Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk levert 3 stk dagens næringsliv på stasjonen i morres. det kan da umulig være lønnsomt for forlaget?

6448556[/snapback]

Om det er vet jeg ikke, men du må huske at Norge gir mye supsider til aviser i Norge. Det er derfor vi har så mange forskjellige aviser i Norge.

Lenke til kommentar

Hva er straffen får å rane et bygg, og hvilke faktorerer spiller inn for hvor streng straffen blir? Går ut i fra at det ikke blir brukt våpen av noe slag, og at det ikke befinner mennesker i bygget. Er det strengere straff for å rane en bank en et annet bygg?

Lenke til kommentar
Fikk levert 3 stk dagens næringsliv på stasjonen i morres. det kan da umulig være lønnsomt for forlaget?

6448556[/snapback]

"stasjonen"?

 

DN og andre aviser er forresten ekstremt billige å trykke opp. De tre avisene kostet nok ikke mer enn et par øre for de som gir den ut.

 

co2: Er det ikke sånn da:

 

Kode #1. Fødselsnummer (11 siffer)

Kode #2. Personlig kode (4 siffer)

Kode #3. Håndholdt kodegenerator (6 siffer)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
co2: Er det ikke sånn da:

 

Kode #1. Fødselsnummer (11 siffer)

Kode #2. Personlig kode (4 siffer)

Kode #3. Håndholdt kodegenerator (6 siffer)

6450076[/snapback]

 

Personlige kode er på 6 siffere(går ikke ann å trykke videre uten det), og den nye jeg fikk er på 4...

 

crybaby.jpg

Lenke til kommentar
Fikk levert 3 stk dagens næringsliv på stasjonen i morres. det kan da umulig være lønnsomt for forlaget?

6448556[/snapback]

"stasjonen"?

 

DN og andre aviser er forresten ekstremt billige å trykke opp. De tre avisene kostet nok ikke mer enn et par øre for de som gir den ut.

 

Bensinstasjonen ;)

å trykke dem opp koster vel ikke så mye, men dem som jobber i redaksjonen tar jo betalt, og de skal jo leve av det.

 

må være ganske heftig subsidiert i såfall.

Lenke til kommentar
Syns ut i vår hage introen var skikkelig bra.

mange bra sketcher der og.

6451205[/snapback]

Ut i vår hage er det beste gutta har klart å koke ihop, sketsjer som homoepathelekopteret, dansker som ikke forstår dansk, norsk film og alt om min onkel er eksempler på norsk humor på sitt beste.

Introen er artig den, men "originalen" er bedre, jeg fant den faktisk på Youtube

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Sopranos er så grenseløst bra! Pleid å se på det på NRK, beste som ble sendt der. De Utvalgte var også meget bra. :yes:

 

NRK kommer vel ikke til å sende Sopranos eller De Utvalgte igjen, eller?

 

 

Redigert: Funker denne DVDen i DVDspillerene vi har her (DVDen er sone/region 1)?

 

Hva med å spille den på dataen, går det?

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...