Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har tre billetter som tar meg og to andre fra togstasjon 1 til togstasjon 3.

Toget kjører også innom togstasjon 2.

 

To av oss går på på togstasjon 1, og en stiger på på togstasjon 2. Sammen drar vi til togstasjon 3.

 

Vil dette skape en konflikt mellom oss og billettmannen på toget, siden den ene benytter seg av en billett som startet på en tidligere stasjon?(reiser med NSB)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvorfor smaker bakst som er most flat bedre enn den normale?

 

Eksempel på dette er for eksempel pølsebrød.

6569462[/snapback]

Tipper det er fordi da blir det mer kompakt og ikke så luftig. Mindre volum og mer smak.

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde vært han hadde jeg ikke hatt noen e-mail... jeg hadde tatt alt over telefon...

 

men; når jeg har lest noe som ligger i mine innlegg, også lukker jeg browseren og åpner den igjen og surfer meg inn på mine innlegg så er den tråden som jeg leste i stad forstatt ulest, altså at det har kommet nye innlegg i tråden selv om det ikke har.. jeg kan forsåvidt ha skrevet siste innlegget selv, spiller ingen trille... det tar liksom litt tid før det oppdaterer seg. WHY in gods name? irriterer meg noe så inni hamperæVVa!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg vet billyboy har en epost-adresse, så den en gang i en artikkel med en epost han hadde sendt til alle ansatte.

 

Ditt spørsmål: Samme skjer med meg, derfor lukker jeg aldri firefox, benytter heller en extension som lar meg minimere firefox til taskbar. Problemet kan også løses ved å logge ut og så logge inn igjen, men det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

Gates bruker epost jo.

 

http://money.cnn.com/2006/03/30/news/newsm...rtune/index.htm

 

Forresten, hvorfor går det så kraftig inflasjon i ordet "snedig"?

"Hva hadde skjedd med katten min dersom jupiter hadde forsvunnet?" og lignende er ikke hva jeg kategoriserer som "snedig". Ting ingen (her) kan vite eller som har tusen forskjellige svar er ikke "snedige" spørsmål.

 

EDIT2: Gates epostadresse kun viser han eposter fra godkjente adresser og resten blir kontrollerert for viktige eposter av en apekatt.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

«With larger hard drives and increasing bandwidth, I now have gigabytes of information on my PC and servers in the form of e-mails, documents, media files, contact databases, and so on.»

 

I knew it! «Yarr, I'm Bill the Pirate, don't touch me files!»

 

Anyway, tror det er mer enn en apekatt som kontrollerer epost. Tror de har egne superfiltre for det aller verste, og så manuell kontroll etter det kanskje, og kanskje enda en kontroll for de aller viktigste personene. Hvem vet?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg har tre billetter som tar meg og to andre fra togstasjon 1 til togstasjon 3.

Toget kjører også innom togstasjon 2.

 

To av oss går på på togstasjon 1, og en stiger på på togstasjon 2. Sammen drar vi til togstasjon 3.

 

Vil dette skape en konflikt mellom oss og billettmannen på toget, siden den ene benytter seg av en billett som startet på en tidligere stasjon?(reiser med NSB)

6568921[/snapback]

Nei. Person som stiger på på stasjon2 har jo billet fra stasjon 1 til 3. Dere taper bare litt penger

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en ting. Hva hadde skjedd om man kunne teleportere seg?

Om man plutselig bare skulle forflyttes fra et sted til et annet. Jeg snakker ikke om å bevege seg i lysets hastighet, jeg snakker om en forflytning. Der man dro fra ville det jo i et lite øyeblikk blitt fullstendig vakum og der man dukket opp måtte ting forflyttes.

Ville evnen til å teleportere seg hatt store følger for verden rundt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg lurer på en ting. Hva hadde skjedd om man kunne teleportere seg?

Om man plutselig bare skulle forflyttes fra et sted til et annet. Jeg snakker ikke om å bevege seg i lysets hastighet, jeg snakker om en forflytning. Der man dro fra ville det jo i et lite øyeblikk blitt fullstendig vakum og der man dukket opp måtte ting forflyttes.

Ville evnen til å teleportere seg hatt store følger for verden rundt?

Jeg antar at tomrommet bare ville fylt seg med luften rundt. Det er vel egentlig bra at det ikke er mulig å teleportere seg bort, hva om du teleporterte deg til en flekk hvor det stod en massiv blokk av bly?
Lenke til kommentar
Jeg antar at tomrommet bare ville fylt seg med luften rundt. Det er vel egentlig bra at det ikke er mulig å teleportere seg bort, hva om du teleporterte deg til en flekk hvor det stod en massiv blokk av bly?

6572887[/snapback]

 

 

Eller motsatt, tenk det vakumet som oppstår når en stor gjenstand blir teleportert vekk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...