Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakk med noen som kan det å få pengene til å vokse!

 

Jeg prata med noen som heter Caveo, og fra jul ifjor til mai i år, så hadde mine penger vokst fra ca 18.000 til 60.000.

 

Ifølge han jeg prata med,så skulle de være på ca 150.000 ved julen 2006.

Fin julegave :)

Lenke til kommentar

Jeg byttet et 6800LE skjermkort (verdi da ca 700:-)mot en bærbar pc. Pcèn solgte jeg på finn for 2500:-

 

Jeg byttet en dekoder (parabol) verdi 400:- mot en chippet xbox crystal m/120GB harddisk.... (beholdt denne selv)

 

Har funnet at verdien øker ved bytting. Men man må ha tålmodighet. Verdien settes da av den man bytter med, samt har det mye å si om tingen bare ligger å "slenger" hos vedkommende, så da er verdien liten der.

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Tenkte på en ting her om dagen.

Tenk at du kjører en bil på en morotvei i rund 80kmh. Foran deg er det en lastebil med planet nede, hva vil da skje hvis du kjører bilen din oppå planet?

Vil bilen din fyke fremover når du har kjører oppå planet med de 2 første hjula eller hva skjer hvis du kjører på planet med alle hjula?

Er det i det hele tatt muling og kjøre oppå en lastebil i fart?

6510169[/snapback]

Vil tro at beste måten å gjøre det på er å nærme seg lastebilen i 10-20km/t over lastebilens fart og rett før hjulene får kontakt med lastebilen så trykker du inn clutchen så hjulene får rulle fritt. Når alle hjulene er på kan bilen settes i første gir og kjøres helt fram hvis du ikke allerede har rullet helt fram.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...