Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke fysiske påvirkninger vil de ha for et menneske og ligge i ro flere år? Folk som ligger i koma ligger jo gjerne flere år.. Hvordan er da "formen" til en person som har ligget i ro i flere år?

6363390[/snapback]

Venninna mi er lam, og det blir vel nesten på samme måten. Musklene skurmper inn og det blir bare kjøtt og bein igjen.. Tror man ville blitt litt gal av det O_o

Lenke til kommentar

Faktisk svinner muskler svært fort, dette kan man lett se på folk som oppholder seg i rommet over lengre tid. En russer, som var oppi Mir rundt et år hadde, til tross for en god del trening, fått en stor reduksjon av muskler i kroppen.

Han kunne gå på sine egne ben, men uten trening ville han nok ikke hatt veldig mye sjanse. Om man ligger i koma, ville jeg tro at effekten blir noenlunde den samme.

Lenke til kommentar

Snedig, og snedig. Det er vel heller det at jeg ikke veit hvor jeg skal spørre, så jeg tenkte jeg kunne prøve her først.

Kan man bruke digitalkamera som internettkamera?(Populært kalt webcam)

Snakker her om et Canon Digital IXUS 40.

 

For hvis det er sånn at man kan det(følger jo stort sett med en ledning man kobler i USB-porten fra kameraet), så har jo mange "kasta bort" penger på å kjøpe et internettkamera når de heller kan bruke et digitalkamera som da har mye høyere oppløsning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...