Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Mamma gikk på en folkehøgskole og beskriver året som det beste i sitt liv,  er verdt å vurdere med andre ord.

6482019[/snapback]

Har hørt flere eldre anbefale det, men så har jeg hatt 4 kompiser som gikk på folkehøyskole detta året, og de syns det var noe av det værste de har brukt penga sine på. Er kanskje ikke så bra lenger? Eller så varierer det fra person til person.

Hold deg værtfall unna kristne folkehøyskoler, hvis ikke du er superkristen og digger jesus sanger da. :)

6482275[/snapback]

Tror det er ganske fordomsfullt å tro sånt om kristne folkehøgskoler. vet ikke noe om hvordan det er der, men tror dem har et ganske godt miljø der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan har det seg at svært mange ikke klarer å skille mellom "da" og "når"? (fortid, nåtid)

6486010[/snapback]

Denne regelen eksisterer ikke på bl.a. engelsk, og derfor blir mange filmtekster og andre tekster folk leser oversatt feil i høy grad. Slikt sklir inn i språket.

Om folk sier "Når jeg spiste i dag, bla bla bla" reagerer jeg ikke så veldig mye, men noe nytt folk har begynt med er å si "Da jeg blir voksen, bla bla bla". Da er det nesten så jeg griner... >.<

6486320[/snapback]

"Den gang da, hver gang når"

syns den regelen var god når jeg skrev stiler på barneskolen^^

Lenke til kommentar
Hold deg værtfall unna kristne folkehøyskoler, hvis ikke du er superkristen og digger jesus sanger da. :)

Hva er forskjellen på å være kristen og superkristen?

6487799[/snapback]

jeg tipper :

alle er kristen, men bare de superkristne ber til gud hver kveld, har bibelen i bagen, og sånt...

Lenke til kommentar

Hva skjer om du legger en flott på en krokodille ?

Flotten suger , som alle vet , blod for å overleve, og meg bekjent, så frigjør den et stoff i blodet som gjør at den ikke tørker til\ blir tynt.

Krokodillen på sin side, har et stoff i kroppen som gjør at hvis han får et sår, så stopper det å blø nesten med en gang(tror det var noe sånt).

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Krokodillen på sin side,  har et stoff i kroppen som gjør at hvis han får et sår, så stopper det å blø nesten med en gang(tror det var noe sånt).

6489407[/snapback]

Er det ikke sånn at krokodillen har et antibiotikum i blodet (kalt krokodilin) som er helt overlegen alle andre stoffer når det gjelder infeksjoner?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Og, får man virkelig magesyke av for mye godteri, eller ville det vært det samme uansett hva du har spist?

6490347[/snapback]

Da jeg var magasjuk, ble jeg bedre av å drikke Coca-Cola og spise Fox...

Men om man spiser for mye godteri i forhold til annet mat, er det klart man blir dårlig i magen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Er det ille å ha et kalle/brukernavn som hitler? Det forbindes vel med noe positivt?

6490537[/snapback]

Tro om det er noen som heter det på forumet...

Neh, jøder kan jo ta seg nær av det så da kan det jo ikke være her :roll:

6490540[/snapback]

Ikke bare jøder, men også slavere, afrikanere, muslimer, homofile, bifile og handikappede. :p

Lenke til kommentar
Ikke bare jøder, men også slavere, afrikanere, muslimer, homofile, bifile og handikappede. :p

6490659[/snapback]

Ja, alt som kan være støtende for noen er forbudt. Legge ned OT-Baren?

Fordi vinden blåser all driten nordover der den hører til. Inkl. all forurensningen som kommer her sør fra. For det meste fra noe som vi kaller "bil".

6490663[/snapback]

Fo U.

Dritt hører ikke hjemme her. Dere lagde den, da får dere faen beholde den også. :tease:

Hvor sannsynlig er det at kundebehandleren min mistet PCen til deframentering rett før han begynte å prate med meg :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...