Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Viser de fremdeles drapssaker på TV i USA?

6339232[/snapback]

 

Bare større saker vil jeg tro. Tallet på drepte personer i USA er så høyt at om de skulle rapportert alle hadde de ikke sendt annet enn drap 24/7, så om en hvit mann blir skutt og drept i ghettoen så er det ingen "big deal" ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
går det an å gjøre slik at VLC åpner seg i hele vinduet? (ikke fullscreen, men slik at hele skrivebordet blir dekket)

6340159[/snapback]

 

Hva mener du? Trykker du på "maksimer" så dekker det hele skjermen.

Lenke til kommentar
går det an å gjøre slik at VLC åpner seg i hele vinduet? (ikke fullscreen, men slik at hele skrivebordet blir dekket)

6340159[/snapback]

 

Hva mener du? Trykker du på "maksimer" så dekker det hele skjermen.

6340393[/snapback]

 

tenker på når jeg åpner VLC, så åpnes bare et lite vindu, ville gjerne at det skulle dekke hele skrivebordet når det åpnes.

 

men er egentlig ikke noen big-deal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
tenker på når jeg åpner VLC, så åpnes bare et lite vindu, ville gjerne at det skulle dekke hele skrivebordet når det åpnes.

Det er ingen innstillinger for det i VLC, tror du må ha et tredjepartsprogram som styrer med standardstørrelser på vinduer.

Lenke til kommentar

Eller lag en snarvei på skrivebordet, høyreklikk på denne. Under fanen Shortcut skal du finne: "Run: Normal" Sett denne til "Maximised". Så skal det virke :)

 

Hvis du vil ha det som default gjør du som følger:

 

- Høyreklikk på en videofil

- Open With -> Choose Program -> Browse

- Så velger du snarveien du laget

 

Vòila

Lenke til kommentar
Eller lag en snarvei på skrivebordet, høyreklikk på denne. Under fanen Shortcut skal du finne: "Run: Normal" Sett denne til "Maximised". Så skal det virke :)

 

Hvis du vil ha det som default gjør du som følger:

 

- Høyreklikk på en videofil

- Open With -> Choose Program -> Browse

- Så velger du snarveien du laget

 

Vòila

6340730[/snapback]

 

funka det :)

 

ganske genialt egentlig,

Lenke til kommentar
Hvis flyet mitt lander på Gardermoen kl 12.00, hvor lang tid tar det meg å komme meg ut av flyplassen, hvis jeg har 3 kofferter? Sannsynligvis mer enn 25min?

6342305[/snapback]

 

tror du kan klare det på et kvarter. kommer an på trafikken. det som tar tid er å vente på at kofferten din kommer på rullebåndet.

å gå ut av flyet til der bagasjen kommer inn tar rundt 5 min. så snart du har fått tak i den bruker du bare et par minutter ut av flyplassen.

 

er du uheldig må du vente en stund på bagasjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mange har også sitt fulle navn som navn på datamaskinen, slik som OLA_NORDMANN. Derson en side bruker litt javascript er ikke det så vanskelig å hente ut om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...