Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

"See No Evil"

er det en del av et lengre uttrykk? hva betyr det?

6532848[/snapback]

http://searchwarp.com/swa2800.htm

Edit:

http://en.wikipedia.org/wiki/See_No_Evil_H...l_Speak_No_Evil

6532861[/snapback]

ok. lest litt på wiki. har hørt uttrykket blitt brukt flere ganger.

 

nytt spørsmål:

hver gang jeg starter maskine får jeg melding fra nvidia-innstillinger nederst til høyre om at "SLI modus deaktivert" eller noe sånt.

hvordan får jeg vekk den meldinga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Si at en artist (f.eks. Aylar) legger ved en singel (f.eks. "Boys Boys Boys") i et blad (f.eks. FHM); kan hun da si at hun har solgt like mange singler som FHM har solgt blader av den utgaven?
Tja, hadde bladet satt opp prisen pga cden kunne hun sagt det, men sålenge singelen bare hadde blitt lagt med som en bonus blir det litt feil å si det. Faktisk ville det blitt litt feil uansett i mine øyne, du kjøper ikke bladet for å få med singelen.
Lenke til kommentar
Si at en artist (f.eks. Aylar) legger ved en singel (f.eks. "Boys Boys Boys") i et blad (f.eks. FHM); kan hun da si at hun har solgt like mange singler som FHM har solgt blader av den utgaven?
Tja, hadde bladet satt opp prisen pga cden kunne hun sagt det, men sålenge singelen bare hadde blitt lagt med som en bonus blir det litt feil å si det. Faktisk ville det blitt litt feil uansett i mine øyne, du kjøper ikke bladet for å få med singelen.

6534854[/snapback]

 

Så vidt jeg vet så satt de opp prisen på bladet når singelen var med, så hun kan nok regne de som solgte. Forleggeren/whatever til FHM har jo betalt for singlene.

Lenke til kommentar
Var det en snedig ting, lanez-nor?

 

Forøvrig har jeg et spørsmål:

 

Si at en artist (f.eks. Aylar) legger ved en singel (f.eks. "Boys Boys Boys") i et blad (f.eks. FHM); kan hun da si at hun har solgt like mange singler som FHM har solgt blader av den utgaven?

6534820[/snapback]

 

Hehe, er vell ikke veldig snedig. Tentke at det ikke var vits å lage en ny tråd om det.

Lenke til kommentar
Hva betyr dette symbolet?

 

button_quick_find.gif

 

også brukt her:

 

command.png

 

Finner dessverre ikke noe større bilde.

6533853[/snapback]

 

celtic_cross_150.gif

 

Fant denne inne på symbols.com. Googlet på Celtic Cross, og kom over denne siden.

 

Also Known As "Odin's Cross"

Hate Group/Extremist Organization Neo-Nazis, White Supremacists

Extremist Meaning or Representation International white pride

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er kanskje ikke så snedig det jeg lurer på, men tar sjansen.

 

Jeg holder på å skrive om en selvopplevd hendelse, som jeg mener har vært med på å forme meg som person. Historien innholder noen humoristiske elementer.

 

Når jeg vil poste den er jeg i tvil om den hører hjemme i humordelen, eller i PRS-delen. Hva mener dere?

 

Et annet alternativ kan jo være å opprette en egen tråd for autentiske historier. Kan ikke se at en slik finnes her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
"Fisker har ikke følelser", er det sant, egentlig?
Nei. :cool:
Haha, nydelig tilfeldighet da. Om fisker har følelser kommer vel litt an på størrelsen av fisken har jeg hørt. En liten fisk har liten hjerne, noen mener at den er for dum til å føle noe. Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, jeg har ikke lært å kommunisere med fisker enda. Det jeg vet er at de aller fleste dyr har følelser, å påstå noe annet blir bare rart.
Lenke til kommentar
"Fisker har ikke følelser", er det sant, egentlig?
Nei. :cool:
Haha, nydelig tilfeldighet da. Om fisker har følelser kommer vel litt an på størrelsen av fisken har jeg hørt. En liten fisk har liten hjerne, noen mener at den er for dum til å føle noe. Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, jeg har ikke lært å kommunisere med fisker enda. Det jeg vet er at de aller fleste dyr har følelser, å påstå noe annet blir bare rart.

6537533[/snapback]

Størrelsen på hjernen har lite å si. Einsteins hjerne var 15% mindre enn gjennomsnittet.

 

Men uansett så er dette noe jeg har hørt når jeg var mindre og synes synd i fisken som vi fikk når den ble fisket opp. Kanskje fisken blir så full i adrenalin at smertesignalene aldri egentlig blir oppfattet? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...