Jokko88 Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Når jeg bruker VLC kan jeg dobbelklikke på den blåe "linja" som er det øverste på vinduet, da fyller det hele skrivebordet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Kan VLC Player spille av flere filer etter hverandre? Uten å måtte lukke VLC før du ser/hører neste fil. 6342302[/snapback] Ja, klikk på View og velg Playlist og velg add under Manage. 6342491[/snapback] Tusen takk! Nå ble jeg kjempe glad! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) IP-adressen hvis du surfer uten proxy eller tunnel. 6342727[/snapback] Men er logga på den trådløse internetten hjemme, og får tildelt en tilfeldig ip-adresse hver når routeren blir restarta. kan vel være hvem som helst som har logga seg på? har ikke sikra nettet. Mange har også sitt fulle navn som navn på datamaskinen, slik som OLA_NORDMANN. Derson en side bruker litt javascript er ikke det så vanskelig å hente ut om jeg ikke husker feil. 6342744[/snapback] Tenkte på det, kaller bare brukerkontoen "PC". er bare litt nysjerrig på det. dem som sporer opp folk, hva er det de går etter? Endret 19. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 IP-adressen hvis du surfer uten proxy eller tunnel.Men er logga på den trådløse internetten hjemme, og får tildelt en tilfeldig ip-adresse hver når routeren blir restarta.kan vel være hvem som helst som har logga seg på? har ikke sikra nettet. Det er fortsatt ditt ansvar. Tenk på det slik at du legger fra deg et våpen i bilen din mens du handler. Når du kommer tilbake har noen brutt seg inn i bilen, stjålet våpenet og drept en person for å så slenge det inn i bilen igjen. Drastisk sammenligning, men det er faktisk ditt ansvar, og med mindre du kan bevise at det ikke er din pc/du som har lastet ned noe vil alle bevis tyde på at du faktisk har gjort det. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 IP-adressen hvis du surfer uten proxy eller tunnel.Men er logga på den trådløse internetten hjemme, og får tildelt en tilfeldig ip-adresse hver når routeren blir restarta.kan vel være hvem som helst som har logga seg på? har ikke sikra nettet. Det er fortsatt ditt ansvar. Tenk på det slik at du legger fra deg et våpen i bilen din mens du handler. Når du kommer tilbake har noen brutt seg inn i bilen, stjålet våpenet og drept en person for å så slenge det inn i bilen igjen. Drastisk sammenligning, men det er faktisk ditt ansvar, og med mindre du kan bevise at det ikke er din pc/du som har lastet ned noe vil alle bevis tyde på at du faktisk har gjort det. 6342972[/snapback] Er ikke mitt nettverk, og har 4-5 pc'er som er tilkoblet det samtidig, og alle skifter ip med gjevne mellomrom. tror antipiratene sliter litt i sånne tilfeller. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hvis flyet mitt lander på Gardermoen kl 12.00, hvor lang tid tar det meg å komme meg ut av flyplassen, hvis jeg har 3 kofferter? Sannsynligvis mer enn 25min? 6342305[/snapback] tror du kan klare det på et kvarter. kommer an på trafikken. det som tar tid er å vente på at kofferten din kommer på rullebåndet. å gå ut av flyet til der bagasjen kommer inn tar rundt 5 min. så snart du har fått tak i den bruker du bare et par minutter ut av flyplassen. er du uheldig må du vente en stund på bagasjen. 6342507[/snapback] Har heldigvis planer om å lande ca kl 8 om morgenen. Mye trafikk da? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hvis flyet mitt lander på Gardermoen kl 12.00, hvor lang tid tar det meg å komme meg ut av flyplassen, hvis jeg har 3 kofferter? Sannsynligvis mer enn 25min? 6342305[/snapback] tror du kan klare det på et kvarter. kommer an på trafikken. det som tar tid er å vente på at kofferten din kommer på rullebåndet. å gå ut av flyet til der bagasjen kommer inn tar rundt 5 min. så snart du har fått tak i den bruker du bare et par minutter ut av flyplassen. er du uheldig må du vente en stund på bagasjen. 6342507[/snapback] Har heldigvis planer om å lande ca kl 8 om morgenen. Mye trafikk da? 6344026[/snapback] helg eller hverdag? hverdag så skal det ikke ta så lang tid, men er jo ferie nå, så vet ikke hvor mye trafikk det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hvor mye koster en kiropraktor? *gnikke seg på ryggen* EDIT: Jeg er på fjerdeplass med poster i denne tråden Endret 20. juni 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 EDIT: Jeg er på fjerdeplass med poster i denne tråden 6344651[/snapback] hvordan fant du ut det`? eller for og svare på tråd: Hvordan finner du ut på hvilken plass du ligger på? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 I trådlistinga trykker du på talet for antal innlegg i ein tråd, då får du opp ei liste over kven som har kor mange innlegg i tråden. So er det berre å telje... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) hvordan fant du ut det`?eller for og svare på tråd: Hvordan finner du ut på hvilken plass du ligger på? Du går til topiclisten og trykker på tallet hvor det står antall svar EDIT: Sen som vanlig. Endret 20. juni 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) I 24 sesong 4, er sjefen for CTU samma dama som spiller sjefen for section 1 i Nikita? skremmende like i hvordan de ser ut, og oppfører seg som sjefer. Endret 20. juni 2006 av O.J Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Går det ann å sende net send-meldinger over WLAN? Det går jo ann med koblet PC via nettverksledning. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Går det ann å sende net send-meldinger over WLAN? Det går jo ann med koblet PC via nettverksledning. 6345545[/snapback] Nja, netsend er vel blokket i SP2 _____ Hvilket IM program kan bruke på et LAN uten internett? Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hvor mye koster en kiropraktor? *gnikke seg på ryggen* 6344651[/snapback] Jeg betalte 700 første gang (pga røntgen og litt sånn) og 250 for de andre behandlingene. Mye penger igrunn, jeg var inne til behandling maks 10 min hver gang. Det betyr en income på 1500 kr/time hos dem Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hvor utbredt er "DVORAK"-tastatur? I forhod til "QWERTY". Og hvor kan man kjøpe dette? Er det noen land dette er veldig popuært i i forhold til andre? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 De fleste som bruker Dvorak har ikke tastatur med Dvorak på, de bruker QWERTY-tastatur, men med annet tasteoppsett i OSet. Evt. blankt tastatur. Angående utbredelse vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 hva er den letteste måten å lage napalm på? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 bensin og såpestykker/isopor. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hva er det svarte for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg