Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

neivel.. :) takk!

 

Skal man presse barbermaskinen hardt inntill huden når man kjører den rundt? Eller skal det være litt mer forsiktig.. og skal huden helst være våt eller tørr?

6398174[/snapback]

hmm..bruker høvel selv, men tror det skal gå bedre hvis du bruker litt kaldt vann i ansiktet før du gjør det.

 

trykk den så hardt inntill som du selv vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken søramerikansk fotballkommentator startet trenden med å skrike "GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL" sammenhengende i femten sekunder etter en scoring? Tenkte vedkommende i det hele tatt over at dette umulig kunne være noe særlig å høre på for TV-seerne?

Lenke til kommentar

Jeg og et par kamerater drar nordover til Finmark rundt omkring uke 32 (avreise: 4/8, hjemkomst: 10/8-13/8 hels 10 eller 11). Jeg har søkt på Norwegian (som går for å være det billigste) og SAS-Braathens, det billigste jeg fant var 1762,- pr. pers. tur/retur, Oslo-Alta. Vi er 18 og 19 år, så vi må nok reise med voksenbillet.

Da dette var mer enn forventet, ønsker vi tips om hvordan man kan spare mest mulig på en slik flytur.

 

Vi må nok høyst sansynelig bite i det sure eple å betale den nevnte summen, men er det muligheter for å slippe billigere unna er det ønskelig.

Lenke til kommentar
Er Coca Cola virkelig bra for magen? Når man er kvalm og slikt.

6401959[/snapback]

cola inneholder mye syre. Så hvis du har spysjuka og har kasta opp mye av magesyra, øker colaen syrenivået i magen igjen så det blir lettere å fordøye maten.

Er kansje en god ide å riste ut kullsyra i og med at spysjuka og luft imagen ikke er noen god kombinasjon :!:

Lenke til kommentar
Er Coca Cola virkelig bra for magen? Når man er kvalm og slikt.

6401959[/snapback]

cola inneholder mye syre. Så hvis du har spysjuka og har kasta opp mye av magesyra, øker colaen syrenivået i magen igjen så det blir lettere å fordøye maten.

Er kansje en god ide å riste ut kullsyra i og med at spysjuka og luft imagen ikke er noen god kombinasjon :!:

6402277[/snapback]

setter meg svært tvilende til den forklaringen med å øke syrenivået :hmm:

 

de fleste kan tenke på det sånn:

cola er ganske sterkt og rensker opp litt i magen hvis man drikker det når man er dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...