Snusi Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Helt riktig at det ikke er blitt gjort noen forsøk på dette, men gjennom tidene har det blitt halshugget et hav av mennesker. Det er også omdiskutert om det er mulig å være bevisst etter halshuggingen har funnet sted. Bjørneboe påstår at man i flere tilfeller opp gjennom historien har sett at hodet har vært ved bevissthet, helt opptil 20 sekunder etter hugget (jfr. "Kruttårnet" og "Stillheten"). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yXKhlxsjUZ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Har et lite spm: Noen som vet om noen butikker/nettbutikker der man kan få kjøpt sånn "There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who dont"-t-skjorte? Helst nettbutikker i Norge/Skandinavia. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Har et lite spm: Noen som vet om noen butikker/nettbutikker der man kan få kjøpt sånn "There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who dont"-t-skjorte? Helst nettbutikker i Norge/Skandinavia. 6214357[/snapback] Riktignok i USA, men med den spesielt lave dollarkursen om dagen glir den ekstra lett under tollgrensa på 200,-. http://www.thinkgeek.com/tshirts/frustrations/5aa9/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) http://www.thinkgeek.com/tshirts/frustrations/5aa9/ EDIT: Crap Endret 31. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Helt riktig at det ikke er blitt gjort noen forsøk på dette, men gjennom tidene har det blitt halshugget et hav av mennesker. Det er også omdiskutert om det er mulig å være bevisst etter halshuggingen har funnet sted. Bjørneboe påstår at man i flere tilfeller opp gjennom historien har sett at hodet har vært ved bevissthet, helt opptil 20 sekunder etter hugget (jfr. "Kruttårnet" og "Stillheten"). 6214353[/snapback] Mike the headless chicken Mike levde i hodeløse 18 mnd. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Har et lite spm: Noen som vet om noen butikker/nettbutikker der man kan få kjøpt sånn "There are 10 types of people. Those who understand binary, and those who dont"-t-skjorte? Helst nettbutikker i Norge/Skandinavia. 6214357[/snapback] Microplex har den. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Lurer på hvor jeg kan finne demoer SOM FAKTISK FUNKER av disse spillene : Beyond good and evil Star Wars racer Ace Ventura Takker for alle svar Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva er egentlig avhengighet? Kan man bli avhengig av hva som helst? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hva er Kuwait sitt engelske navn og nasjonale forkortelse? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Lurer på hvor jeg kan finne demoer SOM FAKTISK FUNKER av disse spillene : Beyond good and evil Star Wars racer Ace Ventura Takker for alle svar 6216465[/snapback] Beyond Good And Evil demo Leter du litt rundt på siden vil du sikkert finne de andre to og Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 hva er Kuwait sitt engelske navn og nasjonale forkortelse? 6217481[/snapback] Det heiter Kuwait på engelsk og, forkortinga veit eg ikkje. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva går blasfemiloven ut på, i korte trekk? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Blasfemiparagrafen? Paragraf 142 av straffeloven: § 142. Den som i ord eller handling offentlig forhåner eller på en krenkende eller sårende måte viser ringeakt for nogen trosbekjennelse hvis utøvelse her i riket er tillatt eller noget lovlig her bestående religionssamfunds troslærdommer eller gudsdyrkelse, eller som medvirker hertil, straffes med bøter eller med hefte eller fengsel inntil 6 måneder. Påtale finner bare sted når allmenne hensyn krever det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var det jeg mente, ja. Har merket at det har vært veldig mye snakk om blasfemiparagrafen i det siste. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Lurer på hvor jeg kan finne demoer SOM FAKTISK FUNKER av disse spillene : Beyond good and evil Star Wars racer Ace Ventura Takker for alle svar 6216465[/snapback] Beyond Good And Evil demo Leter du litt rundt på siden vil du sikkert finne de andre to og 6217537[/snapback] Nice Takker. snedig.. har ikke vert på den sia før Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Star Wars Racer fungerer forresten ikke under Windows NT. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Kan en kalle dette warez ? Eller ulovlig materiale for den saks skyld ? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Å sitte i uskiftet bo er å ha overtatt en avdød ektefelles formue uten skifte med andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvor langt er et øyeblikk i gjennomsnitt? Er rart hvor universalt et ord kan være. Man kan snakke om at dinosaurene ble skapt og utslettet på et øyeblikk om man tenker i store dimensjoner, mens jeg om et øyeblikk trykker på "Legg til svar" og så tar meg en dusj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg