Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Noe sier meg at for eksempel en perfekt halshugging ikke er særlig smertefullt det heller.

6639795[/snapback]

hvA de sekundene før du skal bli halshugd?

DEn beste måten å dø på er å drikke deg jævla drita og så hoppe utafor trollheimen

6640400[/snapback]

Er de smertefulle? Han spurte ikke om den beste måten å dø på, han spurte om alle måter å dø på er smertefulle unntatt alderdom.

Er alle måter å dø på smertefult untatt alderdom?

Trur ikke man føler mye smerte før en halshugging...

Å dø i en eksplosjon trur jeg ikke er spesielt smertefullt.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En 12.7 Milimeters kule ifra en kraftig rifle, (les sniper) som treffer deg i området mellom øynene fra et stykke unna må være den mest skånsomme metoden :hmm:

Du vet ikke at du kommer til å bli skutt, pga skarpskytteren er langt unna, og du dør momentant :p

M2Round.jpg

300px-M82rifle.jpg

Lenke til kommentar

Selv om det er 61 år siden forrige atombombe smalt synes jeg fortsatt det er for tidlig å spøke med den. Ca 30.000 døde momentant på den første, rundt 70.000 etterpå. -Trornok det er gruomt smertefullt å dø av brannskader og/eller stråleskader etter ett par dager.

Lenke til kommentar
hvorfor jeg hører det

6638661[/snapback]

Min mening: Jeg trur hjernen henger seg opp på den lyden. Jeg flere ganger under arbeid hørt traktorlyden, selv om traktoren er slått av/langt, langt vekke.

Noe jeg lurer på: Fikk en melding i dag, ifra en med +47 foran nummeret, vil det si at meldingen er sendt fra utlandet? :hmm:

6639979[/snapback]

Er alltid det på mobilen min. Alle meldinger jeg får inn står det +47. :)

Lenke til kommentar
Selv om det er 61 år siden forrige atombombe smalt synes jeg fortsatt det er for tidlig å spøke med den. Ca 30.000 døde momentant på den første, rundt 70.000 etterpå. -Trornok det er gruomt smertefullt å dø av brannskader og/eller stråleskader etter ett par dager.

6641431[/snapback]

Du mener vel den første? Atombomber har jo vært sprengt stadig vekk i ørten prøvesprengninger opp gjennom tidene. Det er f.eks ikke mange år siden frankrike, pakistan og russland sprengte sine forrige.

Men enig i at det er en litt makaber spøk uten at jeg føler meg hårsår av den grunn.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der?

2653815[/snapback]

Jeg har faktisk testa d med mobilkameraet ... Det blir faktisk slått av :p

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der?

2653815[/snapback]

6641687[/snapback]

No shit, det er bryter som blir presset inn når døren lukker seg og lyset slukkes.

Lenke til kommentar
Hvordan fjerner man tørket maling på glass(vindu)?

6639924[/snapback]

Kvitsprit?

6639950[/snapback]

Bare hvis malingen er våt, ellers er det bedre med plastskrape (IKKE bruk metall).

Men la oss nå ikke spore av - Hvorfor er himmelen blå, når universet er svart? :ermm:

6640074[/snapback]

Himmelen tar farge etter måten sollyset brytes i atmosfæren, det er også noe med refleksjoner fra havet men det husker jeg ikke helt.

DEn beste måten å dø på er å drikke deg jævla drita og så hoppe utafor trollheimen

6640400[/snapback]

Den klassiske sovne-drita-i-en-snøfonn er nok ganske smertefri den også, og mye enklere og rensligere.

Lenke til kommentar

2653815[/snapback]

6641687[/snapback]

Men i mange nyere kjøleskap blir derimot ikke lyset skrudd av. Temperaturhoppet fra pluss... to, tre firehundre (?) grader ned til et par plussgrader og opp igjen kan slite på pærens levetid, så i stedet blir lyset regulert ned kraftig men det er fortsatt litt lys fra den.

Lenke til kommentar

JohndoeMAKT: Interessant. Det viste jeg ikke. Ellers kan det tenkes at LED-belysning er på vei inn i kjøleskap siden 1W er nok til å gi veldig bra lys. Glødetrådsbasert lys bruker fort 25 ganger så mye for å komme opp i samme lysstyrke. Hver eneste watt blir til varme og motarbeider kjøleskapets effektivitet.

Ellers kan jeg anbefale å åpne kjøleskapdøra og trykke fingeren på den knappen som står i forbindelse med lyset. Da ser man når lyset slåes av. Evt. legg en lommelykt i kjøleskapet og lukke det sakte mens du titter inn i åpninga.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...