Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Dersom jeg har drept noen, bør jeg da pælme liket på havet, og håpe på det beste, eller melde meg selv for å få en mildere straff?

 

Er 16 btw

6391898[/snapback]

 

slepe liket helt ned til havet høres risikofylt ut. noen kan se deg, og liket kan flyte opp igjen (med mindre du fyller magesekken hans med stein).

ta å grav det ned du, og håp på det beste ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

6391898[/snapback]

 

slepe liket helt ned til havet høres risikofylt ut. noen kan se deg, og liket kan flyte opp igjen (med mindre du fyller magesekken hans med stein).

ta å grav det ned du, og håp på det beste ;)

6392103[/snapback]

 

 

Mye god plass i havet vet du ;)

 

 

Gjør det slik:

Ta liker i en bosspose.

Lag de nevnte betongskoene.

Hiv personen i en bil og fest hodet til noe som flyter(ei blåse\fender f.eks.)

Hiv fyren på havet ved den lokale brygga.

 

Neste dag, tar du en båt , noen fiskestenger(må jo se ut som du gjør noe annet vet du ;)) og slep liket ut.

 

Kutt tauenden slik at fyren synker til bunns.

 

post-12016-1151408708_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Du er bare 16, så det blir sikkert litt vanskelig å gjemme det(ikke har du bil...)
Dersom en 16-åring dreper en person tror jeg ikke det vil ha så mye å si om han kjører bil ulovlig :roll:
Lenke til kommentar
*snip*

6391898[/snapback]

 

*snip*

6392103[/snapback]

 

 

Mye god plass i havet vet du ;)

 

 

Gjør det slik:

Ta liker i en bosspose.

Lag de nevnte betongskoene.

Hiv personen i en bil og fest hodet til noe som flyter(ei blåse\fender f.eks.)

Hiv fyren på havet ved den lokale brygga.

 

Neste dag, tar du en båt , noen fiskestenger(må jo se ut som du gjør noe annet vet du ;)) og slep liket ut.

 

Kutt tauenden slik at fyren synker til bunns.

 

6392349[/snapback]

 

Han er 16 år og har ikke bil.

husk at jo mere man gjør, jo flere ting er det som kan gå galt.

I turen ned til sjøen er det mange som kan se deg og bli mistenksomme.

 

Det tryggeste er etter min mening å grave en dyp grav i skogkanten der liket ligger, og så grave det ned der. liten sjanse for å bli oppdaget, og tar ikke lang tid før liket råtner der under jorda.

Om noen skulle finne liket noen år senere er det ikke annet enn beinrester dem vil finne. lite som kan knytte deg opp mot det. (sjansen for at noen skulle begynne å grave akkurat der er veldig liten på mange år)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Han er 16 år og har ikke bil.

husk at jo mere man gjør, jo flere ting er det som kan gå galt.

I turen ned til sjøen er det mange som kan se deg og bli mistenksomme.

 

Det tryggeste er etter min mening å grave en dyp grav i skogkanten der liket ligger, og så grave det ned der. liten sjanse for å bli oppdaget, og tar ikke lang tid før liket råtner der under jorda.

Om noen skulle finne liket noen år senere er det ikke annet enn beinrester dem vil finne. lite som kan knytte deg opp mot det. (sjansen for at noen skulle begynne å grave akkurat der er veldig liten på mange år)

6392735[/snapback]

 

 

joda, tryggere å bare grave et digert hull i hagen, men hvis noen ser deg, så er det lettere å finne bevis.

 

Liker avanserte ting, og en god plan, så derfor min litt verdrevne taktikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nei, for å virkeligheten klarer dem jo å løse 100% av sakene ;)
Det påsto jeg aldri, men mange av metodene de bruker er metoder som kan brukes i virkeligheten. Tror jeg går for Snatch-metoden jeg også, må bare finne en grisebinge først :)
Lenke til kommentar
Kan man ikke slenge kroppen i badekaret og bruke et eller annet stoff som oppløser den? Kanskje ikke så veldig lurt.

6393156[/snapback]

Jo, men problemet er at det er vanskelig å få tak i så store mengder syre uten å vekke oppmerksomhet.

 

Rimelig makaber diskusjon, dette her. :ermm:

Lenke til kommentar
Dersom jeg har drept noen, bør jeg da pælme liket på havet, og håpe på det beste, eller melde meg selv for å få en mildere straff?

 

Er 16 btw

6391898[/snapback]

 

Så da er vi enige om at man bør prøve på å komme unna med det?

6393208[/snapback]

Sånne ville jeg tenkt:

"fyren er dau, at jeg går i fengsel for resten av livet vil ikke hjelpe noen"

 

men såklart, for at samfunnet vårt skal holde sammen må man bli møtt med sanksjoner hvis man gjør noe galt. (det betyr ikke at man ikke kan prøve å komme unna med det :p)

Endret av O.J
Lenke til kommentar

hva med å brenne det opp, hogg liket opp i små deler, samle sammen noen kvister og slikt og brenn det på utsiden, mange som brenner ting som faller av trærne og slikt om våren... stapp et par lemmer i bålet.

ta å fyr opp en arm i grillen og grill deg en god biff.

personlig ville jeg faktsik ha smakt på menneskekjøtt, men jeg kunne ikke tenke meg å ha det til middag, bare smake...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...