Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Coca Cola blir laget av en delvis hemmelig oppskrift. Da drikken ble oppfunnet på 1800-tallet var den ment som medisin, men de fant fort ut at det var en utmerket tørsteslukker. Senere ble en av ingrediensene, kokain (kan være en myte), fjernet fra oppskriften.

 

Jeg antar at Coca Cola stimulerer kroppen til å produsere smertedempede stoffer (finnes naturlg i kroppen, og blir skilt ut i systemet hvis smerte er av lenger varighet utover å fungere som varsling på at noe er galt). Coca Cola kan kanskje trigge dette på et tidligere stadie?

Lenke til kommentar

I følge Coca-Cola Company selv inneholdt Coca-Cola aldri kokain, men ekstrakt fra Koka-bladene. Etter 1929 ble prosessen som presser ut denne ekstrakten forbedret, med det resultatet at man ikke kunne finne spor av kokain i Cola. Med andre ord kan man godt si at Cola inneholdt litt kokain før, men det var sannsynligvis så små og ubetydlige mengder at ingen la merke til det.

Lenke til kommentar
For å tjene penger på nordicmafia, kunne man spille blackjack ved å triple innsatsen for hver gang man tapte. Dette vil vel fungere like godt i virkeligheten, så lenge man har nok penger?

6404886[/snapback]

 

hvis du regner litt på det skal det ikke så mange tap til før du ikke lenger har nok penger. samme hvor mye du har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Plutselig har jeg faat engelsk tastatur... hvordan endre en det?

Men bare her inne, funker fint i word... rart...

Prøv å trykke alt + shift når du er her da :)
Lenke til kommentar

Det er sant som folka sier.

 

Det begynte med at Coca Cola var medisin mot hodepine, (trodde de da)

Det var da også Alkohol i Cola'n..

 

Cola ble så populært at andre bedrifter begynte å herme ved å kalle sin egen brus:

Penn-Cola, King Cola og Coke-Ola..

 

:p

 

 

Faen, jeg er hekta på cola :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...