Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
post-90200-1150813194_thumb.png

 

I 24 sesong 4, er sjefen for CTU samma dama som spiller sjefen for section 1 i Nikita?

skremmende like i hvordan de ser ut, og oppfører seg som sjefer.

6345492[/snapback]

 

Ja er samme dama...

Hva har forresten skjedd med nikita? La oss lage en udnerskriftskampanje til tv3 om at de skal vise nikita igjen.. gjerne kl 3 om natten.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på norvegia og jarlsberg ?

 

Begger lagd av tine, og inneholder så og si de samme tingene.

 

 

Forlenger konserveringmiddel levetiden på produkter mye ?

6351006[/snapback]

De smaker heelt annerledes. :D Jarlsbergosten er mye tørrere og har mer smak, Norvegia er mykere og mildere.

Lenke til kommentar

Ka farge er eit speil? Det er jo ein sølv farge/aluminiumsfarge men korleis kan me sjå det, når det speiler alt? Ser jo aldri ein sølv bakgrunn, men me ser på speilet det som speilet speiler viss dere fåstår! Så me burde egentlig ikkje klart å sjå kva farge speilet var. Eller er speiliet sølv?? :hmm:

Lenke til kommentar
http://www.seventy6er.de/bilder/haus/SANY0490.JPG[ /img]

 

Hva er det svarte for?

6347576[/snapback]

Så baller skal bli på taket.. Stoppe snøras kanskje?

6347621[/snapback]

Takstein må jo bli lagt først da?

Eller er jeg ute på de store vidder nå?

Edit: Tror nok heller det er en sak som forhindrer redebygging , for når man legger takstein, blir det jo et mellomrom mellom selve treplankene og steinen, og disse pinnene på den merkelige saken gjør at fuglene ikke kommer seg inn..

 

Veps kommer seg vel mellom der vil jeg tro :tease:

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

Idag besteg jeg en fjelltopp som er 1060m over havet. Veskeinntaket er greit , tror jeg. Har fått i meg litt mat. Solen stekte på hodet mitt i tilsammen 6timer.

 

Hvorfor har jeg vondt i hodet, og hvordan bli bedre? Var ute og syklet isted, og hver gang jeg kjørte oven hump, kunne det føles som om at hodet skulle ta kveld.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...