Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Naturfaglæreren vår sier at det kun er nødvendig å studere 3kj, dersom man skal studere medisin. Stemmer dette?

6232106[/snapback]

Spesielle opptakskrav til medisin: Matematikk (2MX/2MY/3MZ ), fysikk (2FY) og kjemi (3KJ). :)

6232221[/snapback]

 

Går man glipp av noe annet dersom man ikke 3kj?

Lenke til kommentar
Naturfaglæreren vår sier at det kun er nødvendig å studere 3kj, dersom man skal studere medisin. Stemmer dette?

6232106[/snapback]

Spesielle opptakskrav til medisin: Matematikk (2MX/2MY/3MZ ), fysikk (2FY) og kjemi (3KJ). :)

6232221[/snapback]

 

Går man glipp av noe annet dersom man ikke 3kj?

6232330[/snapback]

Du mener hvis man ikke har 3KJ? Da kommer man vel ikke inn på medisin vil jeg tro.

Lenke til kommentar
1. Hvilken norsk utdanning er den mest vanlige å fullføre? (sikkert noe på vidregående?)

2. Hvilken norsk utdanning er den mest vanlige høyere utdannelsen folk fullfører?

3. Hvilket norsk yrke er det mest vanlige?

6232373[/snapback]

1. All menn

2. Ingeniør

3. Sykepleier?

 

Merk, er ikke 100% sikker på dette :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
1. All menn

6232663[/snapback]

 

Er dette en ny utdannelse eller? Kan kvinner også ta den utdannelsen? Eller var det allmenn du mente? ;)

 

(sorry, kunne ikke dy meg :D )

 

EDIT: Dessuten er vel ikke allmenn en utdanning, er bare noe du tar for å kunne gå videre på høyskole osv. Vil tippe byggfag, mekaniske fag eller elektrofag er av de mest vanlige.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
er det en baktrie som forårsaker kvalme??

altså da mener jeg full åpning begge veier, og eventuellt hvorfor spyr vi hver gang?? Noe faenskap i mageskken??

6232197[/snapback]

 

det er kroppens reaksjon på fremmede bakterier. spesielt hvis den registrer at det er noe galt med maten du har spist, matforgiftning.

da er det bare å få alt fortest mulig ut så du ikke blir alvorlig syk av den.

 

spiste noe dårlig siste dagen jeg var i england, spruta i begge ender i ca. et døgn.

heldigvis fikk jeg ikke den reaksjonen før etter at jeg kom hjem, syns synd på dem som var syk på turen hjem :p

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Naturfaglæreren vår sier at det kun er nødvendig å studere 3kj, dersom man skal studere medisin. Stemmer dette?

6232106[/snapback]

Spesielle opptakskrav til medisin: Matematikk (2MX/2MY/3MZ ), fysikk (2FY) og kjemi (3KJ). :)

6232221[/snapback]

 

Hvor finner du hva ulike studier krever av fag fra videregående? :)

Lenke til kommentar

Samordnaopptak

Fant for øvirg ut at det var for det meste veterinær studiet, samt at medisin var det eneste som krevde 3kj (+noen få til)

 

Se her!, og søk deretter etter fagkoden i søkefeltet, og du får opp studiene som krever den.

 

______

 

Jeg bestiller flybillet fra narvik til oslo, for meg og mor. Kan jeg da endre navnet på mors flybillett feks en time før avgang? Det jeg egentlig ønsker å vite er om dette er mulig, og hvor tidlig ute man må være for å gjøre det?

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...