Simen1 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 hvor kan jeg finne busstabeller på nett? trenger helst svar fort.6578448[/snapback] Du sier ikke hvor i landet du befinner deg nå. Her er for Trondheim: http://www.team-trafikk.no/ Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 jeg fant det selv til slutt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Noe jeg har observert:Hvorfor blør man neseblod? og hvorfor skjer dette YTTERST sjeldent med jenter? ja, vet merkelig ting å lure på, men men det får så være Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Godt spm, Xtra.. Har ikke noe svar på det, men du kan btw dra til legen og få svidd bort blodåra, så du ikke vil bli mer! Kjapt og smertefritt! Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Hva er dette for noe snodige saker? Halogenpærer med UV filter? Hva skal de med det? 6577290[/snapback] Delvis er det en bløff: de fleste pærer er omsluttet i glass, en må bruke kvartsglass for å slippe ut maksimalt med UV (derav navnet "kvartslamper" om UV-lamper). Alminnelig glass er lite gjennomsiktig for UV, hvilket er grunnen til at det er lite mening i å sole seg bak vinduer. Så selv om glasset halogenpærer slipper igjennom litt UV, er det banalt enkelt å fjerne det meste av dette ved å sette på tykkere glass utenpå det igjen. Det er til tider viktig å ha UV-fritt lys, bl.a. for gammel kunst som får farveforandring/slitasje av UV (derav blitzforbud på enkelte museer), men de som driver med slik lyssetting bruker vel da helt egne lamper, pluss at gjenstandene gjerne beskyttes bak tykke lag (skuddsikkert/tyverisikkert) spesialglass. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Snedig: Når man bestiller flyreise på sasbraathens.no så må man betale er servicehonorar på 50 kroner. Hvorfor må man det når man gjør hele jobben selv og ikke får et snev av menneskelig service? Og ennå en snedig ting, eller rettere sagt noe til å rive seg i håret av: Hvorfor oppgir ikke sasbraathens hele prisen man må betale før i siste liten. Har de lov til å reklamere med f.eks lavpriser på 265kr når prisen man må betale er 418kr for denne turen. Akkurat som rema ikke kan reklamere med en vare til f.eks 50kr og når man kommer til kassa så finner man ut at det drøsser inn med moms, "servicehonorar" osv. *rive seg i håret* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Noe jeg har observert:Hvorfor blør man neseblod? og hvorfor skjer dette YTTERST sjeldent med jenter? 6578827[/snapback] Jenter har vel like lett for å blø neseblod, antar jeg. Skjer kanskje litt oftere med (unge) gutter fordi de har en mer brutal framferd enn jentene. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Ett jeg faktisk likte veldig godt var fra ett bryggeri som het "TOU" tror de holdt til i Haugesund eller noe sånt. Vet ikke om det lages enda... Men det var snadder 6579375[/snapback] Noe jeg har observert:Hvorfor blør man neseblod? og hvorfor skjer dette YTTERST sjeldent med jenter? 6578827[/snapback] Jenter har vel like lett for å blø neseblod, antar jeg. Skjer kanskje litt oftere med (unge) gutter fordi de har en mer brutal framferd enn jentene. 6579583[/snapback] En del jenter jeg har snakket med om akkurat det, sier de aldri har blødd neseblod og sier det er mere en "guttegreie". Jaja får ta å spamme Brainaic om dette :> Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 er det harry å ha klistret denne setningen på bilen din? "flau over bil, stolt over penis" Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 hvorfor har jeg liten penis? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Hva heter de dørene som går opp automatisk? De som er på butikker og sånt.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg forstår ikke, hva skjer egentlig? Har de ingen som overvåker de som lager reklamer? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 hm..jeg har 2 plommetre i hagen og på disse treene kryr det av kvaks eller veps eller hva det nå måtte være...kan noen fortelle meg hvorfor de sitter der stort sett hele året og er forbannet? Effektiv måte å fjerne de på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 hm..jeg har 2 plommetre i hagen og på disse treene kryr det av kvaks eller veps eller hva det nå måtte være...kan noen fortelle meg hvorfor de sitter der stort sett hele året og er forbannet? Effektiv måte å fjerne de på?Plommer er søte og insekter liker søte ting. For å fjerne dem kan du kjøpe flammekaster (det skader kanskje plommene da), utenom det vet jeg ingen god måte å kvitte seg med veps på. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 hvorfor har jeg liten penis? 6580032[/snapback] Fordi noen må veie opp for Øyvind Dahle om gjennomsnittet skal bestå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Vegard_: Brukerkontoen din ser ut til å være kapret av Ø.D. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Finnes det en røykepost her på forumet? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Finnes det en røykepost her på forumet? 6582847[/snapback] Hvis du tenker på marijuana, så ja...politikk delen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Finnes det en røykepost her på forumet? 6582847[/snapback] Hvis du tenker på marijuana, så ja...politikk delen 6582866[/snapback] Tenkte mer på ''vanlig'' tobakk røyk jeg da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Finnes det en røykepost her på forumet? 6582847[/snapback] Hvis du tenker på marijuana, så ja...politikk delen 6582866[/snapback] Tenkte mer på ''vanlig'' tobakk røyk jeg da 6582873[/snapback] ja ja, prøvde litt uskyldig rekrutering til Marijuana posten jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg