Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Superseven: Jeg håper du tuller. Devin Townsend ser jo ikke ut.

 

KristianG: Det finnes sikkert statistikker på det uten at jeg vet hvor man kan finne det. Jeg vil gjette på at folk brekker flere høyrearmer og høyreben siden de fleste er høyrehendte og man ofte tar seg for under fall med høyre ben og arm enn med venstre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle jeg kjenner, har brukket e.l. venstrehånda. Aldri høyre hånd, noe som det gjøres et poeng ut av, siden man dermed kan skrive på skolen.

Kanskje man ikke har så mye kontroll over venstre arm, og dermed gjerne får den litt galt plassert når man faller? Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Alle jeg kjenner, har brukket e.l. venstrehånda. Aldri høyre hånd, noe som det gjøres et poeng ut av, siden man dermed kan skrive på skolen.

Kanskje man ikke har så mye kontroll over venstre arm, og dermed gjerne får den litt galt plassert når man faller? Jeg vet ikke.

6198013[/snapback]

 

Jeg har brekki venstrehånda, og en tå på høyre fot..

Hadde vært morro å finne ut dette.

 

Da kommer det andre snedige jeg lurer på:

Kan jeg dra på sjukehuset og spør om dette?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting:

 

Hvorfor er det slik at det er en høyere andel med skallede personer på reality-show enn i virkeligheten. Det er alltid minst en skallet på Big-brother, Robinson o.l. Men det er rimelig sjelden jeg ser en skallet person i virkeligheten.

 

Hvorfor?

6197690[/snapback]

 

hvor gammel er du?

 

hvis du er ungdom så er det trolig ikke så mange av vennene dine som er skallet, det kommer senere i livet.

når du runder 40 år er vel en viss prosent av dine bekjente skallete.

6197744[/snapback]

Jeg tenker mer på folk som har normal hårvekst som har barbert skallen, og ikke folk som har lite/ingen hårvekst :) Veldig få av de jeg kjenner er skallede, men hvis jeg tar en tur på kjøpesenteret en vanlig ettermiddag, så er det ikke mange skallede i 20-årsalderen (slik som på reality-showene).

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting:

 

Hvorfor er det slik at det er en høyere andel med skallede personer på reality-show enn i virkeligheten. Det er alltid minst en skallet på Big-brother, Robinson o.l. Men det er rimelig sjelden jeg ser en skallet person i virkeligheten.

 

Hvorfor?

6197690[/snapback]

 

hvor gammel er du?

 

hvis du er ungdom så er det trolig ikke så mange av vennene dine som er skallet, det kommer senere i livet.

når du runder 40 år er vel en viss prosent av dine bekjente skallete.

6197744[/snapback]

Jeg tenker mer på folk som har normal hårvekst som har barbert skallen, og ikke folk som har lite/ingen hårvekst :) Veldig få av de jeg kjenner er skallede, men hvis jeg tar en tur på kjøpesenteret en vanlig ettermiddag, så er det ikke mange skallede i 20-årsalderen (slik som på reality-showene).

6198199[/snapback]

 

 

Kanskje dette har noe med varme å gjøre?

Ser du mange 10k-meterløpere som har en meter hår?

Er vel for å effektivisere det de evt. holder på med, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting:

 

Hvorfor er det slik at det er en høyere andel med skallede personer på reality-show enn i virkeligheten. Det er alltid minst en skallet på Big-brother, Robinson o.l. Men det er rimelig sjelden jeg ser en skallet person i virkeligheten.

 

Hvorfor?

6197690[/snapback]

 

hvor gammel er du?

 

hvis du er ungdom så er det trolig ikke så mange av vennene dine som er skallet, det kommer senere i livet.

når du runder 40 år er vel en viss prosent av dine bekjente skallete.

6197744[/snapback]

Jeg tenker mer på folk som har normal hårvekst som har barbert skallen, og ikke folk som har lite/ingen hårvekst :) Veldig få av de jeg kjenner er skallede, men hvis jeg tar en tur på kjøpesenteret en vanlig ettermiddag, så er det ikke mange skallede i 20-årsalderen (slik som på reality-showene).

6198199[/snapback]

 

 

Kanskje dette har noe med varme å gjøre?

Ser du mange 10k-meterløpere som har en meter hår?

Er vel for å effektivisere det de evt. holder på med, vil jeg tro.

6198223[/snapback]

 

Langdistanse-løpere er skallede pga. steroidebruk.

Lenke til kommentar
Går GK allmenn, og kom opp i matte skriftlig eksamen. Er da sannsynligheten for å komme opp i muntlig eksamen mindre?

6200037[/snapback]

 

Nei.

6200065[/snapback]

 

Jo. Det er meget, meeeget usannsynelig at du kommer opp i noe som helst fag muntlig nå.

Lenke til kommentar

Hvorfor er enkelte folk så glad i å sentrere ting, med en gang de poster i en spesialt-tråd?

 

Først er det en overskrift

 

Så er det litt tekst som gjerne går over flere linjer,

også her sentrert for å skape maks irritasjon

slik at andre flyr i flint.

Det er da ikke særlig enkelt alltid å lese tekst

som er formatert på denne måten.

 

 

Så er det et bilde, et element som er veldig vanlig å sentrere for sentreringsfantastene

 

Her er et eksempel på en tråd hvor folk etter hvert har begynt å sentrere. Selv om det foreligger en stilmal, så må noen folk sentrere. Er det fordi de tror det er pent, eller gjør de det for å irritere andre? Det er da over hode ikke et pent syn.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Hva gjorde horene for å ikke bli gravide før vi fikk kondomer?

ser for meg bordeller i gamle western-serier.

 

vet at det fantes "kloke koner" på den tiden, men kunne da ikke gå dit hver dag.

6200438[/snapback]

Ved såkalt "Strikkepinne-abort" er det nesten helt umulig å bli gravid igjen..

 

Det kan hende de har brukt den metoden første gang

Lenke til kommentar
Hva gjorde horene for å ikke bli gravide før vi fikk kondomer?

ser for meg bordeller i gamle western-serier.

 

vet at det fantes "kloke koner" på den tiden, men kunne da ikke gå dit hver dag.

6200438[/snapback]

Ved såkalt "Strikkepinne-abort" er det nesten helt umulig å bli gravid igjen..

 

Det kan hende de har brukt den metoden første gang

6200458[/snapback]

 

så alle horene på den tiden var sterile?

Lenke til kommentar
Hva gjorde horene for å ikke bli gravide før vi fikk kondomer?

ser for meg bordeller i gamle western-serier.

 

vet at det fantes "kloke koner" på den tiden, men kunne da ikke gå dit hver dag.

6200438[/snapback]

Ved såkalt "Strikkepinne-abort" er det nesten helt umulig å bli gravid igjen..

 

Det kan hende de har brukt den metoden første gang

6200458[/snapback]

 

så alle horene på den tiden var sterile?

6200518[/snapback]

Sier ikke at alle var det, men det er en teori fra min side

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...