Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skjønner. det er en som tydeligvis har hemmelig nummer som ringer meg hele tiden. Hvis jeg rekker å ta den, legger personen på... Ringer jeg tilbake, så svarer ikke personen. Jævla plagsomt

6263563[/snapback]

ei som er keen på deg? :love:

6263589[/snapback]

 

som ikke vil snakke med meg ? tror ikke det. skulle jeg hatt no dame skulle det hvertfall hvert en som turte å ta telefonen :!: Hehe

Lenke til kommentar
Du skjønner. det er en som tydeligvis har hemmelig nummer som ringer meg hele tiden. Hvis jeg rekker å ta den, legger personen på... Ringer jeg tilbake, så svarer ikke personen. Jævla plagsomt

6263563[/snapback]

Jeg tror det er selgere. De har maskiner som automatisk ringer opp, å hvis det da ikke er noen selgere tilgjengelig så vil maskinen legge på med en gang du tar telefonen.

 

Vi har hatt samme problemet, det har delvis gitt seg nå heldigvis.

Lenke til kommentar
Du skjønner. det er en som tydeligvis har hemmelig nummer som ringer meg hele tiden. Hvis jeg rekker å ta den, legger personen på... Ringer jeg tilbake, så svarer ikke personen. Jævla plagsomt

6263563[/snapback]

 

Prøv "tlf Nummeret" send det til 1985.

Lenke til kommentar
Du skjønner. det er en som tydeligvis har hemmelig nummer som ringer meg hele tiden. Hvis jeg rekker å ta den, legger personen på... Ringer jeg tilbake, så svarer ikke personen. Jævla plagsomt

6263563[/snapback]

 

Prøv "tlf Nummeret" send det til 1985.

6263692[/snapback]

 

Åssn skal han finne ut av et hemmelig nr da? :nei:

 

Jeg lurer forresten på hva verdens lengste forkortelse er :)

Lenke til kommentar
Du skjønner. det er en som tydeligvis har hemmelig nummer som ringer meg hele tiden. Hvis jeg rekker å ta den, legger personen på... Ringer jeg tilbake, så svarer ikke personen. Jævla plagsomt

6263563[/snapback]

 

Prøv "tlf Nummeret" send det til 1985.

6263692[/snapback]

 

Åssn skal han finne ut av et hemmelig nr da? :nei:

6264160[/snapback]

 

Tydeligvis så vet han nummeret....

Lenke til kommentar
Jeg lurer forresten på hva verdens lengste forkortelse er :)

6264160[/snapback]

NIIOMTPLABOPARMBETZHELBETRABSBOMONIMONKONOTDTEKHSTROMONT

 

Fyrste treff på Google etter longest abbreviation.

http://thelongestlistofthelongeststuffatth...om/long273.html

6264194[/snapback]

Flott forkortelse det der :p Lurer på om det ikke hadde vært en idè å forkorte den? Hva kaller man i så fall forkortelser av forkortelser?

Lenke til kommentar

Hydro = vann

Termisk = Har noe med varme å gjøre (kan være både i betydningen temperatur og varmestrøm)

 

Hydrotermisk kan brukes om veldig mange ting som har med både vann og varme å gjøre. Et lite søk på google ga meg søkeresultater om alt fra bakterievekst i hydrotermiske miljø, geisirer, vannbåren varme, osv.

 

Clue kan det med grammatikk, men å forklare fysikk er ikke dens spesialområde ;)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om et midikeyboard vil gi like mye glede som et vanlig piano.

Også om midikeyboardene ligner vanlige piano i lyden.

6267815[/snapback]

Hvis midikeyboardet har høyttaler, kan det høres ut som et piano. Hvis det ikke har høyttaler, vil det ikke lage musikalsk lyd. Hvis du slipper det kan det hende det lager samme lyden som et piano lager, men jeg tviler egentlig.

 

Om midi-lyder, så vet vel de fleste at det er opptak av pianolyder som er samplet og blir frekvensmodulert. Man kommer stadig nærmere pianolyden, men man vil nok aldri klare å reprodusere den helt perfekt.

 

Følelsen av å spille på et midikeyboard er ikke lik følelsen av å spille et ordentlig piano. Piano har hammere som slår på spente tråder, mens midikeyboard har no sensorer som prøver å finne ut av hvor hardt du trykker. Men du kan bli flink til å spille piano av å øve på midikeyboard, for all del...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...