Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg tar meg en dusj har jeg det på f.eks 38 grader, det er passelig synes jeg.

Men i går etter jeg hadde arbeidet hardt og lenge så var dette vannet glovarmt, rett og slett ubehagelig.

Hvorfor er det slik?

6288264[/snapback]

Fordi du allerede er varm både innvendig og utvendig etter den harde jobbe. Kroppen prøver å få vekk denne varmen, og når når du tar deg en varm 38 graders dysj, så liker ikke kroppen dette. Vet ikke om dette er rett, men høres rett ut :)

Vet ikke om dette spørsmålet står fra før av, men eg lurer på hvorfor elefanter er redde for mus? :p

Lenke til kommentar
Når jeg tar meg en dusj har jeg det på f.eks 38 grader, det er passelig synes jeg.

Men i går etter jeg hadde arbeidet hardt og lenge så var dette vannet glovarmt, rett og slett ubehagelig.

Hvorfor er det slik?

6288264[/snapback]

Fordi du allerede er varm både innvendig og utvendig etter den harde jobbe. Kroppen prøver å få vekk denne varmen, og når når du tar deg en varm 38 graders dysj, så liker ikke kroppen dette. Vet ikke om dette er rett, men høres rett ut :)

Vet ikke om dette spørsmålet står fra før av, men eg lurer på hvorfor elefanter er redde for mus? :p

6288317[/snapback]

eller hvorfor mus er redde for katter :ermm:

Lenke til kommentar
byråer som CIA, NSA, FBI, bruker dem windows xp på pc'ene sine? eller har de noe spesialutviklet operativsystemer?

6288802[/snapback]

De har nok noe spesielt utviklet, sikkert basert på *nix :)

Jeg hadde ikke tatt sjangsen på å bruke en Windows PC med så mange kjente hull som det er i dag :ermm:

Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke elefanter hoppe?

6289119[/snapback]

dem gjør det når du snur ryggen til, er litt sjenerte.

dem er altfor tunge til å hoppe, ville koste dem altfor mye energi. kan ikke helt se for meg situasjonen dem vil trenge den egenskapen. (tenker på fullvoksne elefanter)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...