Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal jeg klare å holde N64'en min i live så lenge som mulig?

 

I tillegg er det tider den nekter å starte (Dette spesielt hvis jeg nettopp har satt i et spill). Jeg har på følelsen at det er spillene, da det virker som om de sitter litt løst inni maskinen, men med Majoras Mask (som kommer i gullfargeformat-kasett) går den glatt nedi og rikker seg ikke. Hjelp?

Lenke til kommentar
Hvilke type kontakter bruker xbox 360?

6507380[/snapback]

Kontakter?

 

De bruker vanlige strømkontakter m/ jord, og ethernet plugg til nettverk. Var vel ike dette du lurte på da :p

6508937[/snapback]

 

Nei :p

 

Var visst AV, som burde sagt seg selv.

Lenke til kommentar
Hvorfor blir noen tråder stengt, mens andre blir slettet?

6510104[/snapback]

Ok, sånne tråder som "LOL NERDER DERE SUGR PIKK LZM" (tråd 1) slettes. Tråder som "Når gikk du på do sist?" (tråd 2) stenges. Tråd 1 slettes fordi at dette er såpass provoserende at det bør slettes. Tråd 2 stenges fordi at det vil bli en meningsløs og uinterresant tråd med masse poster, derfor fjerner man tilgangen til å poste i den tråden.

Lenke til kommentar

Tenkte på en ting her om dagen.

Tenk at du kjører en bil på en morotvei i rund 80kmh. Foran deg er det en lastebil med planet nede, hva vil da skje hvis du kjører bilen din oppå planet?

Vil bilen din fyke fremover når du har kjører oppå planet med de 2 første hjula eller hva skjer hvis du kjører på planet med alle hjula?

Er det i det hele tatt muling og kjøre oppå en lastebil i fart?

123456.bmp

Lenke til kommentar
Tenkte på en ting her om dagen.

Tenk at du kjører en bil på en morotvei i rund 80kmh. Foran deg er det en lastebil med planet nede, hva vil da skje hvis du kjører bilen din oppå planet?

Vil bilen din fyke fremover når du har kjører oppå planet med de 2 første hjula eller hva skjer hvis du kjører på planet med alle hjula?

Er det i det hele tatt muling og kjøre oppå en lastebil i fart?

6510169[/snapback]

Er mulig, hvis farten ikke er for stor.

 

du vil få et ganske kraftig rykk idet dekka i fart kommer oppå lasteplanet, men utenom litt svidd gummi skal det gå bra med bilen.

 

vil såklart ikke anbefale å prøve noe sånt.

Lenke til kommentar
Tenkte på en ting her om dagen.

Tenk at du kjører en bil på en morotvei i rund 80kmh. Foran deg er det en lastebil med planet nede, hva vil da skje hvis du kjører bilen din oppå planet?

Vil bilen din fyke fremover når du har kjører oppå planet med de 2 første hjula eller hva skjer hvis du kjører på planet med alle hjula?

Er det i det hele tatt muling og kjøre oppå en lastebil i fart?

6510169[/snapback]

Hvis planet har det vinklen der, ville det blitt kræsja front på bilen.

 

*tenkte feil*

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Jeg regner du mener noe a là dette her: tieflader.jpg

 

Det funker det, bare at du må ha en litt høyere fart en selve lastebilen. Men med 80 ville jeg ikke anbefale det siden selve lasteplanet er i ro mens dekkene er i fart.

I mindre fart funker det bra -> et eks. Knight Rider. Bilen kjører av og på i fart.

 

Prøv det selv med en sånn treningsmaskin med bånd hvor du løper/jogger på (husker ikke hva het nå :p ) og løp eller hopp av det. Du vil merke noe i beina.

Endret av Pels
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...