Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) www.tv.com Finn ut selv. Obs, denne spoileren inneholder spoilere... Next episode: A Tale of Two Cities Jack, Kate, and Sawyer are held in unique circumstances by the mysterious "Others". Meanwhile, back on the beach, a struggle for leadership and direction begins as Hurley makes his way back home with bad news. Airs: Wednesday October 4, 2006 Endret 4. september 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) www.tv.com Finn ut selv. På sett å vis, så er det nettopp det jeg gjør ved å poste her. Uansett, takk så meget for svar, men den datoen viser jo tid neste sessong sendes i amerika, ikke norge. Skal det sendes på samme tid her som i amerika da? Endret 4. september 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 LOST i Norge er et annet spørsmål ja, men her er www.tvnorge.no løsningen. Sesongstart onsdag 26. oktober kl.21.40 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tilfeldighet? Sett "Q33 NY" inn i Word og gjør teksten om til Wingdings. (Det er nummeret på flyet som kræsjet i Twin Towers. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tilfeldighet? Sett "Q33 NY" inn i Word og gjør teksten om til Wingdings. (Det er nummeret på flyet som kræsjet i Twin Towers. 6799515[/snapback] Feil nummer. Riktige er N334AA. http://en.wikipedia.org/wiki/Q33_NY Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En ting jeg lurte på: Vil bensin antenne hvis man har det i en kasserolle og skrur plata på full fres, eller vil den bare koke og til slutt fordampe? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor får jeg ikke opp hvilken sang jeg hører på i msn vinduet? bruker winamp, men har ny pc nå.. syns jeg kan huske å ha brukt messpatch eller noe tidligere men jeg finner ikke noe om wmp/winamp her :/ 6795753[/snapback] Sjekka at pluginen er enablet? Hadde selv dette problemet i wmp, da wmp fant det for godt og disable den i tide og utide. Loestes ved og skru paa pluginen igjen... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En ting jeg lurte på: Vil bensin antenne hvis man har det i en kasserolle og skrur plata på full fres, eller vil den bare koke og til slutt fordampe? 6799582[/snapback] Tja.. Først vil det nok bli varmt og dampe kraftig og deretter koke. Avhengig av konsentrasjon i lufta så blir bensinen eksplosjonsfarlig. (0,6-8 vol% er det farlige området). Hvis kokeplata i seg selv er over ca 400-440'C så vil damp som når dit selvantenne. Under den temperaturen trengs det en gnist for at bensinen skal antenne. Flammepunkt og tenntemperatur. Kjemiske data på 95-oktan. For at det skal være brannfarlig er det er oksygen til stede. Uten det antenner ikke bensin. F.eks en lufttom bensintank vil ikke eksplodere selv om det er en elektrisk kortslutning som spruter gnister inni tanken. Det må være oksygen der for at det skal kunne brenne/eksplodere. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Stort sett alle nye grafikkort bruker PCI-Express. AGP er utdatert og kommer til å fases ut fra markedet ganske snart. 6796735[/snapback] 16x ja, men spørsmålet er hva i all verden er det som bruker pcie 1x og 4x? 6799165[/snapback] Nettverkskort, raid kontrollere, lydkort osv.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En ting jeg lurte på: Vil bensin antenne hvis man har det i en kasserolle og skrur plata på full fres, eller vil den bare koke og til slutt fordampe? 6799582[/snapback] Tja.. Først vil det nok bli varmt og dampe kraftig og deretter koke. Avhengig av konsentrasjon i lufta så blir bensinen eksplosjonsfarlig. (0,6-8 vol% er det farlige området). Hvis kokeplata i seg selv er over ca 400-440'C så vil damp som når dit selvantenne. Under den temperaturen trengs det en gnist for at bensinen skal antenne. 6799693[/snapback] Ok. Tenkte jeg skulle se hva som skjedde hvis jeg fylte en vannkoker med bensin og slo den på, men nå virker det ikke så spennende lenger ... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvilke oppgaver har en ordenselev i en skoleklasse? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er nok forskjellig fra skole til skole og fra klasse til klasse. I min klasse er det vel å se over rommet når det er slutt på dagen. Dvs plukke opp søppel, sette opp stoler, lukke vinuder ol. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er nok forskjellig fra skole til skole og fra klasse til klasse. I min klasse er det vel å se over rommet når det er slutt på dagen. Dvs plukke opp søppel, sette opp stoler, lukke vinuder ol. 6802435[/snapback] Hente melk til matpausene er veldig viktig hos oss. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lurer på en ting når det gjelder straffeforfølgelse av personer som piratkopierer. Om noen (familie som oftest) deler en IP-addresse, er det da mulig for rettsvesenet å dømme noen? Det det vil jo eksistere litt tvil om hvem som faktisk har lastet ned. Det skal vel ikke være noe grunnlag for tvil hvis noen skal bli dømt? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har jeg alltid lurt på også, f.eks. kan jo være en dude som bruke din linje som proxy og gjør skumle ting, skal du bli straffet for det ? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har jeg alltid lurt på også, f.eks. kan jo være en dude som bruke din linje som proxy og gjør skumle ting, skal du bli straffet for det ? 6805612[/snapback] Så klart du skal bli straffet. FAKTISK skal du straffes for alt det gale vi gjør. Beklager, men det er din uke. Neste uke blir det GuardiaN--s tur. Så du får virkelig håpe at vi ikke blir tatt denne uka ---- - Lurer på hvorfor det er så banna vanskelig å få tak i Gillette Fusion blad i Norge. Selv om de ikke selger høvelen, så kan de jo selge bladene. - Og hvorfor går det ikke an å få tak i L'Oreal Men's Expert Shaving Gel på denne gudsforlatte øya jeg befinner meg på? - Hvorfor tar det like lang tid fra Storbritannia til LA,CA,USA med fly, som det gjør med tog fra Trondheim til Bodø? - Og hvorfor gidder folk faktisk å poste hele 511 sider i denne tråden? - Er det noen som har lest hele tråden? - PS. Hvorfor er jeg våken fremdeles når jeg må opp klokka ni (senest og pakke og rydde ferdig og komme meg til ferga, så jeg kan ta hurtigbåt for så å ta flybuss for så å ta fly? (hvorfor kunne jeg ikke flydd direkte?) ^^Stakkars folk som leser dette^^ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) -Fordi ingen i Norge importerer produktet. Det er bare for deg å begynne med det. -Fordi den gudsforlatte øya du bor på ikke er et gunstig sted for forhandlere som selger det produktet å etablere seg på -Fordi et fly beveger seg raskere enn et tog, og tar du hastighet og avstand i betraktning er ikke spørsmålet ditt snodig i det hele tatt -Fordi det er stor interesse for temaet -Jepp, jeg har lest tråden. Men har vært med siden side 1. -Fordi du ikke er smart nok til å legge deg når du vet at du skal tidlig opp -Fordi du bor et stykke fra flyplassen Endret 5. september 2006 av neitakk Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. 6799283[/snapback] Tid er ikke sesongavhengig og begynner ikke samtidig med Lost. Tid er et konstant eksisterende forhold mellom bevegelser. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Tid begynner neste sessong med Lost? Det finnes sikkert en mer passende tråd å spørre i, men jeg fant den ikke. 6799283[/snapback] Tid er ikke sesongavhengig og begynner ikke samtidig med Lost. Tid er et konstant eksisterende forhold mellom bevegelser. 6805668[/snapback] Hææ? Kansje bare meg som ikke er våken enda, men hva har det med noe å gjøre? Endret 5. september 2006 av The O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg