Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor langt er et øyeblikk i gjennomsnitt? :D

 

Er rart hvor universalt et ord kan være. Man kan snakke om at dinosaurene ble skapt og utslettet på et øyeblikk om man tenker i store dimensjoner, mens jeg om et øyeblikk trykker på "Legg til svar" og så tar meg en dusj ;)

6221499[/snapback]

 

Min bror bruker gjerne et øyeblikk som varer flere timer som f.eks. "skal ta det om et øyeblikk..."

Lenke til kommentar
Kan man bli avhengig av kjærlighet/forelskelse? At man liksom må bli forelsket i noen hele tiden?

6221952[/snapback]

Ja, blir en viss tomhet man må fylle.

6221987[/snapback]

Kan man gå på avkjærlighetning? :p Som avrusning liksom.

6222002[/snapback]

 

Noen som har et problem om dagen... :love:

Lenke til kommentar
Kan man bli avhengig av kjærlighet/forelskelse? At man liksom må bli forelsket i noen hele tiden?

6221952[/snapback]

Ja, blir en viss tomhet man må fylle.

6221987[/snapback]

Kan man gå på avkjærlighetning? :p Som avrusning liksom.

6222002[/snapback]

 

Noen som har et problem om dagen... :love:

6222279[/snapback]

Hysj på deg :p

Er ikke så lett skal jeg si deg. Titter etter nye å like hele tiden. Jeg blir jo helt utslitt :tease:

Lenke til kommentar
Kan man bli avhengig av kjærlighet/forelskelse? At man liksom må bli forelsket i noen hele tiden?

6221952[/snapback]

Ja, blir en viss tomhet man må fylle.

6221987[/snapback]

Kan man gå på avkjærlighetning? :p Som avrusning liksom.

6222002[/snapback]

Få deg en hobby og bruk tiden på den.

Lenke til kommentar
Ja, blir en viss tomhet man må fylle.

6221987[/snapback]

Ikke alle. Er folk som klarer seg helt fint uten :)

6222421[/snapback]

 

Kan man bli avhengig av kjærlighet/forelskelse? At man liksom må bli forelsket i noen hele tiden?

6221952[/snapback]

 

 

Altså ja man kan det, men må ikke.

Lenke til kommentar
Går GK allmenn, og kom opp i matte skriftlig eksamen. Er da sannsynligheten for å komme opp i muntlig eksamen mindre?

6200037[/snapback]

 

Nei.

6200065[/snapback]

 

Jo. Det er meget, meeeget usannsynelig at du kommer opp i noe som helst fag muntlig nå.

6200263[/snapback]

 

Hvorfor det egentlig?

Akkurat ferdig med skriftlig nå, og ser for meg at jeg må opp i muntlig engelsk elns :ermm:

Lenke til kommentar
Går GK allmenn, og kom opp i matte skriftlig eksamen. Er da sannsynligheten for å komme opp i muntlig eksamen mindre?

6200037[/snapback]

 

Nei.

6200065[/snapback]

 

Jo. Det er meget, meeeget usannsynelig at du kommer opp i noe som helst fag muntlig nå.

6200263[/snapback]

 

Hvorfor det egentlig?

Akkurat ferdig med skriftlig nå, og ser for meg at jeg må opp i muntlig engelsk elns :ermm:

6223707[/snapback]

 

Det er vel teoretisk mulig at man kommer opp i både muntlig og skriftlig på GK, men man gjør det ikke. :)

Lenke til kommentar
Kan jeg få pappa til å bestille bærbar til i firmaet sitt?

Firmaet er en fiskebåt.

6224772[/snapback]

Egentlig skal firmaet kun betale for og få momssfritak for ting som brukes i bedriften. (derfor momsfritak), men jeg tviler på at ligningskontoret vil finne ut av sånt hvis det ikke gjøres alt for utstrakt og åpenlyst.

 

Men vær obs på at det er andre regler med tanke på garanti og reklamasjon når det er kjøpt inn via et firma. Forbrukerkjøksloven gjelder kun når privatpersoner (ikke firmaer) kjøper varer.

Lenke til kommentar
Kan jeg få pappa til å bestille bærbar til i firmaet sitt?

Firmaet er en fiskebåt.

6224772[/snapback]

Egentlig skal firmaet kun betale for og få momssfritak for ting som brukes i bedriften. (derfor momsfritak), men jeg tviler på at ligningskontoret vil finne ut av sånt hvis det ikke gjøres alt for utstrakt og åpenlyst.

 

Men vær obs på at det er andre regler med tanke på garanti og reklamasjon når det er kjøpt inn via et firma. Forbrukerkjøksloven gjelder kun når privatpersoner (ikke firmaer) kjøper varer.

6226603[/snapback]

viktig det med garanti og slikt.

selv om muligheten ligger til rette, ville jeg aldri kjøpt pc-deler via et firma.

 

Og hvis ligningskontoret begynner å lure, så trenger vel far din noe han kan føre regnskap på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...