ⅵdar Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Sorry, men hvor i helvete er det blitt av Nordpolen? (den geografiske)Stort bilde Konspirasjon (ja jeg er dum) 6618453[/snapback] Nordpolen består ikke av fastland, men bare is. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ja, det vet jeg, men jeg ser ikke noe is på bildet? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kanskje de tar bare bilde av fastland på slike kart. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hvilke land er på baksiden av det bildet? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Ingen? Det er ingen "bakside" av bildet. Dersom du f0lger lengdegradlinjene og deres verdier ser du at kanten av den ene siden er kanten av den andre siden. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er rosa skjorts homo? Har sett noen skatere le når jeg går forbi med polo skjortsen min ( er manne skjorts) ^^ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Kom igjen folkens, snedige sp0rsmAl! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Har betalt her og der med visa over nettet, og også tatt ut penger. Men det vises ikke i verken nettbanken eller minibanken at jeg har betalt på nettet. Varene på nettet har likevel blitt registrert som betalt, og senere levert. Kommer trekket senere? hva skjer? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Er rosa skjorts homo? Har sett noen skatere le når jeg går forbi med polo skjortsen min ( er manne skjorts) ^^ 6619784[/snapback] nei nei, jeg sover i en rosa shorts med hvite striper....-----> Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg er noe skeptisk til rosa shorts... Ville i hvert fall ikke vært komfortabel med det selv... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er rosa skjorts homo? Har sett noen skatere le når jeg går forbi med polo skjortsen min ( er manne skjorts) ^^ 6619784[/snapback] Mja, nå er ikke skatere så åpen for andre klær enn storehettegensre, dogeribukser og skatesko så du skal ikke ta deg nær av det. Men ja, det er litt homo ja, kommer jo ann på nyansen selvfølgelig. Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har ganske lenge lurt på hvordan i allverden folk setter opp slike store bygningskraner lignende denne. Er der lifter som er så store at de rekker opp? Fordi mange slike kraner er vanvittig høye. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hvordan skrives/sies fjorten på svensk/fransk/japansk etc.?Kanskje det finnes en webside? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 De bruker mobilkran tror jeg. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er det lov å sitte med laptop på fly? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Når du har drukket, hvor lang tid tar det for du "kan" kjøre igjenn? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er det lov å sitte med laptop på fly? 6622533[/snapback] Det er ikke lov å bruke elektriske utstyr på flyet under letting og landing. Mao når den fest-setebeltet-lampen ikke lyser, kan elektriske utstyr slåes på. Det ble ikke nevnt noen egen regel for laptop, så derfor kan du vel sitte med laptopen på flyet. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Er det lov å sitte med laptop på fly? 6622533[/snapback] Det er ikke lov å bruke elektriske utstyr på flyet under letting og landing. Mao når den fest-setebeltet-lampen ikke lyser, kan elektriske utstyr slåes på. Det ble ikke nevnt noen egen regel for laptop, så derfor kan du vel sitte med laptopen på flyet. 6622639[/snapback] OK, skal fly seinere i kveld, og greit å sitte med laptopen under turen. rart at man kan sitte med en laptop, mens mobiltelefoner må slå's av under hele flyturen. pc'n søker jo konstant etter trådløse netverk hvis den ikke finner noen, og må lage en del elektrisk støy den og. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg satt med mobilen på under flyturen. Det er vel kun under de kritiske fasene av flyturen hvor elektriske utstyr må slåes av. Det fungerer jo ikke å ringe når man befinner seg 10000 moh, derfor er det vel ikke så farlig. Imotsetning til all den datautvekslingen som kan forekomme under avgang og landing. Nå er jeg riktignok ingen ekspert, men prøver å tenke logisk Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Så lenge en laptop ikke er eller prøver å koble seg til trådløse nettverk, fungerer det fint. Folkene på buissniss-class gjør det hele tiden All elektronikk skal være slått av under letting og landing, grunnet sikkerhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg