Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor finner jeg denne i Norge(evnt annen plass,) heter ultradry

 

 

6412969[/snapback]

 

Du finner sikkert den snorkelen på Ebay - Link,

men jeg anbefaler deg ikke å investere i en så avansert snorkel. Det med den lukkemekanismen oppe er noe dill. Du får ikke samme feelingen med om snorkelen er blåst eller ikke med sånne ventiler på. Du må huske på at du som regel har nok av oppbrukt luft i lungene når du kommer opp til overflaten og vil blåse ut vannet av snorkelen. Den lufta må ut uansett, og det er like enkelt å blåse det ut enden som gjennom en eller i dette tilfellet to ventiler.

 

Jeg har prøvd de fleste typer, og har alltid sverget til en helt vanlig snorkel uten EN eneste ventil. Jeg bruker også å lene hodet bakover når jeg stiger opp til overflaten. Da puster jeg sakte ut samtidig, og tømmer snorkelen uten å måtte anstrenge mellomgulvet. Prøv den du istedet.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det har med hvilken hjernehalvdel som er mest utviklet å gjøre. Høyrehendte har størst venstrehalvdel, venstrehendte har størst høyrehalvdel. De ytterst få som er virkelig tvehendte har to akkurat like store hjernehalvdeler. Noen har litt mer likestilte hjerner, og kan gjøre ting som ligner på de en tvehendt kan gjøre, uten å være tvehendte. Disse vil kunne f. eks. male en vegg med to koster på en gang, men ikke skrive med begge hender. Det kan en ekte tvehendt, selv om de fleste av dem bruker bare en hånd.

 

Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Ambidextrous

Endret av Arang
Lenke til kommentar

Tenker på hvem som tok inititivet til å begynne å finne på ting helt uten videre. Såvidt jeg vet var livet en kamp for tilværelsen tidligere i årene f.kr, dvs, man lagde våpen og slikt. Nå jobber vi med å få presset en prosjektor inn i en laptop. Har vansker for å forstå veien vi har gått :p

Lenke til kommentar
Tenker på hvem som tok inititivet til å begynne å finne på ting helt uten videre. Såvidt jeg vet var livet en kamp for tilværelsen tidligere i årene f.kr, dvs, man lagde våpen og slikt. Nå jobber vi med å få presset en prosjektor inn i en laptop. Har vansker for å forstå veien vi har gått :p

6415576[/snapback]

Vel, man begynte vel først med hull i veggene, men så fant man ut at det ble mye trekk/myldret insekter, så de dekket til hullet med noe gjennomsiktig: Glass.

Lenke til kommentar
Tenker på hvem som tok inititivet til å begynne å finne på ting helt uten videre. Såvidt jeg vet var livet en kamp for tilværelsen tidligere i årene f.kr, dvs, man lagde våpen og slikt. Nå jobber vi med å få presset en prosjektor inn i en laptop. Har vansker for å forstå veien vi har gått :p

6415576[/snapback]

Lurer på hvem som første gang spiste et egg. Hønsemens liksom.... :cry:

Lenke til kommentar
Hvis man er forkjølet, blir man forkjølelsen da verre eller bedre hvis man bader i et passende varmt ferskvann, dvs 15-20celsius varmt vann.

6415941[/snapback]

Man bør holde seg akkurat over det punktet der du fryser. Du skal ikke fryse, og det skal ikke være for varmt.

 

Det er farligst å fryse, though.

Lenke til kommentar
Vil nesten tro det  :D

 

Har startet i ny jobb og har levert skattekort. Men de har ikke spurt om kontonummeret enda, skal jeg gi dette eller får de tak i det på annet vis?

6414310[/snapback]

 

 

Sto det ikkenoe om dette i arbeidskontrakten din ?

6414368[/snapback]

 

Lol, jeg begynte bare rett på jobben. De har aldri spurt om noe, og jeg vet ikke helt hva jeg skal. Jeg får vel gi dem kontonummer da?

Lenke til kommentar

Hvordan vet jeg hvilke sikkerhetskode på bankkortet bruker jeg når jeg logger meg inn i nettbanken? Synes å huske du skal ta det i rekkefølge som du logger deg inn, 1.gang=1.kode osv.

 

Helvetes system, glemmer personlige kode også, forbanna dritt

Endret av co2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvordan vet jeg hvilke sikkerhetskode på bankkortet bruker jeg når jeg logger meg inn i nettbanken? Synes å huske du skal ta det i rekkefølge som du logger deg inn, 1.gang=1.kode osv.
Det vil alltid stå hvilken kode du skal bruke, men har du ikke smartkort-brikke på kortet og en slik liten blå "kalkulator" som gir deg en kode? Det kortet med ferdige koder skal bare være i tilfelle du mister kortet osv.
Lenke til kommentar
Hvordan vet jeg hvilke sikkerhetskode på bankkortet bruker jeg når jeg logger meg inn i nettbanken? Synes å huske du skal ta det i rekkefølge som du logger deg inn, 1.gang=1.kode osv.
Det vil alltid stå hvilken kode du skal bruke, men har du ikke smartkort-brikke på kortet og en slik liten blå "kalkulator" som gir deg en kode? Det kortet med ferdige koder skal bare være i tilfelle du mister kortet osv.

6416534[/snapback]

 

Ok, men nå husker jeg selvfølgelig ikke personlige passord, hva må til for å få nytt/det gamle? Må vel få nytt sikkerhetskort :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Mitt spørsmål er:

Hvorfor ser gutter på One Three hill? :p

Eneste jeg vet om den serien er at det er en av de der evigvarende, amerikanske seriene som søstera mi ser på (om jeg ikke tar heeelt feil). Men om en gutt ville se å den serien så må han da for svarten få lov til det :roll:

Har følgt med på mye rart jeg opp gjennom åra, 7th heaven, Home and Away osv ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...