Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Hvorfor klarer jeg for eksempel og spille et avansert stykke på gitar og trampe takt og vel så det til, til og med dobbeltpedal, men jeg klarer absolutt ikke å synge til, uansett faen!

6643971[/snapback]

Det er sånn det er. Men det går ann å trene opp dette, tror jeg. Jenter har lettere for å spille og synge visstnok. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor klarer jeg for eksempel og spille et avansert stykke på gitar og trampe takt og vel så det til, til og med dobbeltpedal, men jeg klarer absolutt ikke å synge til, uansett faen!

6643971[/snapback]

Det er sånn det er. Men det går ann å trene opp dette, tror jeg. Jenter har lettere for å spille og synge visstnok. :hmm:

6644123[/snapback]

Er vel fordi hjernehalvdelene til jenter er koblet bedre sammen. Det er ingen myte at de er flinkere til å gjøre flere ting samtidig.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Klippede hjørner, cut-out og hole-punch ble brukt for å markere at det ikke var et fullpris produkt. Restlager-/rabattmarkering. Disse ble også solgt på hjemmemarkedet.

6627049[/snapback]

Sorry for at jeg ikke fikk svaret med meg, men det ble postet så mange innlegg før jeg fikk sjekket.

Mulig det er rabattmerking ja, men saken er den at det dreide seg om absolutt alle plater som ble eksportert fra USA til i hvertfall Norge.

Tanken som streifet meg var at de gjorde dette for å senke affeksjonsverdien, slik at import ikke skulle svare seg. Altså et krav fra europeiske plateprodusenter. Det blir jo stadig stukket kjepper i hjulene, eksempelvis DVD-soner. Vi husker vel alle også at Japan hadde en annen Nintendo-versjon med kassetter i helt annet format som ikke passet Europeiske Nintendoer.

Lenke til kommentar
vårt kjøleskap er rart...

det har to sånne knapper, men den ene reagerer før den andre.. og lyset slår seg av uansett hvilken jeg trykker på.. :hmm:

6642765[/snapback]

Snedig svar? : Det er fordi døra kan monteres på begge sider. Dersom døra blir snudd opp ned og montert på motsatt side vil den andre knappen være den som først blir aktivert.

Lenke til kommentar
Alexi Laiho i Children of Bodom spiller både lead/rytmegitar og synger live.

Det ser vanskelig ut.

Tom Araya i Slayer spiller bass og synger samtidig live, og han spiller DRITFORT.

6646242[/snapback]

Hva var egentlig det snedige du lurte på?

Lenke til kommentar
Alexi Laiho i Children of Bodom spiller både lead/rytmegitar og synger live.

Det ser vanskelig ut.

Tom Araya i Slayer spiller bass og synger samtidig live, og han spiller DRITFORT.

6646242[/snapback]

Før kunne jeg spille orgel og lese en bok samtidig, er bare øvelse. Spillingen ble mekanisk, måtte ikke tenke for å spille, det bare kom av seg selv.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der?

2653815[/snapback]

Jeg har faktisk testa d med mobilkameraet ... Det blir faktisk slått av :p

6641687[/snapback]

Mobilkamera er ikke godt nok. Her kreves det direkte observasjon. Jeg tok litt direkte observason en gang da kjøleskapet ble tømt for vasking. Og lyset ble faktisk slukket. Tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der?

2653815[/snapback]

Jeg har faktisk testa d med mobilkameraet ... Det blir faktisk slått av :p

6641687[/snapback]

Mobilkamera er ikke godt nok. Her kreves det direkte observasjon. Jeg tok litt direkte observason en gang da kjøleskapet ble tømt for vasking. Og lyset ble faktisk slukket. Tro det eller ei.

6648013[/snapback]

Haha :!: Velkommen forresten! :D

Lenke til kommentar

Når man registrerer seg på et forum, kjenner man ofte lite til det fra før av. Mange av dem som registrerer seg på diskusjon.no er gjerne førstegangsbrukere, og da er det en ting som slår meg:

Brukere som har en del poster, og som forandrer på ting som nick og avatar fordi de etter hvert finner ut av hvordan det er best å profilere seg på forumet. Er forumtrollet en av disse, men som registrerte seg en ny brukerkonto i stedet for?

Faktisk et snedig spørsmål jeg ofte lurer på, når det dukker opp nye medlemmer med genial profilering uten å ha postet en eneste post her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...