Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Mitt spørsmål er:

Hvorfor ser gutter på One Three hill? :p

Eneste jeg vet om den serien er at det er en av de der evigvarende, amerikanske seriene som søstera mi ser på (om jeg ikke tar heeelt feil).

Serien er bare i hittil tre sesonger, men i følge Dottens tråd er det blitt godkjent en fjerde.

Jeg så OTH i januar eller februar fordi jeg har sett "alt" annet og trenger mer content å konsumere. (Men enda er jeg ikke så desperat at jeg har sett Smallville eller OC, selv om begge disse seriene ligger på disk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et lite problem, jeg trener med 5kg's vekter hver dag. Men i det siste (etter treningen) skjelver jeg ganske mye på hendene. Hvis jeg skal holde hånden i lufta og prøve å holde den rolig, skjelver jeg som bare det. (hånda altså)

Hvorfor? :hmm:

6418329[/snapback]

Hvor mange ganger klarer du å ta disse vektene? Hva vil du kategorisere deg som - nybegynner, viderekommen eller ekspert?

Lenke til kommentar
Hvem er det som bestemmer forskjellen på hva som er hard og myk grunn?

Skal kjøpe meg fotballsko nå, og jeg spiller hovedsaklig på kunstgress, men er det hardt eller mykt?  :dontgetit:

6419371[/snapback]

 

Hvis du spiller på kunstgress så kjøp deg grussko med litt store knotter under.

 

gressko blir for fort slitt.

Lenke til kommentar
Hvem er det som bestemmer forskjellen på hva som er hard og myk grunn?

Skal kjøpe meg fotballsko nå, og jeg spiller hovedsaklig på kunstgress, men er det hardt eller mykt?  :dontgetit:

6419371[/snapback]

 

Hvis du spiller på kunstgress så kjøp deg grussko med litt store knotter under.

 

gressko blir for fort slitt.

6419429[/snapback]

 

nei, gressko ska du bruke på kunstgress. ;)

Lenke til kommentar

Korleis kunne Frankrike vinne over brasil X<

 

litt ontopic :p :

 

1: Kvifor får vi ising i tenna?

2: Når folk eter is fort, så sier alle at dei får vondt i håve...Da får kje eg :dontgetit: korleis har detta seg?

 

edit: 14tegns-regeln ??

Endret av DanielKorshar
Lenke til kommentar
jeg lurer på om hvorfor min xbox 360 klikker hvert 10.ende minutt. :thumbdown:

6419528[/snapback]

Fordi den er laget av micro$oft.

6419604[/snapback]

 

Fordi det er noe feil med den??

har høyrt at det er ganske mangen 360'er som det har vore feil med, og alle blei levert inn ( dei så gidda seff ) til butikken...

 

btw, 5 linjer i signaturen :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...