Zappza Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Da er vel hovedkortet herp, eller så har du ikke nok strøm? 6428919[/snapback] Hvis hovedkortet er herp, hvorfor virker da alle andre disker? Strøm burde det være. De virket før (forrige uke) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Hva kaller man et sånt vindu som man kan ha på skrivebordet, som forteller meg hvor mye av linjen min som brukes, CPU, HD-plass etc.? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Hvordan skrur man av fadeingen på iTunes? Finner ikke ut av det. (når en sang er slutt så fader den over til neste) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Hva kaller man et sånt vindu som man kan ha på skrivebordet, som forteller meg hvor mye av linjen min som brukes, CPU, HD-plass etc.? 6429136[/snapback] Systemovervåkningslinje? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Hvordan finner man ut kortnummeret til Visa Elektron kort? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hvordan skrur man av fadeingen på iTunes? Finner ikke ut av det. (når en sang er slutt så fader den over til neste) 6429147[/snapback] Rediger -> Instillinger -> Avspilling -> Krysstoningsavspilling EDIT: Hvordan finner man ut kortnummeret til Visa Elektron kort? Du vil handle på nettet? Kan ikke det med Visa Elektron. Endret 3. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Hvordan finner man ut kortnummeret til Visa Elektron kort? 6429190[/snapback] Visa Electron har ikke noe kortnummer, med mindre det står på fremsiden. _____________ Hva kaller man et sånt vindu som man kan ha på skrivebordet, som forteller meg hvor mye av linjen min som brukes, CPU, HD-plass etc.? 6429136[/snapback] Systemovervåkningslinje? 6429156[/snapback] Tror det heter noe ala -toolbar/bar etc Endret 3. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Hvis man får en mail med blindkopier (det vet man jo egentlig ikke at man får), og man bruker "svar alle" på den, vil da de som fikk blindkopien få svaret på mailen også? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Du vil handle på nettet? Kan ikke det med Visa Elektron. 6429203[/snapback] Hmm, går noen plasser. Tenkte litt på WoW Visa Electron har ikke noe kortnummer, med mindre det står på fremsiden. 6429234[/snapback] Var det jeg ville ha Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg betaler vel ikke noe ekstra for å sende en sms, som tilfeldigvis befinner seg i syden? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 finnes det en guide til hvordan man installerer windows fra en annen pc over nettverket? for det skal vel gå? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2006 finnes det en guide til hvordan man installerer windows fra en annen pc over nettverket? for det skal vel gå? 6430853[/snapback] Prøv i Windowskategorien Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Hva vil å forvandle si? Samme som å forandre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 forvandle forvan'dle v1 (av II for-, fra lty, sisteleddet besl med vandel) forandre, omskape f- ørkenen til fruktbar jord / du er som f-t / prinsen ble f-t til en frosk / f- vann til vin Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Skal male/lakkere/beise ytterdøra vår. Den er ikke like slitt overalt, så da må jeg vel ikke skrape/pusse hele døra? Har forøvrig pusset litt nede til høyre. (Se bilde tatt med SE K800i) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Hvorfor er dyr så redde for mennesker? selv store dyr flykter som regel når det er mennesker i nærheten, med mindre de føler seg direkte truet. et ubevæpnet menneske må vel være et lett bytte for et sultene rovdyr? så trege og klumsete som vi er. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Et tobent vesen som kommer luskende i skogen kan være et svært skremmende syn kanskje? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 Hvorfor er dyr så redde for mennesker? selv store dyr flykter som regel når det er mennesker i nærheten, med mindre de føler seg direkte truet.et ubevæpnet menneske må vel være et lett bytte for et sultene rovdyr? så trege og klumsete som vi er. 6434121[/snapback] Dyr er i prinsippet ikke redd for mennesker. Hvis du drar til en plass hvor det aldri har vært et menneske, kommer dyrene der ikke til å være redd for deg med mindre du gjør noe mot de. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 AC/DC betyr?(Vekselstrøm/stilleståendestrøm? elns?) 6320689[/snapback] Hvis du mener bandet står det kanskje noe her. AC = veksekstrøm, DC = Likestrøm. (alternating/direct current) 6320722[/snapback] ifølge en eller annen pave( forige eller den før det) påstod at det stod for anti christ/despite christ fordi musikken var uhellig Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2006 nonner skal ikke ha sex, men gjelder det også sex med seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg