Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Vet hvordan det er å være kjempesulten, dog kvalm og uten energi til å spise. Urk, ja. Vanligvis spiser jeg ikke mat før middag. klarer ikke å få meg til å spise frokost. Noen som har noen triks til det? 6421681[/snapback] Ikke spis så mye til middag og eventuell kveldsmat/midnight snack-a-roo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ikke spis så mye til middag og eventuell kveldsmat/midnight snack-a-roo. *kremt* Øhm, hva mener du med det? Pleier å spise meg mett ved middagen jeg (pluss litt til sånn for sikkerhets skyld), så det blir en del. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Er det noen som vet hva som skjedde med norske pc-gaming world? alle butikkane (i bygda) har stoppa å selge dem.. :-/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Pleier å spise meg mett ved middagen jeg (pluss litt til sånn for sikkerhets skyld), så det blir en del. 6421797[/snapback] Det er bedre å spise litt og litt. Hvis du har så ustabilt blodsukker risikerer du blant annet Diabetes 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Det er bedre å spise litt og litt. Hvis du har så ustabilt blodsukker risikerer du blant annet Diabetes 2.Skulle ikke forundre meg om jeg har det allerede. Diabetes ligger i familien, men jeg gidder liksom ikke sjekke i tilfelle jeg skulle ha det (dumt, ikke sant?) Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Det er bedre å spise litt og litt. Hvis du har så ustabilt blodsukker risikerer du blant annet Diabetes 2.Skulle ikke forundre meg om jeg har det allerede. Diabetes ligger i familien, men jeg gidder liksom ikke sjekke i tilfelle jeg skulle ha det (dumt, ikke sant?) 6421908[/snapback] ... Du gidder ikke sjekke i tilfelle du skulle ha det... Ehm... Diabetes må behandles. Om du har diabetes uten å behandle det, går du en sikker død i møte. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Er litt usikker på noen begreper, så jeg lager noen sppørsmål: Hva kjennetegner en ambisiøs person? Hva kjennetegner i kynisk person? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hva kjennetegner en ambisiøs person?Hva kjennetegner i kynisk person? ambisiøs ambisiø's a1 (fra fr, se *ambisjon) ærgjerrig en a- idrettsmann kynisk ~isk a2 (fra gr, av kyon 'hund') 1 som kjennetegner *kynismen (1) 2 desillusjonert, kald og hensynsløs han er hard og k- / en k- plan, oppførsel EDIT: Om du lurer på ærgjerrig: ærgjerrig ærgjer'rig a2 (etter ty., lty) som tar sikte på å nå langt, som streber etter anseelse, ærekjær (2) være æ- / en æ- plan Endret 2. juli 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Joda, jeg har allerede lest det der exOn Var derfor jeg dro personer inn i bildet, slik at det blir lettere for meg å få det inn. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Ambisiøs: At personen har høye ambisjoner, eller sagt på en annen måte: setter seg høye mål. Et eksempel: En 15åring som mener at han skal klare å bli spiller på FC Barcelona. Ennå et eksempel: En aksjemegler som er fast bestemt på å øke verdien på aksjene sine med 10 ganger på ett år. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Kynisk: En som er hensynsløs og usympatisk. Eksempel: En som holder inne fløyta på bilen og banner dersom den gamle og skrøpelige dama med rullator ikke har kommet seg over fotgjengerfeltet før det blir grønt lys. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 btw, 5 linjer i signaturen 6419633[/snapback] Hvem? Ikke meg vel? her er det bare fire. 6419672[/snapback] Husk at det er Hardware.no skinnet som teller og der er det fem linjer. *finger på reportknappen* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Husk at det er Hardware.no skinnet som teller og der er det fem linjer. *finger på reportknappen* 6422203[/snapback] Nei, det er Diskusjon.no-skinnet som teller. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Husk at det er Hardware.no skinnet som teller og der er det fem linjer. *finger på reportknappen* 6422203[/snapback] Nei, det er Diskusjon.no-skinnet som teller. 6422236[/snapback] Begge to virker like brede og begge viser fem linjer, så det har sikkert ingenting å si hvilken du måler etter. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 btw, 5 linjer i signaturen 6419633[/snapback] Hvem? Ikke meg vel? her er det bare fire. 6419672[/snapback] Husk at det er Hardware.no skinnet som teller og der er det fem linjer. *finger på reportknappen* 6422203[/snapback] Dette rettet jeg på i natt. Er det fortsatt 5 linjer? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Dette rettet jeg på i natt. Er det fortsatt 5 linjer? 6422678[/snapback] Ja, flytt opp det der om hvitost. Foressten, det heter gulost. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Hos meg er det fortsatt 5 linjer.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Sånn. Nå håper jeg at alle masekopper med dårlig skjermoppløsning er blitt fornøyd. Edit: og det heter hvitost enten dere gulostinger liker det eller ei Endret 2. juli 2006 av premium Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Skal man sykle på fortauet, midt på veien, høyre side, venstre side? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 2. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2006 Skal man sykle på fortauet, midt på veien, høyre side, venstre side? 6424225[/snapback] Man kan godt sykle på fortauet men da må man ta hensyn til alle andre. På veien er man trafikkant og følger regler som øvrige, feks bilister. Mao man sykler på venstre side. OG har vikeplikt, stanser på rødt osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg