Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er svart en blanding av alle farger? I ostetråden ble det påstått at hvit består av alle farger, men jeg tror at svart består av alle farger.

6300159[/snapback]

Nei, svart er ikke en blanding av noen farger i det hele tatt. Det er snarere en mangel på farge.

Lenke til kommentar
Men er svart en blanding av alle farger? I ostetråden ble det påstått at hvit består av alle farger, men jeg tror at svart består av alle farger.

6300159[/snapback]

Nei, svart er ikke en blanding av noen farger i det hele tatt. Det er snarere en mangel på farge.

6300187[/snapback]

Pokker! Jeg tok vist feil. Ja, ja...

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Evt. henger den på et mørkt men veldig luftig sted i lang tid. F.eks i garasjen eller vedskjulet. Det vil i hvertfall redusere all type lukt fra den.

PS. Er det noe du har fått på jakken eller er det rett og slett skinnet som lukter sånn?

Lenke til kommentar
Er det noe du har fått på jakken eller er det rett og slett skinnet som lukter sånn?

6300403[/snapback]

Jeg er ikke sikker. Fikk jakka av en som hadde hatt den hengende i tre år (han passet den ikke). Kan legge til at fyren fisker mye i helgene, så antagligvis har det vært en pose fisk i nærheten. Har tenkt litt på om skinnet kan lukte slik, men det ville stinket i butikken som selger den isåfall... Lukta er mildt sagt vond.

Lenke til kommentar
Hvem fant ut at den norske versjonen av "nine to five job" skulle være "ni til fire jobb"?

6301257[/snapback]

Er vel åtte til fire?

6301270[/snapback]

Noe som ville vært logisk. Men utrrykket er "ni til fire jobb", noe som ikke stemmer med en dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...