aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 jeg lurer på: "nederst" i kjeften ligger det et slags "teppe" (under tungen). hva er hensikten med dette? og enda mer spesifikt: hva er hensikten med den lille klumpen frempå? er alle med på hva jeg snakker om nå..? jepp, men hva mener du med den klumpen? det "teppe" er vel der for å plage vettet av mennesker som ikke finner ut hva den er til Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Teppe nederst i kjeften? Den bevegelige greia som tunga er festa i? Den er vel til å feste tunga i kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 er ikke den... tror det er de 2 løse tingene under tungen, fester ungenting Lenke til kommentar
loketing Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 den er ikke så veldig bevegelig, men det er en slags åskam, med et lite stup ut på hver side, og så blir den smalere jo lengre frem i kjeften du kommer. hvis du tar tunga beint ned, så kjenner du den. og hvis du tar den mot enden, og trykker ned, vil du kjenne en liten klump inni. kanskje vanskelig å forstå hva jeg mener, men det finnes.. det kan forresten godt hende den bare er der for å feste tunga i skallen, men hvorfor er den da festet sånn? kunne jo like gjerne vært en stift, liksom.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hah! Jammen er det en klump der. Men hva den gjør vet jeg ikke. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) lurer på hvordan egentlig 1337 oppsto. Er pwned bare en skrivefeil fra owned? I 1337 vel Mens vikingene herjet begynte selveste Harald Hårfagre å skrive brev til engelskmennene; "pr3p4re t0 gt pwnd, cuz we r tha 1337 v!k!ngs " Endret 23. november 2004 av consilium Lenke til kommentar
Same- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor blir jeg nervøs når jeg skal fremføre noe? Og hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor blir jeg nervøs når jeg skal fremføre noe? Og hva kan jeg gjøre med det? Du er vel redd for å drite deg ut, slik som vi alle andre Er vel ikke stort å gjøre med, snakker du for forsamlinger ofte, blir det jo lettere og lettere.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor blir jeg nervøs når jeg skal fremføre noe? Og hva kan jeg gjøre med det? var veldig nærvøs før jeg også, nå kan jeg gjerne snakke forran noen hundre folk, eller noen tusen, i dont care... skjedde plutselig, vet ikke hvordan eller hvorfor... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvor gammel er du aklla? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva er frysninger? Altså når noen skraper neglene på tavla, eller kritt som lager ekle lyder osv Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor blir jeg nervøs når jeg skal fremføre noe? Og hva kan jeg gjøre med det? var veldig nærvøs før jeg også, nå kan jeg gjerne snakke forran noen hundre folk, eller noen tusen, i dont care... skjedde plutselig, vet ikke hvordan eller hvorfor... Var veldig nervøs selv før, spesielt på ungdomsskolen. Nå har jeg fått større selvtillit og det er lettere og gjøre muntlige ting. Ingen spesiell grunn, kanskje litt med miljøet i klassen også, men for det meste har den bare økt av seg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva er frysninger? Altså når noen skraper neglene på tavla, eller kritt som lager ekle lyder osv Frysninger: Cutis anserina are the bumps on a person's skin at the base of body hairs (typically on the forearm), which involuntarily develop when a person is cold, afraid, or experiences other strong emotions. The reflex of producing goose pimples is known as horripilation, piloerection or the pilomotor reflex. It occurs not only in humans but also in many other mammals. Goose bumps are created when tiny muscles at the base of each hair -- called erector pilae -- contract. The muscle pulls the hair erect. The reflex is started by the sympathetic nervous system. Goose bumps are often a response to cold: in animals covered with fur or hair, the erect hairs trap air to create a layer of insulation. Goose bumps can also be a response to fear: the erect hairs make the animal appear larger, in order to intimidate enemies. Both of these responses are vestigial in humans: as humans have lost most of their body hair, the reflex now serves no known purpose. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hvorfor glemte jeg alle de gode spørsmalene mine med en gang jeg åpnet denne fast replyen? (Lurer faktiskt på det) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Samme skjer med meg. Tror det er prestasjonsangst. (fast replien asså) Endret 24. november 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor er enkelte b menneske sånn som meg? Og hvorfor fins det ikke skoleløsninger for de? som f.eks å starte elleve? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor er enkelte b menneske sånn som meg?Og hvorfor fins det ikke skoleløsninger for de? som f.eks å starte elleve? 1. Fordi noen trenger mer søvn enn andre. 2. Fordi det er flere a-mennesker enn b-mennesker Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Hvorfor er enkelte b menneske sånn som meg?Og hvorfor fins det ikke skoleløsninger for de? som f.eks å starte elleve? det er fordi den "innebygde klokka" di går feil. mange har fx 25timers døgn, derfor hjelper det ikke å legge seg tidligere men i følge kroppen skal natta være en time lenger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Ett perfekt døgn er vell 30 timers døgnet. 20 timer oppe, 10 timer i senga. Perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg