Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor spiller damer ''Hard to get'' teorien?

6321385[/snapback]

Sikkert fordi det er mange menn som digger jakten og utfordringen. Dama blir straks mindre attraktiv hvis man vet man kunne lagt henne ned når som helst eller allerede har gjort det. Dette vet damene også, trolig fordi de tenker mye på den samme måten selv.

Det er i hvertfall min teori ;)

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål, litt usikker på om det har blitt spurt om før men ikke de siste 70 sidene som jeg har fått med meg, so here it goes..

Hvorfor er det sånn at neglene på tommelen og pekefingeren er mye hardere enn resten av neglene? De ser også mye tykkere ut enn resten. Er også sånn på tærne. Noen som vet hva dette kommer av?

Lenke til kommentar

Jeg eksker det lille feltet oppe til høyre i firefox der man kan søke med blandt annet google. Det fletet alene har sikkert spart meg for mange timer med "ekstraarbeid" i forhold til om jeg måtte gått inn på bokmerker, valgt google fra menyen osv. Også har jeg selvsagt lagt inn et utall andre søkemotorer på lista som jeg finner praktiske. ;)

Lenke til kommentar
Hva er definisjonen på baksnakking og løgn?

6321593[/snapback]

Baksnakking: Du prater stygt om en person uten at den er der/ikke vet det.

Løgn: Sier usanne ting :ermm:

6321601[/snapback]

Blæ:p

Vet det.. Men liksom.. æsj..

Hvit løgn da?

Og hvor går grensa på "vanlig" løgn og hvit løgn?

Lenke til kommentar
Du kan drikke så mye farris du vil uten at kyllsyra skal gjøre noen som helst skade på tenner eller kroppen ellers. :yes:

(Med forbehold om at du ikke drikker for mye da. Det kan være livsfarlig å drikke for mye vann for raskt. F.eks 10 liter på en time = livsfarlig)

6320903[/snapback]

Nå er det lenge siden jeg hadde biologi, og helt ærlig så søg jeg. Men læreren sa det var lurt å ha ca 1 teskje salt per liter vann. Er noe med at det blir for lite salt i kroppen eller noe hvis du drikker mye vann.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...