Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor kan jeg finne Monty Python The Pirate Song?

Er ikke hundre % sikker på at det er det den heter.

6493889[/snapback]

Noen som vet?

6496236[/snapback]

Kan det være sangen "Accoutancy Shanty" du leter etter? Det er den de synger i Meaning of Life når de seiler av gårde i en... kontorbyggning...

 

Spor nummer syv på denne CDen.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne Monty Python The Pirate Song?

Er ikke hundre % sikker på at det er det den heter.

6493889[/snapback]

Noen som vet?

6496236[/snapback]

Kan det være sangen "Accoutancy Shanty" du leter etter? Det er den de synger i Meaning of Life når de seiler av gårde i en... kontorbyggning...

 

Spor nummer syv på denne CDen.

6496473[/snapback]

Skal sjekke!

Nei tror ikke det var den.

Skal egentlig finne den for en venn men jeg har ikke ført den før, han har bare fortalt om den, og det hørtes ikke ut som det var den.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Hvor kan jeg finne Monty Python The Pirate Song?

Er ikke hundre % sikker på at det er det den heter.

6493889[/snapback]

Noen som vet?

6496236[/snapback]

Kan det være sangen "Accoutancy Shanty" du leter etter? Det er den de synger i Meaning of Life når de seiler av gårde i en... kontorbyggning...

 

Spor nummer syv på denne CDen.

6496473[/snapback]

Skal sjekke!

Nei tror ikke det var den.

Skal egentlig finne den for en venn men jeg har ikke ført den før, han har bare fortalt om den, og det hørtes ikke ut som det var den.

6496490[/snapback]

Her er teksten:

LEAD PIRATE: Full speed ahead, Mr. Cohen!

CHORUS: Up, up, up your premium. Up, up, up your premium.

PIRATE: Scribble away!

CHORUS: Up, up, up your premium.

PIRATE: And balance the books.

CHORUS: Up, up, up your premium.

PIRATE: Scribble away!

CHORUS: Up, up, up your premium.

PIRATE: But manage the books.

CHORUS: Up, up, up.

 

PIRATES: It's fun to charter an accountant

And sail the wide accountancy,

To find, explore the funds offshore

And skirt the shoals of bankruptcy!

 

It can be manly in insurance.

We'll up your premium semi-annually.

It's all tax deductible.

We're fairly incorruptible,

We're sailing on the wide accountancy!

 

LEAD PIRATE: Oh, this is fun, Mr. Cohen!

PIRATE: Sail away!...

CHORUS: Up, up, up...

LEAD PIRATE: Fetch me another exotic salute. To port! Bring her port to shell out! And the medium guys shell out to port! Balance the books! Bring me another small shellfish, Mr. Cohen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvorfor blir noen mennesker lettere solbrent enn andre?
Si det du ...

 

Har nå stått ute i i solsteken og malt. Heldigvis hadde jeg sunblock på hele overkroppen, men glemte selvfølgelig beina ... og det kjennes! (Etter å ha stått fra kl. 10:30 til 18:00 med baksiden av leggene vendt mot sola uten noen beskyttelse er de rimelig røde)

 

Så hvorfor er det da slik at noen (slike som meg) blir solbrent av å trø utenfor en stund, mens andre får en herlig brunfarge uten å bruke solkrem? Urettferdig!

Lenke til kommentar
Hva er myggen godt for?

Hva er egentlig slatters (?) ?

Hvorfor blir noen mennesker lettere solbrent enn andre?

Hva er fregner?

 

- Kom på en del ting da jeg var på ferie :)

6496660[/snapback]

Myggene er ikke godt for noe annet enn seg selv

 

Mennesker med færre pigmenter i huden er blekere og blir lettere solbrent enn andre. Etterhvert som man soler seg blir pigmentene tettere og man blir brunere.

 

Fregner er ujevnhet i pigmentene. Der fregnene er, er det tettere med pigmenter enn ellers i huden.

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jo. Har det selv, men - er det en muskel, eller hva er det?

6496748[/snapback]

Schlatters (Mb. Schlatters)

 

Schlatters forekommer utelukkende hos eldre barn og unge voksne. Den er uttrykk for en overbelastning av senen mellom kneskålen og leggbenet. Hovedplagen lokaliseres enten til den ene eller andre enden av senen, gjerne inn mot de respektive vekstsonene i de to knoklene. Ved schlatters kan vekstprosessen i sonene kan bli forstyrret. Volley- og basketball eller gjentatte lange forballspark vil bidra til irritasjon i kneskålen.

 

Edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=445211

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Min teori er at en drone har koble den til, startet den opp og konstatert at symptomene er de av en kjent produksjonsfeil. Dersom han med god sikkerhet kan si det er den feilen og at reparasjon av en slik feil tar unødvendig lang tid tar gir han systemet beskjed om det og registrerer enheten for reparasjon og sender den videre. I et annet rom står en annen drone og får beskjed på en skjerm at en Zappza sin XboX er registrert med X feil. Han printer ut en sendeseddel med din informasjon og klistrer på en ferdig reparert og pakket enhet og sender den videre til postlageret. Når postlageret registrerer pakken blir det samtidig sendt en mail til deg.

Så enheten du mottar er trolig ikke du sendte inn. Det kan dog være at ytterskallet er ditt orginale og det bare er innmaten som kommer fra en reparert enhet.

 

EDIT: Ah, jeg så bare på klokkeslettet mailene kom inn. At de sendte enheten tre uker siden har jeg vanskelig for å tro, så det er nok bare en enkel feil på en klokke en plass.

6495595[/snapback]

Jeg hadde ikke engang sendt inn boksen den 26. De hadde den i Oslo 7. juli og i Frankfurt den 12. :)

 

 

De er jo for tiden i gang med å sprenge seg selv...

6496284[/snapback]

"Thou shall always help"
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...