Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IP-adressen hvis du surfer uten proxy eller tunnel.

6342727[/snapback]

Men er logga på den trådløse internetten hjemme, og får tildelt en tilfeldig ip-adresse hver når routeren blir restarta.

kan vel være hvem som helst som har logga seg på?

har ikke sikra nettet.

 

Mange har også sitt fulle navn som navn på datamaskinen, slik som OLA_NORDMANN. Derson en side bruker litt javascript er ikke det så vanskelig å hente ut om jeg ikke husker feil.

6342744[/snapback]

Tenkte på det, kaller bare brukerkontoen "PC".

 

 

er bare litt nysjerrig på det. dem som sporer opp folk, hva er det de går etter?

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
IP-adressen hvis du surfer uten proxy eller tunnel.
Men er logga på den trådløse internetten hjemme, og får tildelt en tilfeldig ip-adresse hver når routeren blir restarta.

kan vel være hvem som helst som har logga seg på?

har ikke sikra nettet.

Det er fortsatt ditt ansvar. Tenk på det slik at du legger fra deg et våpen i bilen din mens du handler. Når du kommer tilbake har noen brutt seg inn i bilen, stjålet våpenet og drept en person for å så slenge det inn i bilen igjen. Drastisk sammenligning, men det er faktisk ditt ansvar, og med mindre du kan bevise at det ikke er din pc/du som har lastet ned noe vil alle bevis tyde på at du faktisk har gjort det.

Lenke til kommentar
IP-adressen hvis du surfer uten proxy eller tunnel.
Men er logga på den trådløse internetten hjemme, og får tildelt en tilfeldig ip-adresse hver når routeren blir restarta.

kan vel være hvem som helst som har logga seg på?

har ikke sikra nettet.

Det er fortsatt ditt ansvar. Tenk på det slik at du legger fra deg et våpen i bilen din mens du handler. Når du kommer tilbake har noen brutt seg inn i bilen, stjålet våpenet og drept en person for å så slenge det inn i bilen igjen. Drastisk sammenligning, men det er faktisk ditt ansvar, og med mindre du kan bevise at det ikke er din pc/du som har lastet ned noe vil alle bevis tyde på at du faktisk har gjort det.

6342972[/snapback]

 

Er ikke mitt nettverk, og har 4-5 pc'er som er tilkoblet det samtidig, og alle skifter ip med gjevne mellomrom.

 

tror antipiratene sliter litt i sånne tilfeller.

Lenke til kommentar
Hvis flyet mitt lander på Gardermoen kl 12.00, hvor lang tid tar det meg å komme meg ut av flyplassen, hvis jeg har 3 kofferter? Sannsynligvis mer enn 25min?

6342305[/snapback]

 

tror du kan klare det på et kvarter. kommer an på trafikken. det som tar tid er å vente på at kofferten din kommer på rullebåndet.

å gå ut av flyet til der bagasjen kommer inn tar rundt 5 min. så snart du har fått tak i den bruker du bare et par minutter ut av flyplassen.

 

er du uheldig må du vente en stund på bagasjen.

6342507[/snapback]

Har heldigvis planer om å lande ca kl 8 om morgenen. Mye trafikk da?

Lenke til kommentar
Hvis flyet mitt lander på Gardermoen kl 12.00, hvor lang tid tar det meg å komme meg ut av flyplassen, hvis jeg har 3 kofferter? Sannsynligvis mer enn 25min?

6342305[/snapback]

 

tror du kan klare det på et kvarter. kommer an på trafikken. det som tar tid er å vente på at kofferten din kommer på rullebåndet.

å gå ut av flyet til der bagasjen kommer inn tar rundt 5 min. så snart du har fått tak i den bruker du bare et par minutter ut av flyplassen.

 

er du uheldig må du vente en stund på bagasjen.

6342507[/snapback]

Har heldigvis planer om å lande ca kl 8 om morgenen. Mye trafikk da?

6344026[/snapback]

helg eller hverdag?

 

hverdag så skal det ikke ta så lang tid, men er jo ferie nå, så vet ikke hvor mye trafikk det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvor mye koster en kiropraktor? *gnikke seg på ryggen*

 

EDIT: Jeg er på fjerdeplass med poster i denne tråden :ohmy:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hvordan fant du ut det`?

eller for og svare på tråd:

Hvordan finner du ut på hvilken plass du ligger på?

Du går til topiclisten og trykker på tallet hvor det står antall svar :)

 

EDIT: Sen som vanlig.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Hvor mye koster en kiropraktor? *gnikke seg på ryggen*

6344651[/snapback]

 

Jeg betalte 700 første gang (pga røntgen og litt sånn) og 250 for de andre behandlingene.

 

Mye penger igrunn, jeg var inne til behandling maks 10 min hver gang. Det betyr en income på 1500 kr/time hos dem :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...