Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Gjest Yoshi
Vet hvordan det er å være kjempesulten, dog kvalm og uten energi til å spise. :(
Urk, ja. Vanligvis spiser jeg ikke mat før middag. klarer ikke å få meg til å spise frokost. Noen som har noen triks til det? :roll:

6421681[/snapback]

Ikke spis så mye til middag og eventuell kveldsmat/midnight snack-a-roo. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ikke spis så mye til middag og eventuell kveldsmat/midnight snack-a-roo. :p
*kremt* Øhm, hva mener du med det? :whistle:

Pleier å spise meg mett ved middagen jeg (pluss litt til sånn for sikkerhets skyld), så det blir en del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det er bedre å spise litt og litt. Hvis du har så ustabilt blodsukker risikerer du blant annet Diabetes 2.
Skulle ikke forundre meg om jeg har det allerede. Diabetes ligger i familien, men jeg gidder liksom ikke sjekke i tilfelle jeg skulle ha det (dumt, ikke sant?)
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Det er bedre å spise litt og litt. Hvis du har så ustabilt blodsukker risikerer du blant annet Diabetes 2.
Skulle ikke forundre meg om jeg har det allerede. Diabetes ligger i familien, men jeg gidder liksom ikke sjekke i tilfelle jeg skulle ha det (dumt, ikke sant?)

6421908[/snapback]

... Du gidder ikke sjekke i tilfelle du skulle ha det... Ehm... :p Diabetes må behandles. Om du har diabetes uten å behandle det, går du en sikker død i møte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva kjennetegner en ambisiøs person?

Hva kjennetegner i kynisk person?

ambisiøs ambisiø's a1 (fra fr, se *ambisjon) ærgjerrig en a- idrettsmann

 

kynisk

~isk a2 (fra gr, av kyon 'hund')

1 som kjennetegner *kynismen (1)

2 desillusjonert, kald og hensynsløs han er hard og k- / en k- plan, oppførsel

 

EDIT: Om du lurer på ærgjerrig:

ærgjerrig ærgjer'rig a2 (etter ty., lty) som tar sikte på å nå langt, som streber etter anseelse, ærekjær (2) være æ- / en æ- plan

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Ambisiøs: At personen har høye ambisjoner, eller sagt på en annen måte: setter seg høye mål.

 

Et eksempel: En 15åring som mener at han skal klare å bli spiller på FC Barcelona.

Ennå et eksempel: En aksjemegler som er fast bestemt på å øke verdien på aksjene sine med 10 ganger på ett år.

Lenke til kommentar
btw, 5 linjer i signaturen :roll:

6419633[/snapback]

Hvem? Ikke meg vel? her er det bare fire.

6419672[/snapback]

Husk at det er Hardware.no skinnet som teller og der er det fem linjer. *finger på reportknappen*

6422203[/snapback]

Dette rettet jeg på i natt. Er det fortsatt 5 linjer?

Lenke til kommentar
Skal man sykle på fortauet, midt på veien, høyre side, venstre side?

6424225[/snapback]

Man kan godt sykle på fortauet men da må man ta hensyn til alle andre.

På veien er man trafikkant og følger regler som øvrige, feks bilister. Mao man sykler på venstre side. OG har vikeplikt, stanser på rødt osv!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...