Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er dette for en krabat?

post-93527-1150220760_thumb.jpg

Jeg har stadig noen slike spaserende på rummet mitt og på badet, de er mellom 5 og 10mm store. Noen som vet hva disse kalles, og hva dem gjør på mitt rum?

6301846[/snapback]

hva med lus?? :p

6310204[/snapback]

På 5mm??

har du mye radioaktiv stråling i huset du ell? :p

Lenke til kommentar

Driver å graver i hagen. Jeg finner gråhvite larver i jorda og noen på bakken. En kan se insiden av dem, altså noe gjennomsiktig, hva er dette fornoe?

Om de er noen nyttige insekter så dreper jeg dem ikke, er bare at de er så forbanna ekle

Lenke til kommentar
@Stealth-: Kommer vel an på "kvaliteten" og tidsforbruket. Er ingen horekunde selv, så jeg vet ikke :p

6313609[/snapback]

Syns jeg så på Jackass at de leide horer for $200 og fikk dem til å kjøre med trøbåt gjennom en kanal :!:

6313756[/snapback]

Vel, burde la seg gjøre.

Har en liten skade på terrassen jeg burde fikse.

Tror dere det fins horer der ute som er flinke å snekre ?

Det blir aldri at jeg gjør , men hvis en hore kan fikse det på halvtime(er de ikke kjent for å være veldig effektive?), så er nesten det bedre.

Lenke til kommentar
Jeg lurer fortsatt på hvor jeg kan få meg en bonsai-tre :roll:

6308928[/snapback]

Skal det være genuint, kan du jo dra til Japan. Om jeg ikke husker helt feil, betyr bonsai direkte oversatt "tallerkenplantasje".

Alternativt kan du se etter en furu som nettopp har stukket hodet såvidt opp fra bakken på et goldt og tørt sted. Deretter setter du en i skrinn jord, litt ut fra sentrum i en grunn potte. Vann sparsomt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Skal det være genuint, kan du jo dra til Japan. Om jeg ikke husker helt feil, betyr bonsai direkte oversatt "tallerkenplantasje".

Alternativt kan du se etter en furu som nettopp har stukket hodet såvidt opp fra bakken på et goldt og tørt sted. Deretter setter du en i skrinn jord, litt ut fra sentrum i en grunn potte. Vann sparsomt.

6314032[/snapback]

Jeg? Reise til Japan? Betaler du? ;)

Tror jeg leste et sted at bonsai betydde "tre i potte" eller noe i den duren.

Og å "lage" et bonsai-tre fra grunnen kommer jeg aldri til å få tålmodighet til, men kanskje jeg burde prøve. Bonsai-trær er jo veldig fin pynt da ;)

Lenke til kommentar
Hvor mye koster det egentlig for ei hore?

Er faktisk noe jeg har lurt på hele mitt liv..

Og nei, jeg har ikke planer om å leige meg ei hore.

6313480[/snapback]

Det sies i media at det er rene dumpingprisene i Oslo for tida. Jeg har hørt 2-300 kr vært nevnt, men regner med det er snakk om så raskt som mulig og null ekstraservice. Med andre ord en ganske dårlig forettningsidé. :p

Lenke til kommentar

Jeg tror det finnes noen snarveier som gjør at man kan få noe som ligner ekte bonsai-trær på relativt kort til (1 år eller noe sånt). Trikset gikk på ett av disse hageprogrammene på TV og brukte en annen sort tre som de tvinnet og formet det rundt en stokk for å få det til å se gammelt ut. Og når det var stort nok begynnte de å klippe og styre for å få et "ekte" utseende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Var en butikk her i Bergen som solgte slike bonsai-trær. Kuleste plantebutikken jeg har vært borti! Første planten jeg skal ha må nok være et bonsaitre ja!

Jeg er ingen plante-person, men bonsai-trær er bare kult! Skal vi gjøre som Mr. Miyagi (Karate Kid) og starte butikk? :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...