Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Da er det vel ikke noe mer skummelt enn at en maskin har feil dato :huh:

6499671[/snapback]

Synes bare det er dårlig gjort av Support å gi meg falske forhåpninger. Men, er boksen sendt fra Frankfurt eller er det bare systemfeil?

 

UPS sporingsnummeret har ikke blitt registert enda :hmm:

 

 

Fillstation?

6500141[/snapback]

Refillstation tror jeg :)

 

Sjekk i ordbok

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørte en historie om en utrolig usannsynlig ting som skjedde. var vist en ku som datt ut fra lasterommet på et fly. av alle ting klarte den kua å treffe en fisker som var å fisket i en liten jolle ute på sjøen.

blir regnet som noe av det mest usannsynlige som har skjedd.

 

noen som vet om denne historien er sann? evt link til den?

6492815[/snapback]

Har hørt om det... En fisker er ute på havet og fisker da plutselig det faller en ku fra himmelen og detter igjennom båten hans som selvfølgelig synker. Han blir reddet og kommer i land og blir ikke trodd av noen.

Senere kommer svaret. Det var et fly som fløy over som hadde "mistet" kua!

 

Ikke helt sikker, men jeg mener å huske at når jeg hørte den så var mannen en asiater... I denne gjenfortellelsen fisket han i Det Kaspiske Hav.

 

Har mine tvil til at denne historien er sann...

6494859[/snapback]

http://www.snopes.com/critters/farce/cowtao.htm

Historien er altså ikke det minste sann.

Lenke til kommentar
Er det sant at Coca Cola stjeler drikkevannet til fattige Indere (Fredelige demonstranter blir arrestert og brutalt angrepet), ikke betaler skatt i Danmark, og at Columbianske Coca Cola-ansatte som er med i fagforeninger blir myrdet av Coca Cola selv?

6501960[/snapback]

Det tviler jeg sterkt på. Tror ikke coca-cola company ville risikert det

Lenke til kommentar
Er det sant at Coca Cola stjeler drikkevannet til fattige Indere (Fredelige demonstranter blir arrestert og brutalt angrepet), ikke betaler skatt i Danmark, og at Columbianske Coca Cola-ansatte som er med i fagforeninger blir myrdet av Coca Cola selv?

6501960[/snapback]

 

 

Nå ble jeg nyskjerrig på hvor i alle dager du hører noe slikt.

 

Har du lest det ett eller annet sted eller har du kompiser eller storebror som liker å lure deg?

Lenke til kommentar
Er det sant at Coca Cola stjeler drikkevannet til fattige Indere (Fredelige demonstranter blir arrestert og brutalt angrepet), ikke betaler skatt i Danmark, og at Columbianske Coca Cola-ansatte som er med i fagforeninger blir myrdet av Coca Cola selv?

6501960[/snapback]

 

 

Nå ble jeg nyskjerrig på hvor i alle dager du hører noe slikt.

 

Har du lest det ett eller annet sted eller har du kompiser eller storebror som liker å lure deg?

6501990[/snapback]

Blinkgruppe: Oss som boikotter Coca Cola Company

 

Oss som boikotter Coca Cola Company

Skrevet av n3mesis, 26

Dato 17:46 22.12.04 lest 31

Wiki-nøkkelord: 2049691103734008

 

Gruppen her er for dem som boikotter Coca-Cola company, eller vil vite mere om de problemer det er ved firmaet. Her kan du få nyheter, dele viten, diskutere osv. Kom og ta et kikk.

 

Kanskje du sitter nå og nyter en Coca-Cola, Fanta, eller en av de andre produkter de har.

Vet du hva Coca-Cola Company driver med i andre lanne? Når du køper demmes produkter, så støtter du firmaet, og det de driver på med. Da kunne det være godt å vite, om de negative sider.

 

Viste du Coca-Cola Company ikke betaler skatt i Danmark? Det har de ikke gjort i over 6 år, og vil nok aldrig betale skatten frivilligt i vores livstid.

Det er mange problemer i Indien, hvor blandt annet Indias højestrett har bestemt at Coca-Cola Company og Pepsi Cola, skal sette advarsler på brusen demmes om for højt nivå av pestisider. Fredelige demonstranter får ikke engang demonstrere imot Coca-Cola i India, de blir arresteret og slått ned brutalt.

I Columbia behøver ikke Coca-Cola bekymre seg for at ansatte blir mere organiseret i fagforeninger, for Coca-Cola fagforenings ledere bliver murdet.

Også KLP (Kommunal Landspensjonskasse)) har valgt at boikotte Coca-Cola i 5 år, så de vil ikke investere pengene hos dem.

Men det er mange flere problemer.

 

Meld deg inn i gruppen her, hvis du vil vite mere, være opdateret på om med nyheter, diskuttere problemene osv.

Selvom du støtter Coca-Cola, kan du få være med at debatere.

 

LINK

 

Det høres jo ut som tullprat som er spredt rundt på nettet, derfor spurte jeg her, om dette var sant.

Lenke til kommentar

Har vondt i et ben ved siden nedenfor, til høyre for magemusklene, tarmbenet heter det vel BILDE.

 

Hva kan dette skyldes? Kan det sees i sammenheng med at jeg er en aktiv fotballspiller på 2.generasjons-kunstbaner(ballbinge, med vegger), blør neseblod nesten hver morgen?

 

Kjenner smerter når jeg går, nyser etc.

post-29887-1153090488_thumb.jpg

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...