Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor blir det av botoxen som folk får sprøytet inn i huden?

6235851[/snapback]

Jeg er ikke sikker, men regner med det tynnes ut i blodet etter hvert, fanges opp av levra og dekomponeres (ødelegges) eller skilles ut der. Restene havner sikkert enten i urinen eller avføringa.

 

Kan det virkelig stemme at mor må betale 160kr for å kjøre 20min flytoget fra Gardermoen til Oslo S?

 

*Gud hvor jeg liker denne tråden* :love:

6235903[/snapback]

Er det ikke mye billigere å ta flybussen eller andre busser?

Lenke til kommentar

 

Kan det virkelig stemme at mor må betale 160kr for å kjøre 20min flytoget fra Gardermoen til Oslo S?

 

*Gud hvor jeg liker denne tråden* :love:

6235903[/snapback]

Er det ikke mye billigere å ta flybussen eller andre busser?

6237136[/snapback]

 

Kanskje, har ikke funnet noe annet tilbud enn flytoget jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Brukes "aspest" (veit ikke om det skrives sånn!) lenger ? Eller er det totalt forbudt (i norge hvertfall?!)

6237128[/snapback]

Asbest brukes ikke lengre i Norge, men i mange fattigere land brukes det flitig.

6237195[/snapback]

 

 

huff :S Noen som veit når det ble forbudt ? 80/90 tallet en gang ?

6237207[/snapback]

På 70-tallet.

Lenke til kommentar
Brukes "aspest" (veit ikke om det skrives sånn!) lenger ? Eller er det totalt forbudt (i norge hvertfall?!)

6237128[/snapback]

Asbest brukes ikke lengre i Norge, men i mange fattigere land brukes det flitig.

6237195[/snapback]

 

 

huff :S Noen som veit når det ble forbudt ? 80/90 tallet en gang ?

6237207[/snapback]

På 70-tallet.

6237269[/snapback]

 

 

såpass langt tilbake ja.. hmm.. sitter i kroppen en god stund da vel ?

 

er litt nysjerrig på dette.. Min morfar fikk kreft av det.. og ble operert før jul en gang (første gangen)..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva kaller man bilder som kan være to ting?

Slike som man kan snu og det blir noe annet?

6237549[/snapback]

 

Forvirrende? :!:

 

Synsbedrag kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
3D-bilder. Plasten oppå inneholder en tegning, arket under har den andre ;)

6237622[/snapback]

 

Tror han mener en slik tegning som er tegnet på en slik måte at den har to meninger / flere bilder. Men jeg kan jo også ta feil :)

Lenke til kommentar
3D-bilder. Plasten oppå inneholder en tegning, arket under har den andre ;)

6237622[/snapback]

 

Tror han mener en slik tegning som er tegnet på en slik måte at den har to meninger / flere bilder. Men jeg kan jo også ta feil :)

6237642[/snapback]

Jeg tror også det er slik som du sier, ex0n. Slik som noen "Pogs" hadde, det er bilde av en ting, men så fort du vipper på den så ser du noe annet.

Lenke til kommentar

såpass langt tilbake ja.. hmm.. sitter i kroppen en god stund da vel ?

 

er litt nysjerrig på dette.. Min morfar fikk kreft av det.. og ble operert før jul en gang (første gangen)..

6237371[/snapback]

For å være mer presis:

I 1977 ble det forbudt å bruke asbestholdige produkter til isolasjon. I 1985 ble all bruk og håndtering av asbest forbudt, med unntak for reparasjon av utvendig kledning og/eller tak av asbestsementplater. I 1986 inntrådte et forbud mot import av asbest.

Lenke til kommentar

såpass langt tilbake ja.. hmm.. sitter i kroppen en god stund da vel ?

 

er litt nysjerrig på dette.. Min morfar fikk kreft av det.. og ble operert før jul en gang (første gangen)..

6237371[/snapback]

For å være mer presis:

I 1977 ble det forbudt å bruke asbestholdige produkter til isolasjon. I 1985 ble all bruk og håndtering av asbest forbudt, med unntak for reparasjon av utvendig kledning og/eller tak av asbestsementplater. I 1986 inntrådte et forbud mot import av asbest.

6237972[/snapback]

 

 

takk! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...