Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jenter er 1000 ganger mer utspekulerte og onde. Gav opp å ha jentevenner på barneskolen, har aldri angret.

6680941[/snapback]

Selvfølgelig alle jenter bortsett fra deg? :p

 

Tror det er mer lokalt. I min klasse, sitter jeg sammen med jentene fordi guttene bare er noen jævla wangstergangsterwollahfaenhorehomsefolk som bare prater skit om meg. :shrug:

Lenke til kommentar
Jenter er 1000 ganger mer utspekulerte og onde. Gav opp å ha jentevenner på barneskolen, har aldri angret.

6680941[/snapback]

Selvfølgelig alle jenter bortsett fra deg? :p

 

Tror det er mer lokalt. I min klasse, sitter jeg sammen med jentene fordi guttene bare er noen jævla wangstergangsterwollahfaenhorehomsefolk som bare prater skit om meg. :shrug:

6681199[/snapback]

ja sir nokka der ja, samma er det på skolen min heldigvis går jeg i den eneste klassen som ikke har wangstere. Resten av skolen er pure wangsters...

Lenke til kommentar
Okei... Jeg lurer på om noen her kan forklare meg hva "stepping" egentlig er, når man snakker om prossessorer.... :s

6681591[/snapback]

Det er mulig det ikke kvalifiserer helt for å være et snedig spørsmål, men jeg svarer likevel. Stepping er som det ligger i navnet, små steg. Altså små steg i utviklingen av en prosessor som ikke er stor nok til å gi den et nytt produktnavn eller bemerke det på noen spesiell måte. Det er små forskjeller og justeringer som gjøres fra uke til uke under produksjonen. Disse merkes med en liten rekke "uforståelige" bokstaver og tall, normalt 5. Disse brukes internt hos produsenten til å sortere, gjøre statistikker over de ulike produksjonslinjene, osv. For oss som overklokker har dette litt betydning i form av at enkelte produksjonslinjer og tidspunkter så går produksjonen svært bra og gir større rom for overklokking enn normalt. Derfor har det betydning når noen rapporterer om at en bestemt stepping overklokker svært bra. Det betyr at andre som kjøper prosessorer med den samme steppingen/koden også kan forvente bra overklokking, selv om det er forskjeller innen samme stepping også.

Lenke til kommentar
Er det i det hele tatt mulig å slå av "kameralyden" på Sony Ericsson k500i? Når jeg tar bilde kommer det sånn kameralyd. Har hørt det ikke er mulig å slå den av.

6685616[/snapback]

Er vel sånn at de aller fleste nyere telefoner ikke har mulighet til å skru av kameralyden?

 

K500i er jo en eldre modell, dog, så hvis man har gammel Software bør det ikke være umulig. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...