ASCIWhite Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Finnes det fargestoffer, med en eller annen syk farge, som man ikke blir syk av å innta? Ikke som jeg vet om Dessuten er det ikke og anbefale uansett. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Finnes det fargestoffer, med en eller annen syk farge, som man ikke blir syk av å innta? Knegg. Haloweenbrusen til Grans skulle jo være selvlysende. Skuffelsen var stor da jeg oppdaget at det kun gjalt etiketten. Tenk så kult (dog kreftfarlig) med selvlysende urin. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen? Ja. Blå er en mulig farve. Anbefaler du setter deg grundig inn i kjemien før du prøver dette på deg selv eller andre. Jeg vet dette ble gjort på spøk for mange år siden her i landet det stoffet var blandet inn i en kake på en fest. Distriktslegen ble nedringt av mangder av folk som ble desperate (og bråvåkne) etter en morgentur på toalettet. Mange stoffer er drepende i store nok doser, du kan faktisk drikke deg ihjel på rent vann. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva er grunnen til at vi oppfatter visse rytmer som musikk? Bortsett fra at vi har lært at "sånn er det, basta", da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen? Nei, men Honni Korn får urinen til å lukte.. vel, honni korn.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lurer på hvorfor Gran tre og furu alltid er grønn, og lau tre mister bladene og fargen? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva er grunnen til at vi oppfatter visse rytmer som musikk? Bortsett fra at vi har lært at "sånn er det, basta", da. Det er noe vi er innlært til fra vår tid som "stammemedlemmer" før språket kom, det er noe som ligger i genene våre *Så en dokumentar om det for en stund siden* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 vel, jeg har noe som irriterer meg. jeg svetter mye mer under høyrearmen enn under venstrearmen. hvorfor ? har ikke tenkt å poste bilder av meg selv etter trening så dere kan se, men forskjellen er utrolig. merkelig nok Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg svetter mye mer under høyrearmen enn under venstrearmen. hvorfor ? Kun 1 grunn til det Du har flere svettekjertler under høyre arm ) Ingen mennesker er 100 symmetrisk bygd.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Lurer på hvorfor jeg er så sinnsykt forelska i mia Endret 14. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lurer på hvorfor jeg er så sinnsykt forelska i mia hun er vel veldig pen da Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg svetter mye mer under høyrearmen enn under venstrearmen. hvorfor ? Kun 1 grunn til det Du har flere svettekjertler under høyre arm ) Ingen mennesker er 100 symmetrisk bygd.. så... det betyr at jeg, jeg er SKEIV ? god forklaring, men det var da voldsom til usymmetriske svettekjertler jeg har fått da Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 så... det betyr at jeg, jeg er SKEIV ? Ahahahahah..... Neida noen er bare sånn, det går an og operere men det er vondt og tar lang tid *Etter hva jeg har hørt* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lurer på hvorfor jeg er så sinnsykt forelska i mia Hormoner... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen? Nei, men Honni Korn får urinen til å lukte.. vel, honni korn.. Ah! Tusen takk Steffyboy, da vet jeg at det ikke er noe gale med hodet mitt, men heller . de mengder honni jeg har spist (pleier som regel å spise opptil en pakke honnikorn på en kveld når jeg først har starta på en) En annen ting som jeg har hørt forandrer farge på urinen, er den safta i rødbiter(og rødbiter da selvfølgelig ) men liker ikke rødbiter, så jeg har bare hørt dette. Endret 14. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen? Nei, men Honni Korn får urinen til å lukte.. vel, honni korn.. Ah! Tusen takk Steffyboy, da vet jeg at det ikke er noe gale med hodet mitt, men heller . de mengder honni jeg har spist (pleier som regel å spise opptil en pakke honnikorn på en kveld når jeg først har starta på en) En annen ting som jeg har hørt forandrer farge på urinen, er den safta i rødbiter(og rødbiter da selvfølgelig ) men liker ikke rødbiter, så jeg har bare hørt dette. Dude... En heeeel pakke med den dritten er seriøst ikke å anbefale å innta på et så lite tidsrom. Du burde revurdere handlelista di... Hilsen ponke Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen? Tror faktisk det finnes noen urter som kan gi deg forskjellig farge på urinen. En bekjent av meg fortalte at da faren hans var i militæret, hadde en eller annen fyr med seg noen urter og sopper. Soppen var tørket og i pulverform. Soppen ble blandet i en befals kaffekopp. Stakkars fyren trodde han var dødssjuk da urinen hans var svart. Og den andre urten gjorde urinen blodrød, noe som sendte tre stakkarer rett på sjukestua Hadde vært artig å fått tak. Var visst helt lovlig også. Ikkenoe fanteri av noe slag. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Går det ann å drikke så masse av en eller annen væske, at du får andre farger enn gul,brun og "hvit" på urinen? Tror faktisk det finnes noen urter som kan gi deg forskjellig farge på urinen. En bekjent av meg fortalte at da faren hans var i militæret, hadde en eller annen fyr med seg noen urter og sopper. Soppen var tørket og i pulverform. Soppen ble blandet i en befals kaffekopp. Stakkars fyren trodde han var dødssjuk da urinen hans var svart. Og den andre urten gjorde urinen blodrød, noe som sendte tre stakkarer rett på sjukestua Hadde vært artig å fått tak. Var visst helt lovlig også. Ikkenoe fanteri av noe slag. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på hvorfor Donald Duck ikke har på seg bukser til vanlig (altså går med underlivet nakent), men likevel har et håndkle rundt livet når han kommer ut av dusjen... Endret 17. oktober 2004 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, og hvorfor Langbein ligner på Pluto. Det har jo blitt forklart med at begge to er hunder, men hvorfor i ******* skal Langbein gå på to og ha klær på, mens Pluto må gå på alle fire, naken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg