Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Er jo også farlig å fyllegå da, du kan uheldigvis gå på en gammel dame i by'n (hva f* gjør gamle damer på by'n? :D) slik at dun faller og brekker noe. Men jeg vil også tro det er ulovlig å fyllesykle ;)

Lenke til kommentar

husker jeg kjørte bil en kveld. så en syklisk som sykla ujevnt på fortauet. mannen var tydelig berusa.

akkurat i det jeg kjørte forbi han skeinte han mot meg fra fortauet.

han kom ikke helt ut i veien, men hadde han svingt litt mere kunne han havna under bilen min.

er ikke mange øl som skal til før man gjør sånne feil.

Lenke til kommentar
Er det lov og sykle i fylla?

6328098[/snapback]

Som syklist må man følge veitrafikkloven. Om man da ikke triller sykkelen på fortauet.

6328182[/snapback]

Stopper de syklister for alkotest da? Altså ikke i teori, men i praksis.

6328191[/snapback]

En jeg kjenner kjenner en som ble sendt på glattecella pga fullesykling :p

Lenke til kommentar
Tja, det skal ikke mange timer til uten søvn før man er mer farlig i trafikken enn etter et par pils.

begge deler er farlig, ikke tvil om det.

fulle syklister utsetter ikke bare seg selv for fare, hvis en bil må bråbremse eller svinge unna kan flere andre komme i livsfare.

har aldri fyllekjørt, hverken på sykkel eller i bil, kommer aldri til å gjøre det heller.

skal det kræsjes skal det være i edru tilstand :cool:

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Går det ann å fjerne tråder ifra "mine inlegg"?

6328257[/snapback]

Nei, det går ikke an. Du kan bruke Favoritt-funksjonen. :)

6328261[/snapback]

hvis jeg har skjønt det riktig så forsvinner tråder fra "mine innlegg" hvis du venter lenge nok med å skrive i dem.

Lenke til kommentar
Går det ann å fjerne tråder ifra "mine inlegg"?

6328257[/snapback]

Nei, det går ikke an. Du kan bruke Favoritt-funksjonen. :)

6328261[/snapback]

hvis jeg har skjønt det riktig så forsvinner tråder fra "mine innlegg" hvis du venter lenge nok med å skrive i dem.

6328275[/snapback]

hvis INGEN poster i den vil den "forsvinne" lenger bak i listene..

Lenke til kommentar

Slik jeg har forstått det er det kun dette som kan være et hinder for fyllesykling:

Ingen må føre eller forsøke å føre kjøretøy når han er i en slik tilstand at han ikke kan anses skikket til å kjøre på trygg måte, hva enten dette har sin årsak i at han er påvirket av alkohol eller annet berusende eller bedøvende middel, eller i at han er syk, svekket, sliten eller trett, eller skyldes andre omstendigheter.

Alt det andre handlet om motorvogn. Jeg tror konklusjonen blir at man kan sykle med så høy promille man bare vil så lenge man er skikket til å sykle.

Lenke til kommentar

hvis INGEN poster i den vil den "forsvinne" lenger bak i listene..
Dei vil forsvinne om du ikkje poster i dei i to månadar. Du kan og velge å vise trådar frå 3, 4, 5 eller 6 månadar tilbake i tid, eller alle. Du finn vala for dette øvst på Mine innlegg-sida.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...