Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Hørte en historie om en utrolig usannsynlig ting som skjedde. var vist en ku som datt ut fra lasterommet på et fly. av alle ting klarte den kua å treffe en fisker som var å fisket i en liten jolle ute på sjøen.

blir regnet som noe av det mest usannsynlige som har skjedd.

 

noen som vet om denne historien er sann? evt link til den?

6492815[/snapback]

 

Endte historien opp med at fiskeren bare fikk et bare skrubbsår og bristet ribbein? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok Off Topic. Verken Hitler eller Bush kan forbindes med noe positivt etter mitt syn.

6491343[/snapback]

Tja, folkevogna, Wolksvagen, var jo noe Hitler satte i gang. ville ha biler som alle hadde råd til å kjøpe og bruke.

var et positivt initiativ i mine øyne.

6492203[/snapback]

Du hopper vel i bilen til gamle menn som lokker med sjokolade også da? :p

 

Hehe!

 

Nei, Hitler gjorde mye positivt han (selv om det forsvinner blant alle de negative tingene). Han snudde et fattig og deprimert land over til økonomisk suksess i motoet "arbeid for alle". Han fikk - via Gøring - satt igang utbyging av gigantiske aluminiumsverk i Norge, bla. i Årdal og Sauda, hvor Årdal fortsatt er i drift. Så mannen fikk da utredet noe. Han satt inne med enorm politisk kraft og evner, og var i stand til å sette igang ting. Det er mer enn norske politikere kan skryte av i dag. Dog må det ekstreme handlinger til for å få igangsatt slike prosjekter.

Norske politikere oppførte seg ikke helt ulikt da de sto på talerstolen i trettiåra, og folkemassene (arbeiderklassen) marsjerte, demostrerte og framtrådde veldig likt slik tyskerne gjorde under andre verdenskrig. Dessverre ødela og begravde Hitler det idealet av politisk fremtonging en gang for alle, så siden har det måttet tas i bruk andre metoder for å lykkes. Tar man i bruk Hitlers metoder, fremstår det med en gang som nasjonalismen i ondskapens tegn.

Hitler gjorde et navn av seg som vil bli husket for evig og alltid tross negativt ettermæle... Heil hitler!

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Hørte en historie om en utrolig usannsynlig ting som skjedde. var vist en ku som datt ut fra lasterommet på et fly. av alle ting klarte den kua å treffe en fisker som var å fisket i en liten jolle ute på sjøen.

blir regnet som noe av det mest usannsynlige som har skjedd.

 

noen som vet om denne historien er sann? evt link til den?

6492815[/snapback]

Har hørt om det... En fisker er ute på havet og fisker da plutselig det faller en ku fra himmelen og detter igjennom båten hans som selvfølgelig synker. Han blir reddet og kommer i land og blir ikke trodd av noen.

Senere kommer svaret. Det var et fly som fløy over som hadde "mistet" kua!

 

Ikke helt sikker, men jeg mener å huske at når jeg hørte den så var mannen en asiater... I denne gjenfortellelsen fisket han i Det Kaspiske Hav.

 

Har mine tvil til at denne historien er sann...

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er det forskjell på om man vanner blomster med varmt eller kaldt vann ?

6493584[/snapback]

Blomster skal vel helst ha kaldt eller lunkent vann, tror jeg. I varmt vann fra springen, er det jo en masse bakterier som ikke er så lurt å få i seg.

Lenke til kommentar
Vil tro at alt er støtende for en eller annen. Så da kan vi jo like godt bare tenne på alle atomrakettene til USA når vi først er i gang. :green:

6492484[/snapback]

Ja! Vi sprenger alle land som ikke mener det samme som vi. Spreng bort hele Midt-Østen jeg vil ha Mohammed LOL!!1!! tråden min tilbake :hrm:

 

 

Hørte en historie om en utrolig usannsynlig ting som skjedde. var vist en ku som datt ut fra lasterommet på et fly. av alle ting klarte den kua å treffe en fisker som var å fisket i en liten jolle ute på sjøen.

blir regnet som noe av det mest usannsynlige som har skjedd.

 

noen som vet om denne historien er sann? evt link til den?

6492815[/snapback]

Jeg har hørt en annen om at noen har fått en frossen dritt i hodet. Fra fly denne også, før flyene fikk septiktanker da.
Lenke til kommentar
We have received your Xbox at our service center.   It is our priority to process your Xbox in a timely manner and to get it back to you as good as new.  We will contact you as soon as we are finished so you can get ready to get back into the game!   

 

Your Xbox Video Game system has been shipped!  You can expect to receive it in 2-5 days.  Thank you for your patience and get ready to get back into the action!  Your shipping information is provided below for your reference:        CarrierName : UPS  CarrierTrackingNbr : xxxxxxxxxxxxxxxx  ShipmentDate : 2006-06-21 15:17:32   

 

Litt rart?

 

Begge mailene kom i går natt :hmm:

Lenke til kommentar

Min teori er at en drone har koble den til, startet den opp og konstatert at symptomene er de av en kjent produksjonsfeil. Dersom han med god sikkerhet kan si det er den feilen og at reparasjon av en slik feil tar unødvendig lang tid tar gir han systemet beskjed om det og registrerer enheten for reparasjon og sender den videre. I et annet rom står en annen drone og får beskjed på en skjerm at en Zappza sin XboX er registrert med X feil. Han printer ut en sendeseddel med din informasjon og klistrer på en ferdig reparert og pakket enhet og sender den videre til postlageret. Når postlageret registrerer pakken blir det samtidig sendt en mail til deg.

Så enheten du mottar er trolig ikke du sendte inn. Det kan dog være at ytterskallet er ditt orginale og det bare er innmaten som kommer fra en reparert enhet.

 

EDIT: Ah, jeg så bare på klokkeslettet mailene kom inn. At de sendte enheten tre uker siden har jeg vanskelig for å tro, så det er nok bare en enkel feil på en klokke en plass.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Vil tro at alt er støtende for en eller annen. Så da kan vi jo like godt bare tenne på alle atomrakettene til USA når vi først er i gang. :green:

6492484[/snapback]

Ja! Vi sprenger alle land som ikke mener det samme som vi. Spreng bort hele Midt-Østen jeg vil ha Mohammed LOL!!1!! tråden min tilbake :hrm:

6495530[/snapback]

De er jo for tiden i gang med å sprenge seg selv...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...