Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Snedig Snodig Egentlig tror jeg snodig er det rette ordet for tråden. En snedig (lur) person kan lure på noe snodig (rart), mens en snodig (rar) person ikke lurer på snedige (lure) ting Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Noen av dere som vet hva noen store traktorer med skuffe foran, grave-ting bak, og en annen ting på siden med en slags kurv, er for noe? Det er nok jernbaneverket som har de, siden det akkurat ankom to stykker av de på togstasjonen her oppe. Hva brukes de til? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gutter kan også baksnakker. Tro meg. 6677708[/snapback] Joda, men jeg tror det er mer utbredt hos jenter. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gutter kan også baksnakker. Tro meg. 6677708[/snapback] Joda, men jeg tror det er mer utbredt hos jenter. 6679525[/snapback] Definitivt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hvordan rekner jeg om fra dollars per gallons til kroner eller euro per liter? Det er snakk om drivstoff. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 dabear: Bruk google! Først omregner du det ene og så det andre. "xx usd in nok" "liters in gallon" Svar på A delt på B = kroner per liter. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Gutter kan også baksnakker. Tro meg. 6677708[/snapback] Joda, men jeg tror det er mer utbredt hos jenter. 6679525[/snapback] Definitivt. 6679546[/snapback] Jenter er 1000 ganger mer utspekulerte og onde. Gav opp å ha jentevenner på barneskolen, har aldri angret. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jenter er 1000 ganger mer utspekulerte og onde. Gav opp å ha jentevenner på barneskolen, har aldri angret. 6680941[/snapback] Selvfølgelig alle jenter bortsett fra deg? Tror det er mer lokalt. I min klasse, sitter jeg sammen med jentene fordi guttene bare er noen jævla wangstergangsterwollahfaenhorehomsefolk som bare prater skit om meg. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Selvfølgelig alle jenter bortsett fra deg? Tror det er mer lokalt. I min klasse, sitter jeg sammen med jentene fordi guttene bare er noen jævla wangstergangsterwollahfaenhorehomsefolk som bare prater skit om meg. 6681199[/snapback] Oslo Øst er gøy. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva i helvete... er dette? En skikkelig diger jævel med en laaang bakkropp og en slags brodd. Lurte på om det kan være en vepsedronning eller noe sånt. Når den fløy så det ut som den hadde problemer med å holde seg i luften. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Zappza: Ja, walla. Rivers: Ehm... Kan være en vandannet veps? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva i helvete... er dette? Det er en treveps. Brodden brukes til å legge egg med. Den er helt harmløs. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Okei... Jeg lurer på om noen her kan forklare meg hva "stepping" egentlig er, når man snakker om prossessorer.... :s Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hva i helvete... er dette? Det er en treveps. Brodden brukes til å legge egg med. Den er helt harmløs. 6681377[/snapback] Godt å vite ...men den er fortsatt en schtøgg tass. Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jenter er 1000 ganger mer utspekulerte og onde. Gav opp å ha jentevenner på barneskolen, har aldri angret. 6680941[/snapback] Selvfølgelig alle jenter bortsett fra deg? Tror det er mer lokalt. I min klasse, sitter jeg sammen med jentene fordi guttene bare er noen jævla wangstergangsterwollahfaenhorehomsefolk som bare prater skit om meg. 6681199[/snapback] ja sir nokka der ja, samma er det på skolen min heldigvis går jeg i den eneste klassen som ikke har wangstere. Resten av skolen er pure wangsters... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Okei... Jeg lurer på om noen her kan forklare meg hva "stepping" egentlig er, når man snakker om prossessorer.... :s6681591[/snapback] Det er mulig det ikke kvalifiserer helt for å være et snedig spørsmål, men jeg svarer likevel. Stepping er som det ligger i navnet, små steg. Altså små steg i utviklingen av en prosessor som ikke er stor nok til å gi den et nytt produktnavn eller bemerke det på noen spesiell måte. Det er små forskjeller og justeringer som gjøres fra uke til uke under produksjonen. Disse merkes med en liten rekke "uforståelige" bokstaver og tall, normalt 5. Disse brukes internt hos produsenten til å sortere, gjøre statistikker over de ulike produksjonslinjene, osv. For oss som overklokker har dette litt betydning i form av at enkelte produksjonslinjer og tidspunkter så går produksjonen svært bra og gir større rom for overklokking enn normalt. Derfor har det betydning når noen rapporterer om at en bestemt stepping overklokker svært bra. Det betyr at andre som kjøper prosessorer med den samme steppingen/koden også kan forvente bra overklokking, selv om det er forskjeller innen samme stepping også. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det i det hele tatt mulig å slå av "kameralyden" på Sony Ericsson k500i? Når jeg tar bilde kommer det sånn kameralyd. Har hørt det ikke er mulig å slå den av. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Trodde faktisk det ble påbudt at det måtte være lyd på kameraet så det ikke skulle være mulig å ta "upasselige" bilder av personer som ikke visste det Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det i det hele tatt mulig å slå av "kameralyden" på Sony Ericsson k500i? Når jeg tar bilde kommer det sånn kameralyd. Har hørt det ikke er mulig å slå den av. 6685616[/snapback] Er vel sånn at de aller fleste nyere telefoner ikke har mulighet til å skru av kameralyden? K500i er jo en eldre modell, dog, så hvis man har gammel Software bør det ikke være umulig. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Er det i det hele tatt mulig å slå av "kameralyden" på Sony Ericsson k500i? Når jeg tar bilde kommer det sånn kameralyd. Har hørt det ikke er mulig å slå den av. 6685616[/snapback] Finn noe isolerende, og teip det foran høyttaleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg