Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Et snodig spørsmål: Finnes det noen grunner til å unngå å bruke eska til frossenpizzaen som serveringsbrett? (bakterier? blekk som smitter over?) Eller vil selv næringsmiddeltilsynet godkjent serveringen?
Du har misforstått denne tråden; vi spør, du svarer. :hrm:
Hadde skolene lært barna å google hadde vi ikke hatt bruk for denne tråden :roll:

 

Anyway, tror ikke det er noe skadelig i pappeska til pizzaene (annet enn bakterier fra skitne hender osv (som burde ha dødd i fryseren alikevel)). Pleier alltid steke frossenpizza slik at den har sprø bunn, og for å for å forhindre at bunnen blir myk igjen pga. kondens pleier jeg legge to ruter med tørkepapir oppå tallerkenen før jeg legger pizzaen oppå. Sist jeg sjekka levde jeg fortsatt, men kan sjekke igjen hvis det er av interesse ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vel, jeg har sett folk gjøre det, og jeg har tenkt det samme. Gjør aldri slikt selv, da hvem som helst kan ha kladdet på den både fra fabrikk, butikkpersonale og kunder...
Forstår godt hva du mener (vi har råd til tallerker også, haha), men fryseren vår holder vel -30 grader (den er hvertfall kald!), burde ikke da eventuelle bakterier stryke med?
Lenke til kommentar
Sist jeg sjekka levde jeg fortsatt, men kan sjekke igjen hvis det er av interesse ;)

6688953[/snapback]

Lever du ennå? :wee:

 

Simen1: Pleier selv å bruke pizzaesken som brett, men jeg bretter den rundt så pizzaen blir liggendes på det som var innsiden. Om det er tryggere aner jeg ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
hvilken god grunn har maur til å angripe en humle? Så i går at 10-15 maur bokstavlig talt delte en på midten!?! Ganske tøft egentlig :whistle:

6689873[/snapback]

 

Mat........................ :ermm:

6689929[/snapback]

:hmm: kanskje... men dette var LANGT fra nærmeste tue da... (ca 200m)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
:hmm: kanskje... men dette var LANGT fra nærmeste tue da... (ca 200m)
Maur beveger seg over veldig store områder for å finne mat, du kan ofte se store "gjenger" meg maur på et sted.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hva er det egentlig med amerikanerne og telefonnummerne deres? Ofte på konkurranser og slike ting har de telefonnummer som 1-800-555-LOST, men under skriver de 1-800-555-5678 i parantes. Hele vitsen forsvinner jo da, hvorfor ikke bare hoppe over hele tekst-greia og skrive nummeret på vanlig måte slik at de er garantert at alle forstår det uansett?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hva er det egentlig med amerikanerne og telefonnummerne deres? Ofte på konkurranser og slike ting har de telefonnummer som 1-800-555-LOST, men under skriver de 1-800-555-5678 i parantes. Hele vitsen forsvinner jo da, hvorfor ikke bare hoppe over hele tekst-greia og skrive nummeret på vanlig måte slik at de er garantert at alle forstår det uansett?

6690538[/snapback]

De pøver å få det inn i norge også. link

 

Ellers så er det fordi det er mye lettere å huske..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis jeg skal ringe 1-800-555-LOST, hvordan får jeg skrevet inn "LOST"?
Hvis du er seriøst nå er det akkurat det jeg mener, enkelte personer fatter ikke slikt. "LOST" skal representere de tastene på telefonen som har har bokstaven på seg. L vil bli 5. O representerer 6, S er 7, T er 8. Av denne grunnen skriver de også telefonnummeret på vanlig måte under, og da er liksom meningen med alfanummeret borte. Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...