Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror han mente med sterkt trykk på noe.

 

For du kan vel argumentere for at Hitler var f.eks en god og sterk taler, at han var målbevist og tro mot sin sak. Egenskaper som ofte ses på som positive. Men jeg regner med at mange ikke greier å se positive egenskaper i personer som Hitler og ville satt seg steilt på bakbena dersom noen hadde opprettet det brukernavnet. Brukeren Goebels her på forumet har jo fått mye pepper av diverse grunner.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Soldater som vervet seg fordi de ikke hadde noen fremtid og dermed ble lokket av propaganda. Fysj for et land... De sender taperne over, og mister - i deres øyne - ingen verdier når menneskeliv går tapt. Samtidig skremmer Bush folket sitt gang på gang med hva terrorister kan finne på slik at de knapt tø bevege seg utendørs.

 

Nok Off Topic. Verken Hitler eller Bush kan forbindes med noe positivt etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Nok Off Topic. Verken Hitler eller Bush kan forbindes med noe positivt etter mitt syn.

6491343[/snapback]

Tja, folkevogna, Wolksvagen, var jo noe Hitler satte i gang. ville ha biler som alle hadde råd til å kjøpe og bruke.

var et positivt initiativ i mine øyne.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Ikke bare jøder, men også slavere, afrikanere, muslimer, homofile, bifile og handikappede. :p

6490659[/snapback]

Ja, alt som kan være støtende for noen er forbudt. Legge ned OT-Baren?

Hvor sannsynlig er det at kundebehandleren min mistet PCen til deframentering rett før han begynte å prate med meg :hmm:

6490697[/snapback]

Vil tro at alt er støtende for en eller annen. Så da kan vi jo like godt bare tenne på alle atomrakettene til USA når vi først er i gang. :green:

 

 

Ang. Bush og Hitler: Er en bruker her inne som heter George Bush. Han er jo grei og ikke minst kjekk. :wee:

Lenke til kommentar
Krokodillen på sin side,  har et stoff i kroppen som gjør at hvis han får et sår, så stopper det å blø nesten med en gang(tror det var noe sånt).

6489407[/snapback]

Er det ikke sånn at krokodillen har et antibiotikum i blodet (kalt krokodilin) som er helt overlegen alle andre stoffer når det gjelder infeksjoner?

6489712[/snapback]

 

 

Sånn var det vel...husker ikke helt.

Lenke til kommentar

Hørte en historie om en utrolig usannsynlig ting som skjedde. var vist en ku som datt ut fra lasterommet på et fly. av alle ting klarte den kua å treffe en fisker som var å fisket i en liten jolle ute på sjøen.

blir regnet som noe av det mest usannsynlige som har skjedd.

 

noen som vet om denne historien er sann? evt link til den?

Lenke til kommentar
noen som hvet hvordan man får bilder fra film ? snapshot eller hva det nå heter (man stopper filmen og for et bilde )(?) Jeg prøvde print screen men da blir det kun svart når jeg limer inn :p

 

Takker for svar

6493555[/snapback]

Hvilket program bruker du da? Du har ikke sjekket programmet for noen snapshot-funksjoner?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...