Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Hvorfor skal mygg absolutt flyge rundt/i øret hele tiden?

6420883[/snapback]

De flyr like mye der som andre steder på kroppen, det er bare der de er mest merkbare. ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor får kreftpasienter røyke hasj? hva hjelper det for?

6420198[/snapback]

Hjelper mot smerter

6420459[/snapback]

Jeg tro det skal hjelpe veldig bra på MS-pasienter også. Men det er vel ikke tillatt i medisinsk bruk i norge ennå? Så det er vel fortsatt selvmedisinering bak mørke gardiner.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvorfor får kreftpasienter røyke hasj? hva hjelper det for?

6420198[/snapback]

I noen land får de røyke hasj, andre steder får de piller. Dette fordi virkestoffet i cannabisstoffer demper kvalme, slik at man kan orke å spise. Og kvalme er en av bivirkningene ved en god del medisiner, og kreftpasienter får jo en god del medisiner, så hasjen er bare for å hjelpe dem med å spise. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor får kreftpasienter røyke hasj? hva hjelper det for?

6420198[/snapback]

I noen land får de røyke hasj, andre steder får de piller. Dette fordi virkestoffet i cannabisstoffer demper kvalme, slik at man kan orke å spise. Og kvalme er en av bivirkningene ved en god del medisiner, og kreftpasienter får jo en god del medisiner, så hasjen er bare for å hjelpe dem med å spise. :)

6421460[/snapback]

ville ikke hasj vært en god medisin for folk med spiseforstyrrelser? (Da snakker jeg om ekstreme tillfeller der folk holder på å dø av mangel på næring)

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvorfor får kreftpasienter røyke hasj? hva hjelper det for?

6420198[/snapback]

I noen land får de røyke hasj, andre steder får de piller. Dette fordi virkestoffet i cannabisstoffer demper kvalme, slik at man kan orke å spise. Og kvalme er en av bivirkningene ved en god del medisiner, og kreftpasienter får jo en god del medisiner, så hasjen er bare for å hjelpe dem med å spise. :)

6421460[/snapback]

ville ikke hasj vært en god medisin for folk med spiseforstyrrelser? (Da snakker jeg om ekstreme tillfeller der folk holder på å dø av mangel på næring)

6421509[/snapback]

Det ville nok hjulpet, ja. Vet hvordan det er å være kjempesulten, dog kvalm og uten energi til å spise. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vet hvordan det er å være kjempesulten, dog kvalm og uten energi til å spise. :(
Urk, ja. Vanligvis spiser jeg ikke mat før middag. klarer ikke å få meg til å spise frokost. Noen som har noen triks til det? :roll:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...