser vi vaart snitt til og drive litt uskyldig gjoen med folk, naar de slurver, saa kanskje de til og med skjerper seg Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Propaganda: Jeg tror mye av røyken vil forsvinne fordi røykpartiklene vil tas opp av omgivelsene. Omtrent som regnvær renser lufta ute for støv og røyk. Men jeg har egentlig ikke peiling på hvor mye som vil forsvinne så det kan hende det blir igjen noe når det kommer ut rundt et døgn senere. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvorfor samler støvet seg under senga mi, istedet for å bli liggende sånn jevnt over gulvet? Jeg dytter det ikke akkurat under senga. Men det kommer dit uansett. Store mengder. Hvorfor havner det ikke innmed veggen på andre sida? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg tipper det er fordi du hele tiden beveger deg på gulvet, slik at støvet ikke rekker å samle seg så mye, samt at diverse midd og andre "ulumskheter" liker madrasser og mørke steder. Vil jeg tro. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvorfor kan jeg ikke skrive æ, ø og å på msn? Det er norsk msn, ja Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Prøv å trykk "ALT-SHIFT" mens MSN-vinduet er aktivert. Eller enda bedre, gå til start-kontrollpanel-regional and language options-languages-details, marker "english" og trykk "remove" slik at bare "Norwegian" blir igjen. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Når vi først er inne på det når seriere begynner. Når begynner "My Name is Earl" og "Everybody Hates Chris" (i USA)? Edit: En ting til, hvorfor er forumklokka for rask? Endret 5. september 2006 av -Tori- Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Går den an å bruke en vanlig RCA kabel til å koble sammen utstyr via coaxial inn/utgang? Hvis nei, hvorfor ikke? Det er jo samme tilkobling? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvorfor kan jeg ikke skrive æ, ø og å på msn? Det er norsk msn, ja 6811605[/snapback] Kanskje fordi du bruker en "font" som ikke støtter disse bokstavene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Når vi først er inne på det når seriere begynner.Når begynner "My Name is Earl" og "Everybody Hates Chris" (i USA)? Edit: En ting til, hvorfor er forumklokka for rask? 6812215[/snapback] Og for andre gang, www.tv.com. Hva mener du at forumklokka er rask? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg