Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Slike målere finner ut hvor mange skritt man tar gjennom å måle antall ganger den beveger seg opp og ned. På forhånd har man programmert inn skrittlengde, på den måten måler den farten.

Kaloriforbrenning må være basert på gjennomsnittlig forbruk ved en bestemt fart, evt. med forprogrammert vekt og en pulsmåler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Hmm.. trenger arbeidsgiver noe annet enn skattekort og kontonummer?

6424994[/snapback]

Navn, alder, kjønn, adresse, telefonnummer og slikt er også greit å ha. ;) Og personnummer, selvsagt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hmm.. trenger arbeidsgiver noe annet enn skattekort og kontonummer?

6424994[/snapback]

Og personnummer, selvsagt.

6425011[/snapback]

 

Hva trenger de det for?

6425028[/snapback]

Hmm... Jeg lurer på om det kanskje var sånn at man måtte ha personnummer for å få skattekort.. :p

Lenke til kommentar
Hmm.. trenger arbeidsgiver noe annet enn skattekort og kontonummer?

6424994[/snapback]

Og personnummer, selvsagt.

6425011[/snapback]

 

Hva trenger de det for?

6425028[/snapback]

Hmm... Jeg lurer på om det kanskje var sånn at man måtte ha personnummer for å få skattekort.. :p

6425067[/snapback]

 

Ja kanskje det ja :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvilken av de følgende påstandene ville vært best:

 

1) Etter en fest er det best at en edru person (over 18) uten sertifikat kjører personene hjem.

2) Etter en fest er det bedre at en full person med sertifikat kjører personene hjem.

 

Begge valgene ville jo vært ulovlige, men hva ville vært best? Selv mener jeg at om du måtte velge så er påstand 1 best uansett.

Lenke til kommentar
Hvilken av de følgende påstandene ville vært best:

 

1) Etter en fest er det best at en edru person (over 18) uten sertifikat kjører personene hjem.

2) Etter en fest er det bedre at en full person med sertifikat kjører personene hjem.

 

Begge valgene ville jo vært ulovlige, men hva ville vært best? Selv mener jeg at om du måtte velge så er påstand 1 best uansett.

6425610[/snapback]

Det kommer helt ann på hvor full personen er, hvor god den edrue personen er til å kjøre, hva slags vei de kjører på og hvor mye trafikk det er.

Lenke til kommentar

Hva heter den tingen man åpner brusbokser med?

La oss si at den heter "åpner". Hva heter den når den er ferdig med oppgaven sin? Man kan jo ikke åpne og lukke en slik boks flere ganger.

Poster bilde i spoiler jeg :)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

3.jpg
Lenke til kommentar
Hva heter den tingen man åpner brusbokser med?

La oss si at den heter "åpner". Hva heter den når den er ferdig med oppgaven sin? Man kan jo ikke åpne og lukke en slik boks flere ganger.

Poster bilde i spoiler jeg :)Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

3.jpg

6425887[/snapback]

Dings

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...