Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

hva med å brenne det opp, hogg liket opp i små deler, samle sammen noen kvister og slikt og brenn det på utsiden, mange som brenner ting som faller av trærne og slikt om våren... stapp et par lemmer i bålet.

ta å fyr opp en arm i grillen og grill deg en god biff.

personlig ville jeg faktsik ha smakt på menneskekjøtt, men jeg kunne ikke tenke meg å ha det til middag, bare smake...

6393509[/snapback]

Du er syk..

 

Og det med bålet funker dårlig fordi beina vil bli liggende igjen. hodeskaller og bein vil se litt rart ut for forbipasserende.

må i såfall samle de sammen etterpå og grave de ned.

et lik under jorda råtner ganske fort, så da er det bare å grave det ned med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått jobb å skal begynne imorgen, hvordan blir det da med skattekort etter at jeg har fyllt 18? Hva trenger de?

6393604[/snapback]

 

dra til skatteetaten og be om skattekort. får sånn tabell. skriv ned ca hva du regner med å tjene i året, så gir de deg et skattekort som du må levere til sjefen din.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Og det med bålet funker dårlig fordi beina vil bli liggende igjen. hodeskaller og bein vil se litt rart ut for forbipasserende.

må i såfall samle de sammen etterpå og grave de ned.

et lik under jorda råtner ganske fort, så da er det bare å grave det ned med en gang.

6393552[/snapback]

Bålet funker bra.

Brenner du det skikkelig er det kanskje bare et par tenner som ligger tilbake. Og det er vel ikke så vanskelig å kvitte seg med? Og hvis funnet er det også vanskelig å bruke de til noe.

 

Problemet er selvfølgelig at man må ha en ganske avsidesliggende plass å utføre dette på.

Lenke til kommentar
Og det med bålet funker dårlig fordi beina vil bli liggende igjen. hodeskaller og bein vil se litt rart ut for forbipasserende.

må i såfall samle de sammen etterpå og grave de ned.

et lik under jorda råtner ganske fort, så da er det bare å grave det ned med en gang.

6393552[/snapback]

Bålet funker bra.

Brenner du det skikkelig er det kanskje bare et par tenner som ligger tilbake. Og det er vel ikke så vanskelig å kvitte seg med? Og hvis funnet er det også vanskelig å bruke de til noe.

 

Problemet er selvfølgelig at man må ha en ganske avsidesliggende plass å utføre dette på.

6393873[/snapback]

 

Dump det i en dyp fjord sier nå jeg.

 

 

Eller om du har en diger grenkutter(en maskin som du putter grener inni og får spon på andre siden) , så kan du putte liket\lemmene inni der.

 

Kan bruke det som fyllmasse etterpå ;)

Lenke til kommentar
Eller om du har en  diger grenkutter(en maskin som du putter grener inni og får spon på andre siden) , så kan du putte liket\lemmene inni der.

 

Kan bruke det som fyllmasse etterpå ;)

6393901[/snapback]

Du har sett Fargo skjønner jeg.

Problemet er jo at det etterlater seg beviser overalt.

6393930[/snapback]

...øh..fargo ?

 

Ringer en bjelle, men vet ikke hvor.

 

Men har sett han svenske fyren som spilte en offiserlignende dude i en serie hvor de en gang parterte opp lik og sånt(gikk for noe år tilbake).

 

hvorfor ikke støype liket inn i grunnmuren til garasjen eller boden din?

kjøp en litt stor kjøttkvern, og lag kjøttdeig!

6393932[/snapback]

Mennesker duger ikke som fyllmasse i en betongvegg.

 

Men du kan sikkert bruke "kjøttdeig" som fyllmasse(minner meg også om en annen film der folk gikk til en restaurang og skulle spise svin, og uten å vite det, spiste opp en som nettopp hadde forsvunnet i bygda).

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Har hørt at man ved å endre kostholdet sitt/væremåten sin, kan man også øke sjansen for å få en jente/gutt. Noen som vet hvordan?

 

(Har hørt at kaffe og et varmt bad gir jenter, mens romslige klær gir gutter)

6394347[/snapback]

Vil tippe det er myter, vil nok tro det er ganske tilfeldig.

Lenke til kommentar
Har hørt at man ved å endre kostholdet sitt/væremåten sin, kan man også øke sjansen for å få en jente/gutt. Noen som vet hvordan?

 

(Har hørt at kaffe og et varmt bad gir jenter, mens romslige klær gir gutter)

6394347[/snapback]

Vil tippe det er myter, vil nok tro det er ganske tilfeldig.

6394415[/snapback]

Nei, jeg leste faktisk en vitenskapelig artikkel om det en gang, hvor det forklartes hvorfor.

Lenke til kommentar
hvorfor ikke støype liket inn i grunnmuren til garasjen eller boden din?

kjøp en litt stor kjøttkvern, og lag kjøttdeig!

6393932[/snapback]

Mennesker duger ikke som fyllmasse i en betongvegg.

 

Men du kan sikkert bruke "kjøttdeig" som fyllmasse(minner meg også om en annen film der folk gikk til en restaurang og skulle spise svin, og uten å vite det, spiste opp en som nettopp hadde forsvunnet i bygda).

6393976[/snapback]

 

Om man støper noen inn i en betongvegg vil gassen sive ut etterhvert som liket råtner og skape en vond lukt i lang tid. Det vil også etterlate et stort hulrom inne i veggen etterpå.

Jeg ville anbefale å tilstå. Fallet er stort om du blir tatt for å dumpe liket i tillegg til drap. Det er lett å gjøre en eller flere feil i en slik situasjon. Om noen ser deg sammen med den drepte før han forsvinner vil du være den siste som ble sett sammen med vedkommende. Da vil politiet stille deg mange spørsmål og de aller fleste vil ha store problemer med å holde masken. Sannsynligvis blir du gjennomskuet eller så sier du noe dumt eller du bryter sammen og tilstår. Med drap som i motsetning til mord ikke er planlagt er det lett å miste kontrollen over situasjonen. Det er ikke alltid man har tilgang til søppelsekker, betong og bil, båt osv. Husk også at død person begynner å lukte ganske fort.

Lenke til kommentar
Har hørt at man ved å endre kostholdet sitt/væremåten sin, kan man også øke sjansen for å få en jente/gutt. Noen som vet hvordan?

 

(Har hørt at kaffe og et varmt bad gir jenter, mens romslige klær gir gutter)

6394347[/snapback]

Vil tippe det er myter, vil nok tro det er ganske tilfeldig.

6394415[/snapback]

Nei, jeg leste faktisk en vitenskapelig artikkel om det en gang, hvor det forklartes hvorfor.

6394466[/snapback]

Det sto en artikkel om det i "illustrert Vitenskap" en gang.

Lenke til kommentar

angående det med å fjerne lik, jeg er så heldig at jeg jobber på et sted der vi har to smelteovner. så jeg vet hva som skulle endt oppi dieglen en natt der ja... hirr hirr.... jeg tror kanskje jeg kunne klart å holde maska, er flink til å legge skyld over på andre\spille uskyldig.

 

(de siste innleggene mine i denne tråden får meg som person til å virke litt "forstyrret", ikke bry dere om det)

Lenke til kommentar
Har hørt at man ved å endre kostholdet sitt/væremåten sin, kan man også øke sjansen for å få en jente/gutt. Noen som vet hvordan?

 

(Har hørt at kaffe og et varmt bad gir jenter, mens romslige klær gir gutter)

6394347[/snapback]

Jagerflypiloter har en tendens til å få flere døtre enn sønner sammenlignet med befolkningen ellers. Grunnen var ikke kjent sist jeg hørte, men en kan koke opp mange artige teorier basert på for trange G-drakter, og hinte om at disse (stakkars) pilotene er påfallende lyse i stemmen...
Lenke til kommentar
Det perfekte mord er å skremme noen til døde, hvis det var det det ble spurt etter her. Et mord som ingen vet er et mord, er jo beste måte. Og hvem vet hvor mange ganger det perfekte mord er utført? Det blir jo aldri avslørt...

6395227[/snapback]

Ja, det hørtes smart ut. Men hvordan kunne da det utføres på en frisk person? Det hadde kanskje gått om vedkommende hadde svakt hjerte, eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...