M-J Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 last ned noe som heter winamp toaster du finner det på winamp.com Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva er de to portene her til? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er PCI express porter. Henholdsvis en pcie1x og en pcie4x port. Skal vel "erstatte" pci portene. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er PCI express porter. Henholdsvis en pcie1x og en pcie4x port. Skal vel "erstatte" pci portene. 6795986[/snapback] Men jeg har ikke sett noe til produkter som benytter seg av disse. Finnes det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har vært i Polen og hamstret energidrikker og fått vite at slikt er veldig usunt (á la Red Bull, Tiger, etc). Er det det? Hvorfor? Energidrikkene inneholder 32 mg koffein pr 100 ml (0,03%?), hvor mye er det i forhold til kaffe? En myte sier at det skal være det samme som 12 kaffekopper, men det er da bare helt mongo. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 I følge tabellen HER er det omtrent 60% koffein i Red Bull i forhold til kaffe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Stort sett alle nye grafikkort bruker PCI-Express. AGP er utdatert og kommer til å fases ut fra markedet ganske snart. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det Så lurer jeg på hvorfor vi lever Jeg lurer på hva som skjer når vi dør Jeg lurer på hvorfor mennesker er så slemme Jeg lurer på hvorfor 10 år gamle jenter går med trange bukser som omformer ting og tang både bak og foran og hvorfor de har topper som viser magen .. skjønner ikke at de får lov av foreldrene sine Jeg lurer på hvem som hadde sex først av alle ! (ikke kom og si at det var adam og eva, for det fins IKKE noen adam og eva ffs !) Jeg lurer på mye mer sikkert men ikke noe jeg tenker på nå .. *trøtt* 2653264[/snapback] Krig: Han andre har noe du vil ha så du tar det, med krig. Leve: For det at mammaen og pappaen din ville ha barn og så skjedde det en sinnsyk lang rekke med kjemiske reaksjoner. Dø: Hakke peiling, siden ingen har kommet tilbake (som spøkelser antagelig) å fotalt det. Tror bare alt slukker, håper på himmelen eller reinkarnasjon (sikkert leif) Slemme: Grådighet tror jeg. 10 år gammle: Sex press over alt og dumme foreldre. Var noe annet i gamle dager med "snowjoggs. Sex først: Bakterier. Edit: bare mine meninger. Endret 3. september 2006 av The O Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvorfor virker det som tida mellom 18:00-24:00 går mye fortere enn 12:00 til 18:00? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva slags skjerm kort er dette og hva tåler det, hva kan det kjøre? Grafikk : Intel® Graphics Media Accelerator 950, Supports Dual Independant Display Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvorfor virker det som tida mellom 18:00-24:00 går mye fortere enn 12:00 til 18:00? 6796826[/snapback] Dagen er kortere da mellom 18-24, mens det derimot er mye lengre mellom 12-18. Sola er oppe da... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dø: Hakke peiling, siden ingen har kommet tilbake (som spøkelser antagelig) å fotalt det. Finnes folk som har vært død i noen sekunder og våknet til live igjen. F.eks folk som har druktnet. Sist jeg hørte så sa de at det ble svart når de døde, også våknet de rett etterpå. Men man kan jo tro hva man vil, jeg tror det er Game Over Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dø: Hakke peiling, siden ingen har kommet tilbake (som spøkelser antagelig) å fotalt det. Finnes folk som har vært død i noen sekunder og våknet til live igjen. F.eks folk som har druktnet. Sist jeg hørte så sa de at det ble svart når de døde, også våknet de rett etterpå. Men man kan jo tro hva man vil, jeg tror det er Game Over 6796921[/snapback] Men hvordan kan man være død sammtidig som man merker at det ble svart? De som "dør" og kommer tilbake er ikke døde, så jeg tror det ikke er heeeelt det samme. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Men hvordan kan man være død sammtidig som man merker at det ble svart?De som "dør" og kommer tilbake er ikke døde, så jeg tror det ikke er heeeelt det samme. Man merker det på samme måte som man merker å sovne, eller svime av. Tror jeg da. Er ikke helt sikker, kan være at alt er bare BS. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Men hvordan kan man være død sammtidig som man merker at det ble svart?De som "dør" og kommer tilbake er ikke døde, så jeg tror det ikke er heeeelt det samme. Man merker det på samme måte som man merker å sovne, eller svime av. Tror jeg da. Er ikke helt sikker, kan være at alt er bare BS. 6797057[/snapback] Tror ikke det "funker", siden man merker at man sover (når man sover) for det det går elektriske signaler i gjennom kroppen da. Og man drømmer, + at det er mange forskelldige typer søvn. Noen dypere enn andre. + At noen ganger når jeg sover merker jeg ikke at jeg sover før jeg våkner å det er morgen, da har jeg ikke drømt noe. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hva slags skjerm kort er dette og hva tåler det, hva kan det kjøre? Grafikk : Intel® Graphics Media Accelerator 950, Supports Dual Independant Display 6796856[/snapback] Er vel et integrert skjermkort man finner i bærbare maskiner. Kan vel kjøre spill fra 2004(,2005) på lav grafikk, med et brukbart antall fps. Er vel mest egnet for programmer som ikke krever mye av skjermkortet, f.eks. filmer, word o.l. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Stort sett alle nye grafikkort bruker PCI-Express. AGP er utdatert og kommer til å fases ut fra markedet ganske snart. 6796735[/snapback] 16x ja, men spørsmålet er hva i all verden er det som bruker pcie 1x og 4x? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor snakker folk i verden forskjellig språk, Og hvorfor er det så klare geografiske skiller? Hvorfor kan ikke alle snakke samme språket Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor snakker folk i verden forskjellig språk, Og hvorfor er det så klare geografiske skiller? Hvorfor kan ikke alle snakke samme språket 6799188[/snapback] Jeg vil anta at noe av svaret kan ligge i at mennesket spredde seg før det begynte å utvikle språk, noe som førte til vidt forskjellige grunnlag og behov for ord. Klare geografiske skiller er det noen steder, men langt ifra overalt. Finsk og ungarsk er for eksempel i slekt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor snakker folk i verden forskjellig språk, Og hvorfor er det så klare geografiske skiller? Hvorfor kan ikke alle snakke samme språket 6799188[/snapback] Jeg vil anta at noe av svaret kan ligge i at mennesket spredde seg før det begynte å utvikle språk, noe som førte til vidt forskjellige grunnlag og behov for ord. Klare geografiske skiller er det noen steder, men langt ifra overalt. Finsk og ungarsk er for eksempel i slekt. 6799192[/snapback] Jeg tenker alltid at det er en slags dialekt, bare over mye tørre område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg