Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Kan jeg kjøpe en Xbox på Elkjøp, spille på den i 29 dager og så levere den inn, for å kjøpe ny og gjøre det samme?
Såklart kan du det, det er åpent kjøp i 30 dager. Men husk at butikken kan nekte deg å kjøpe en ny, etter å ha gjort dette noen ganger vil de definitivt huske deg. Men hva pokker er vitsen? Du må jo uansett ha pengene for å kjøpe xboxen hver gang, så hva er da vitsen med å levere den tilbake for å så kjøpe en til samme verdi? :nei:
Lenke til kommentar
Kan du i det hele tatt bytte en Xbox mot en ny?

6389790[/snapback]

Nei. Den må til verksted først.

 

 

Såklart kan du det, det er åpent kjøp i 30 dager. Men husk at butikken kan nekte deg å kjøpe en ny, etter å ha gjort dette noen ganger vil de definitivt huske deg. Men hva pokker er vitsen? Du må jo uansett ha pengene for å kjøpe xboxen hver gang, så hva er da vitsen med å levere den tilbake for å så kjøpe en til samme verdi? :nei:

6390202[/snapback]

Vitsen er å få spillt på Xbox uten å kjøpe den. Jeg skal levere den inn fo godt etter en stund :)

 

 

Ronja: Hva sier folk om at dere har elektriske pepper/salt bøsser da? Vi har elektrisk boksåpner og blir flama hver gang jeg nevner det :p

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få lyder for mobilen, som feks for meldinger osv?

 

Da tenker jeg på lydfiler, gratis, ikke noe jambadritt

6388816[/snapback]

 

http://www.google.com/search?hs=AUf&hl=en&...ons&btnG=Search

 

Det bør være en god start for å forhindre dumme formater, malware, "kule" sider og "free as in AD-IN-YOUR-FACE".

 

EDIT: Det var tydeligvis ikke et så bra svar likevel, men hva med denne URL'en?

http://dmoz.org/Computers/Mobile_Computing...llular_Add-ons/

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
EMO

6390502[/snapback]

Thanks :)

 

PS! EMO var ikke sagt om meg. Er ikke helt den typen :cool:

6390509[/snapback]

Så etterpå at linken har 980 definisjoner så kanskje du faller under ihvertfall et par! :whistle:

6390515[/snapback]

Hehe, så det jeg også, men fant ingen (som jeg lette gjennom) som karikteriserte meg :)

 

JonF. (litt EMO?)

Lenke til kommentar

Vi har akkurat kjøpt nytt hus, men vi vet ikke nummeret(tlf nummeret) til de som bodde der(mest pga. av at nummeret står på han, og han døde for mange år siden, og finnes derfor ikke i telefonkatalogen).

 

 

Hvem skal vi kontakte for å finne tlf. nummeret ?

 

 

Blir litt vanskelig å bestille adsl der, når vi ikke vet tlf-nummeret.

Lenke til kommentar
Vi har akkurat kjøpt nytt hus, men vi vet ikke nummeret(tlf nummeret) til de som bodde der(mest pga. av at nummeret står på han, og han døde for mange år siden, og finnes derfor ikke i telefonkatalogen).

 

 

Hvem skal vi kontakte for å finne tlf. nummeret ?

 

 

Blir litt vanskelig å bestille adsl der, når vi ikke vet tlf-nummeret.

6391170[/snapback]

Hvorfor kontakte noen når du kan gjøre det selv? ;)

 

Gå inn på Kapaks. Deretter velger du adressesøk og skriver kommune/veinavn/husnummer. Se på "Linjeinformasjon", og voila - der står telefonnummeret ditt.

Lenke til kommentar
*snip*

6391170[/snapback]

Hvorfor kontakte noen når du kan gjøre det selv? ;)

 

Gå inn på Kapaks. Deretter velger du adressesøk og skriver kommune/veinavn/husnummer. Se på "Linjeinformasjon", og voila - der står telefonnummeret ditt.

6391213[/snapback]

Takk :)

 

 

Resultat av validering:

(21) Det angitte produktet kan ikke bestilles fordi linjelengden er for lang.

Forhold: ADSL kan ikke bestilles fordi lengden på forespurt linje er for lang

:(

Lenke til kommentar
Dersom jeg har drept noen, bør jeg da pælme liket på havet, og håpe på det beste, eller melde meg selv for å få en mildere straff?

 

Er 16 btw

6391898[/snapback]

 

 

Hva vil du oppnå ?

 

 

Du er bare 16, så det blir sikkert litt vanskelig å gjemme det(ikke har du bil...)

 

og hadde det ikke vært for at sankt hans er ferdig for i år, så kunne du bidratt med materiale å brenne.

 

Skal du slippe kan du hive hele fyren i en pose og ta litt kjetting rundt.

Lage betongsko til fyren\damen og passe på at ingen ser deg når du lempern uti det store blå.

 

 

Pass på at han veier MYE og at du gjør en skikkelig jobb når du lager betongen(kjedelig hvis fyren skulle flyte opp igjen)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...