Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Tenker også det når jeg ser etter, men førsteinntrykket er at det er rundt 100 kr, og det vet reklamefolka å ta nytte av ;)
Europris er et godt eksempel på det med priser på 19,95,- osv ;) Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvilken båt som er best å ta når man skal til danmark? dfds, color-line eller stena line. de som går fra oslo.

6461692[/snapback]

DFDS har jo de mest lukseriøse skipene ("Pearl of Scandinavia" og "Crown of Scandinavia"), så de er best å ta om du vil ha en rolig tur, både Color Line og Stena Line har jo hver sin "partybåt", men Stena har den beste der vil jeg tro ("Stena Saga" er helt nyoppusset), fordi "Color Festival" begyner å bli slitt, men om du skal raskt over vil jeg anbefale deg å kjøre til Kristiansand, og ta Color Lines "Silvia Ana L" eller det nystartede rederiet Masterferries sin "MasterCat", men om du samtidig har god tid, men foretrekker å reise om dagen kan du jo alltids ta Color Lines "Peter Wessel" fra Larvik, Colro Lines "Christian IV" fra Kristiansand, eller Kystlinks "Pride of Telemark" fra Langesund, men sistnevnte har fått mye dårlig kritikk...

 

Dette er hvis du bor på Østlandet/Sørlandet ^

 

Om du derimot bor på Vestlandet (som du sikkert ikke gjør), så kan du jo ta Fjord Lines båter "Atlantic Traveller" og "Fjord Norway", eller Color Lines sin "Prinssese Ragnhild" :)

 

Mer info finner du her ;)

 

Color Line

 

DFDS Seaways

 

Stena Line

 

Fjord Line

 

Masterferries

 

Kystlink

 

EDIT: Leste vist litt for fort, du mente vist bare fra Oslo, men svaret står jo på de første settningene :p

Endret av Arekey
Lenke til kommentar
Teenke, tenke! :hmm:

 

Hva er poenget med å leke full når man er 18 år?

6460662[/snapback]

Hvis man ikke har drukket noe den kvelden eller bare litt er det en del som leker fulle for å komme på bølgelengde med de andre på festen.

 

også når man er full er det ikke like mange regler som gjelder for deg, og man kan bruke det til å komme i kontakt med jenter man ellers ikke ville turt å prate med i edru tilstand.

 

har aldri lekt full i hele mitt liv, og er av de som blir irritert når jeg ser folk som jeg vet ikke har drukket noe særlig den kvelden leke dritings foran de andre.

Lenke til kommentar
Er det galt å gi katter vanlig Tine melk? Jeg gav nettop katten min skummet melt med litt fløte i.

6464052[/snapback]

jeg har hørt at du ikke skal gi katter for mye melkeprodukter! :hmm:

 

Når vi snakker om katter, vi har akuratt fått en kattunge. Ja, det ble bare født en. Men når kan vi flytte kattungen (og kurven den ligger i)? Den ligger på et litt knotete sted.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som hater insekter ?! :(  .. Jeg må ha fobi for de som sliker seg rundt med lange ben .. (vet ikke navnet)

6464082[/snapback]

Jeg liker ikke insekter, men de irriterer meg ikke med mindre jeg konsentrerer meg om det :p

6464113[/snapback]

 

Bare den kommer i nerheten av meg skvetter jeg voldsomt ....... Og jeg må bare "hunte" jævel til den ikke er blant oss lengre. :ohmy: Husker jeg sprang rundt i huset i bare trusa for å ta jæveln.. ( fikk nemlig besøk i dusjen ) da naboen kom over for å spørre om vi hadde mel.. :hrm:

Lenke til kommentar
Er det galt å gi katter vanlig Tine melk? Jeg gav nettop katten min skummet melt med litt fløte i.

6464052[/snapback]

jeg har hørt at du ikke skal gi katter for mye melkeprodukter! :hmm:

6464067[/snapback]

 

For mye melk gir kattene diarè.

Vi gir de bare vann og tørrfòr.

Vann fordi det er det beste, og tørrfòr(istedenfor "boksemat") fordi det blir mindre avfall i kassene etter de.

 

Når vi snakker om katter, vi har akuratt fått en kattunge. Ja, det ble bare født en. Men når kan vi flytte kattungen (og kurven den ligger i)? Den ligger på et litt knotete sted.

6464067[/snapback]

 

 

Skjønner ikke helt hva du mener, men hvis det er snakk om kattemoren og kattungen, så kan du sikkert flytte de hvor du vil, bare du lar kattemoren bli med når du flytter ungen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...